Zum Inhalt springen
funakistyle

News zu Forgotten Hope 2

Empfohlene Beiträge

Sind ja wunderbare News. Erst Sedan und jetzt das russische Spielzeug. Macht Lust auf mehr.

Sorry wenn ich Dir den Wind aus den Segeln nehme, aber Sedan wurde noch nicht offiziell von FH2 vorgestellt. :music2:

<<<---hart auf dem Boden der Tatsachen aufschlägt...och menno :trollface:

Hello and welcome back to another update of Forgotten Hope 2. Along with several announcements, this week's update will feature a render of a brand new German support weapon. Enjoy!

Our first and only render for today is of the largest weapon ever to be classified as an infantry gun. It is the 15cm schweres Infanterie Geschütz 33 (sIG 33)!

sig33.jpg

The sIG 33 was essentially a 150mm artillery gun, which was designed to provide close-range, supporting fire to infantry units. The gun itself was of conventional design, with large wooden, and then later, steel wheels. It also features included solid rubber tires, an air brake, and could fire a host of ammunition including HE, smoke, hollow-charge rounds. The most interesting however, was the Stielgranate 42 round, which consisted of a finned projectile still attached to the driving rod. Its primary use was not as an anti-tank round, but as a demo charge for clearing various strongholds. From 1936, all the way through to the end of war 1945, approximately 4,600 sIG 33s were produced. The 15cm schweres Infanterie Geschütz 33 was made by Kraetzer.

Bearbeitet von Expoatze

Wer braucht schon das Geschütz wenns nicht auf dem PI/ PII oder 38(t) draufmontiert ist :trollface:

mal gucken wie so die Reichweite wird :ermm:

Wie siehts eigentlich mit weitere PIV Ausführungen aus :P

zb. G für Afrika/Russland

und die Ausf. J für Ende 44/anfang 45 Schlachten :D

Bearbeitet von SirGutz

Heute steht wieder eine FH2 News an. Nur wundert es mich das die letzten beiden nicht auf BF-Games gezeigt wurden. Hat man FH2 wegen BF3 vergessen?

Heute steht wieder eine FH2 News an. Nur wundert es mich das die letzten beiden nicht auf BF-Games gezeigt wurden. Hat man FH2 wegen BF3 vergessen?

Du hast eine News entdeckt, die in unserer Datenbank noch nicht vorhanden ist und nicht Schnee von gestern ist? Klasse! Schick uns diese einfach mit dem Mailform am Ende dieser Seite und wir werden sie in unsere Newsdatenbank aufnehmen. Falls ihr uns lieber eine eMail mit der News schreiben wollt, schickt ihr diese am besten an redaktion@bf-games.net.Danke im voraus!

http://www.bf-games.net/snews

Return of the Clown Car

Hello and welcome back to another update of Forgotten Hope 2. This week's update is somewhat of a special one. Not only is today's render of a prominent vehicle in Forgotten Hope history, but we are also announcing the start of a new weekly screenshot contest. Enjoy!

Our render for today is of a vehicle that holds the title of being the first creation for the original Forgotten Hope modification - the BA-64B!

ba64.jpg

The BA-64 was a small, lightly armed, 4x4 armored car that was used by Soviet armies primarily for reconnaissance and liaison tasks. Nicknamed 'Bobik', the BA-64 was armed with only a DT light machinegun, and suffered from a lack of any major weapons. However, this did have its advantages. Combined with excellent maneuverability and speed, these nimble scout cars saw large success in urban combat. BA-64s were even able to fire on enemy soldiers hiding on the top floors of buildings and low-flying aircraft since the gun was able to be elevated so high. The BA-64 was produced from 1942 - 1946, with an estimated 9,110 made. The BA-64B was created by Toddel.

Since the initial release of Forgotten Hope 2, players have been taking and sharing screenshots all across the internet. Well now there is a way to put your photography skills to work. With the start of this week we are making known a new weekly contest - the Screenshot of the Week!

Starting today, we will be accepting one screenshot submission from anyone who wants to participate. At the end of the week, the best one will be picked, and featured on our website for one week. You can look here for all of the rules and submit your screenshots.

Lastly, we would like to let everyone know that the monthly Forgotten Hope Game Night (FHGN) is almost upon us! Be sure join your fellow players on Sept. the 24th at 18:00 GMT for some intense FH2 action! A quick 'thank you' to the Forgotten Honor tournament for hosting the server. See you out there!

kein MG :panic:

Bearbeitet von SirGutz

ich weiß nicht wie ihr das seht, aber seit dem Jagdpanther haben Toddels Fahrzeuge mächtig an Qualität verloren

ich weiß nicht wie ihr das seht, aber seit dem Jagdpanther haben Toddels Fahrzeuge mächtig an Qualität verloren

Bitte was?

Das Modell ist doch klasse. Selbst die Schweißnähte sind sauber gemacht und rundere Räder wirst Du nirgends finden...

rundere Räder wirst Du nirgends finden

:ugly:

Sry, aber ich finde den Render voll daneben unten ist das Teil nur schwarz... und der Schattenwurf der Klappe und der Karre lassen mich zu dem Schluß kommen das es echt beschissen ausgeleuchtet wurde, die Einstellungen von Backlight und Filllight sind wirklich sehr schlecht gewählt bzw. nicht vorhanden

Bearbeitet von Buggy McDermit

Wo steht denn was negatives zum Modell von mir ?

Ich merke an das man große Teile garnicht erkennen kann, da viel zu dunkel :fox:

Edit:

Seh gerade da hat jemand einen neuen Render hochgeladen :daumenhoch:

Edit2:

Oder ist es nur Gamma-Wert auf der Arbeit ? mhh strange

Bearbeitet von Buggy McDermit