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realfoxboy

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Ein Hoffnungsschimmer am Rennspielhimmel:

 

http://www.gamestar.de/spiele/project-cars/artikel/project_cars,47303,3012667.html

 

Und diese Cockpits :awesome:

 

Da freu ich mich mal ganz spontan drauf .

Ist ja mal megacool was daraus geworden ist :o Davor hab ichs wegen seiner kleinen Fahrzeuganzahl nur belächelt. Wie viele Autos wirds in der fertigen Version denn geben?

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Ein Hoffnungsschimmer am Rennspielhimmel:

 

http://www.gamestar.de/spiele/project-cars/artikel/project_cars,47303,3012667.html

 

Und diese Cockpits :awesome:

 

Da freu ich mich mal ganz spontan drauf .

Ist ja mal megacool was daraus geworden ist :o Davor hab ichs wegen seiner kleinen Fahrzeuganzahl nur belächelt. Wie viele Autos wirds in der fertigen Version denn geben?

 

Momentan sind an die 50 Lizenziert, was hinter verschlossenen Türen aber noch alles an Licence Verhandlungen läuft weiß keiner, Teilweise wurden auch Fahrzeuge wie der Focus RS garnicht aufgelistet, sind aber dann auf einmal mit in der Alpha gewesen.

 

Ich verfolge pCARS nu seit knapp nem Jahr, hab mir damals nen Senior Account geholt weil ich die hoffnung hatte dass das endlich die Rennsimulation wird die ich immer haben wollte, und ich glaube nicht dass ich da noch enttäuscht werde. Gibt zwar viele die meinen die Physik wär nur Müll, ich glaub aber eher dass die pCARS nie gespielt ham und es einfach von den vorrausgegangenen NFS Titeln ableiten. Sim wirds auf jeden Fall, seit dem gestrigen Alpha Release wird selbst der Luftdruck der Streckenhöhe in die Motorleistung mit einberechnet :somuchwin:

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das war doch schon vor nen paar wochen angesagt worden, das DC dicht macht und leute ins "DICE LA" gesteckt werden...

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paar mehr infos:

Announcing the official reveal of Take On Mars

 

 

Bohemia Interactive prepares to go up, up, and away, into the stars, with Take On Mars, the new game in the Take On series.

Take On Mars places you in the seat of a Rover Operator, allowing you to control the various, fully simulated mobile Rovers and stationary Landers. With this scientific arsenal at your disposal, you will work your way through the numerous Science Missions in each location, unlocking the secrets of Mars' distant past.

Featuring 3 main gameplay modes, explore the unforgiving Martian terrain:
  • Space Program - Explore Mars from the perspective of a science-driven Space Agency. Develop new technologies, vehicles and instruments to tackle the tasks ahead.
  • Scenarios - Head straight to the surface of Mars and complete individual missions centered around various Science Missions and objectives.
  • Editor - Create scenarios with complex missions, or just play around with whatever you wish in this limitless, free-form mode.
The most notable features in Take On Mars include:
  • Dynamic destruction system – Break off cameras, robotic arms, even individual struts and wheels, all affecting the way the vehicle handles.
  • Economy – Send missions to Mars with the budget you have available, raised by completing mission and individual tasks.
  • Realistic Terrain – Explore the surface of Mars in locations based on actual satellite data from locations such as Victoria Crater.F

Last, but certainly not least, Take On Mars will be heavily aimed at modability, allowing users to create and share their own custom content, including scenarios, vehicles, and locations. Everything in the game is modifiable.

 

For screenshots & more information be sure to check out the official website.

 

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