Gast Melden Geschrieben 2. November 2013 (bearbeitet) Ich hab doch gewusst das der Gold Beach noch kommt . Sehr schön die Map. Wie stets den mit Omaha Beach? Bearbeitet 2. November 2013 von Weapi
=App= 0 Melden Geschrieben 6. November 2013 Und das die Server wieder mal gefüllt werden! Die Mod darf einfach nicht sterben....!
Colibri 1 Melden Geschrieben 17. November 2013 (bearbeitet) Die Mod darf einfach nicht sterben....! 762 ist eben einer der letzten aktiven Server im Moment. Bevor die gesante Ostfront erscheint dürfte aber noch das Tank-System überarbeitet werden. Ein Halftrack der eine PaK40 überlebt? In 2.45 ist es möglich! Auch dreimal hintereinander! Bearbeitet 10. Dezember 2013 von Colibri
Don_Bam 17 Melden Geschrieben 9. Dezember 2013 So nebenbei, die Pak40 isto so oder so zu schwach... Und Operation Cobra ist einfach nur sinnlos. Amis mit 1000 Jabos, modernen Shermans und deutsche ohne Panzerfaust. Einfach nur lulz....
Ts4EVER 117 Melden Geschrieben 18. Dezember 2013 Hello and welcome back to another Forgotten Hope 2 update. Today we have some news concerning a three-wheeler: the BMW R75! Firstly though, we have some news concerning this years Mod of the Year awards: It is once again come around to the annual Mod of the Year Awards, and Forgotten Hope 2 has made it into the top 100 released mods again. We'd like to thank all our fans for voting for us once again. Go here if you'd like to vote for us in the second round. There are still two days left to vote. The R75 started life as an answer to a request from the Wehrmacht for a motorbike designed with the rigours of the battlefield in mind. It was powered by a 750cc engine that delivered enough power to get the R75 to 95 km/h. The sidecar was provided with a powered wheel and heating, and could mount a machinegun for defence. Production started in late 1940, and the R75 was soon in use on the Eastern Front and in North Africa. It was found to be particularly resilient to the desert, where the configuration of the engine meant that it was cooled more effectively and the shaft drive was less susceptible to dust than a chain. Despite this reliability the rival Zündapp KS 750 was found to be the better machine, and an agreement was reached that saw the two motorbikes share nearly 70% of their components, with the aim of phasing out the R75. This never quite happened, and the R75 remained in production through to the end of the war with 16510 delivered. Ours was made by Zero and Stubbfan.
fenderkicker 0 Melden Geschrieben 22. Dezember 2013 WOW, beautiful – like always. Good job guys. We can't wait to see more!
=kettcar= 259 Melden Geschrieben 7. März 2014 Wurde glaube ich schon an anderer Stelle gesagt. Also was ich gestern mitbekommen habe, beim Videodreh, das das Team mit Spass bei der Sache ist.