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PuXXmast0r

"Armed Assault" - Der Thread

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kann mir mal einer sagen wie ich bitte das Radio öffne um nen Artillery-strike zu machen hab nen auftrag bekommen nen HQ mit artilery hoch-zujagen ich find nur dieses BLÖDE Radio nicht!

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kann mir mal einer sagen wie ich bitte das Radio öffne um nen Artillery-strike zu machen hab nen auftrag bekommen nen HQ mit artilery hoch-zujagen ich find nur dieses BLÖDE Radio nicht!

Entweder über die Karte (M) oder über 0 - Antworten - 0 - Funk :daumenhoch:

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Changelog von ACE 1.09:

Important Additions / Changes:¶

* Fixed CTD's caused by disposable systems

Changelog¶

Tue May 26 16:06:53 +0200 2009

* @ACE, Revision: d6106f91c1565e057b73c3d3b34c86fbd28ba75c - 7745b303e3420784c6ae1fefa751c500d288539a

o ADDED:

+ 3d craters (only for bomb explosions) [Rocko]

+ Fancy ejection effects [Zguba]

o CHANGED:

+ A bit more powerful M249 and M240 fire sounds [Tpm]

+ Ace tag is now represented by "Æ" to shorten class names in Editor tabs [Rocko]

+ Added support for HIND tailrotor to ace_sys_tailrotor, should fix instant killing oneself when running IN FRONT of aircraft. Refs #1466 [Rocko]

+ Adjusted reverbs on weapon fire sounds [Tpm]

+ Bipods for RPK74s [Rocko]

+ Fixed round parachute fold animation, now similar to BIS square one, Refs #1412 [Rocko]

+ Flares packable now [Rocko]

+ Grenade starts in the center of the screen in 'precise mode', to further improve control [Q1184]

+ Lowered earring and flash ranges for softlaunched missiles [Rocko]

+ Mi-24V uses 2 types of rockets, Mi-24P has more Spirals but manual guidance limits have been revised. Phalanga and Kokon are easier to handle. Ref #1429. Fixes #1502 [Zguba]

+ Reintroduced free aim zone from 1.07, probably [Rocko]

+ Resistance side insurgents using Iraq insurgents models [Zguba]

o FIXED:

+ Ace_sys_disposal - occasional CTDs on AI shooting disposable launchers, caused by autoReload = 1 [Zguba]

+ Ace_sys_disposal related CTD. Fixes #1458 [Zguba]

+ Ace_sys_engine - sound is played additionally when inside vehicle. Fixes #1411 [Zguba]

+ Error message when firing HuntIR round [Rocko]

+ Hk 416/417 SD versions light up too much [Rocko]

+ Incorrect magazine calibre used for AS50 Sniper rifle Fixes #1414 [squelch]

+ Ir Flare designation [Rocko]

+ Missing M168 modes [Zguba]

+ Smaw & CG autoreload, fixes #1415 [Rocko]

+ Smaw muzzles. Fixes #1415 [Zguba]

+ Smaw weightless, fixes #1420 [Rocko]

+ Stationary tailrotor killing bug [Rocko]

+ Wrong models for russian army rpg soldier and ammo bearer [Rocko]

Komplett einzusehen: A.C.E. Mod @ Dev-Heaven

Weitere Mirrors:

Und wer nicht weiß, was ACE ist, soll mal ins Biki schauen.

Mal sehen, wie lange es dauert bis es ACE auch nach ArmA2 schafft :D

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Gast D-M-A-G

Wie gesagt habe ich mir heute das Spiel für ein 10ner geholt :daumenhoch:.

Was ich bis jetzt gesehen habe ist für 10€ ok es sind zwar hier und da noch ein paar bugs aber sonst macht es Spaß.

am besten fand ich bis jetzt das Tutorial...muss mich noch dran gewöhnen das sich das ganze Gewehr mit bewegt :lol:

oder kann man das ändern?

Bearbeitet von D-M-A-G
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oder kann man das ändern?

Jop und nennt sich Floating-Bereich. Kannst du in den Steuerungsoptionen einstellen.

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werds mir demnächst auch mal holen denke ich, kommt drauf an obs der MM hier hat. ist das addon notwendig um die meisten mods zu spielen?

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Addon ist empfehlenswert. Brauchst du aber nicht unbedingt. Aber die meisten Missionen/Addons erfordern Queen's Gambit.

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oder doch lieber direkt teil 2?

wenns auf meinem pc wenigstens auf mittel läuft

HD 4780 512 MB

dual core 2,66 GHz

2 GB Ram

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