N24Reporter 101 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 (bearbeitet) Nicht glauben, sonder machen! Apropos, hier drin macht es am meisten Spaß zu kämpfen! Das Stalingrad der Normandie.... upsi... Bretagne! Bearbeitet 28. Juli 2010 von N24Reporter
sigah 650 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 wow die Bilder sehen echt gut aus ... freuhe mich schon auf die FG42 Gibts doch schon.
=kettcar= 259 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 loadmap und minimap, das Zielfernrohr bei der FG42 ist neu
sigah 650 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 Minimap erinnert mich vom Aufbau iwie leicht an BerlinStreets.
N24Reporter 101 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 Minimap erinnert mich vom Aufbau iwie leicht an BerlinStreets. Das macht der noch schwarze Rand.
sigah 650 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 jo, glaub ich auch, lässt den Rest iwie auch relativ dunkel erscheinen und hat ja doch keine Ähnlichkeit mit der Map. ^^
Chup 0 Melden Geschrieben 28. Juli 2010 Nicht glauben, sonder machen! zu befehl! dann stöber ich mal im forum nach ein paar servern.
N24Reporter 101 Melden Geschrieben 29. Juli 2010 Nicht glauben, sonder machen! zu befehl! dann stöber ich mal im forum nach ein paar servern. Nicht lange suchen, sondern hier sind die Server auf denen Abends meistens was abgeht. http://www.game-monitor.com/search.php?=un...h2&game=bf2
SirGutz 913 Melden Geschrieben 13. August 2010 Hello and welcome back to another update of Forgotten Hope. For today's update we have in-game screenshots of another variant of the most produced armored fighting vehicle of all time, and a new system that will hopefully bring more importance to the NCO role. First up we have screenshots of the Universal Carrier. However, this version of the famous APC has been fitted not only with a Bren Gun in the front slot, but also has a .303 Vickers light machine gun in the rear for extra firepower and complete 360° coverage. The Universal Carrier with the Vickers gun was made by Kev4000. Next up we have a feature that has been requested for some time, and has finally come to the light in FH2. From now on, all squad leaders and battlefield commanders will have the ability to choose between a submachine gun or a rifle as their main weapon. As you can see below, all you have to do is click on the weapon you would like to spawn with and join the fight. With this new feature, the squad leader will now have the flexibility to choose the appropriate weapon to suit the engagement at hand, be it a long or short range fight. Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map, we cannot expand this to other classes, but are pleased to have it at least be present for the NCOs. This feature will be available on all maps to all armies present and future, and was coded by Spitfire05. :3
mig35 161 Melden Geschrieben 13. August 2010 (bearbeitet) Mir fehlt nur noch der Jagdpanther... und alles wär perfekt @News geht das eigentlich auch mit allen Klassen? Das wär super Bearbeitet 13. August 2010 von mig35
Peacekeepers 9 Melden Geschrieben 13. August 2010 klasse werds mir mal wieder runterladen, so ein feature wäre bei Pr auch praktisch^^
nescaffee 0 Melden Geschrieben 13. August 2010 @mig With this new feature, the squad leader will now have the flexibility to choose the appropriate weapon to suit the engagement at hand, be it a long or short range fight. Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map, we cannot expand this to other classes, but are pleased to have it at least be present for the NCOs. This feature will be available on all maps to all armies present and future, and was coded by Spitfire05.
SirGutz 913 Melden Geschrieben 13. August 2010 Wer lesen kann ist klar im Vorteil Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map,we cannot expand this to other classes