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funakistyle

News zu Forgotten Hope 2

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

WOW, ich glaub ich holf bf2 wieder ausm regal.

Geschrieben (bearbeitet)

Nicht glauben, sonder machen!

Apropos, hier drin macht es am meisten Spaß zu kämpfen!

Das Stalingrad der Normandie.... upsi... Bretagne!

brest_13.jpg

Bearbeitet von N24Reporter
Geschrieben
wow die Bilder sehen echt gut aus :) ... freuhe mich schon auf die FG42 :D

Gibts doch schon.

Geschrieben

loadmap und minimap, das Zielfernrohr bei der FG42 ist neu

loader.jpg

minimap.jpg

Geschrieben

Minimap erinnert mich vom Aufbau iwie leicht an BerlinStreets.

Geschrieben
Minimap erinnert mich vom Aufbau iwie leicht an BerlinStreets.

Das macht der noch schwarze Rand.

minimap_small.jpg

Geschrieben

jo, glaub ich auch, lässt den Rest iwie auch relativ dunkel erscheinen und hat ja doch keine Ähnlichkeit mit der Map. ^^

Geschrieben
Nicht glauben, sonder machen!

zu befehl! dann stöber ich mal im forum nach ein paar servern.

Geschrieben
Hello and welcome back to another update of Forgotten Hope. For today's update we have in-game screenshots of another variant of the most produced armored fighting vehicle of all time, and a new system that will hopefully bring more importance to the NCO role.

First up we have screenshots of the Universal Carrier. However, this version of the famous APC has been fitted not only with a Bren Gun in the front slot, but also has a .303 Vickers light machine gun in the rear for extra firepower and complete 360° coverage. The Universal Carrier with the Vickers gun was made by Kev4000.

vickers_01.jpg

vickers_04.jpg

Next up we have a feature that has been requested for some time, and has finally come to the light in FH2. From now on, all squad leaders and battlefield commanders will have the ability to choose between a submachine gun or a rifle as their main weapon. As you can see below, all you have to do is click on the weapon you would like to spawn with and join the fight.

kits_01.jpg

kits_02.jpg

kits_03.jpg

With this new feature, the squad leader will now have the flexibility to choose the appropriate weapon to suit the engagement at hand, be it a long or short range fight. Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map, we cannot expand this to other classes, but are pleased to have it at least be present for the NCOs. This feature will be available on all maps to all armies present and future, and was coded by Spitfire05.

:3

Geschrieben (bearbeitet)

Mir fehlt nur noch der Jagdpanther... und alles wär perfekt :wub:

@News geht das eigentlich auch mit allen Klassen? Das wär super :daumenhoch:

Bearbeitet von mig35
Geschrieben

klasse :daumenhoch: werds mir mal wieder runterladen,

so ein feature wäre bei Pr auch praktisch^^

Geschrieben

Das Feature ist nett, sollten andre Mods auch machen :daumenhoch:

Geschrieben

@mig

With this new feature, the squad leader will now have the flexibility to choose the appropriate weapon to suit the engagement at hand, be it a long or short range fight. Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map, we cannot expand this to other classes, but are pleased to have it at least be present for the NCOs. This feature will be available on all maps to all armies present and future, and was coded by Spitfire05.
Geschrieben

Wer lesen kann ist klar im Vorteil :rolleyes:

Unfortunately, due to the variety of kits on each FH2 map,we cannot expand this to other classes

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