Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 3. Juni 2009 Ne wie ein RTS sieht das garnicht aus, eher wie en 3rd person prügler Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
R.est I.n H.ell 540 Melden Teilen Geschrieben 3. Juni 2009 Ich hab mich ja unten verbessert, allerdings soll es RPG Elemente enthalten..... Ich wollte !RPG! und nich RTS schreiben, omg der Abend wird spät, ich sollte ins Bettchen, Rock im Park ruft . Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
complex 368 Melden Teilen Geschrieben 6. Juni 2009 (bearbeitet) Der "Entwickler" von "Project Natal" Unglaublich der Kerl "> Bearbeitet 6. Juni 2009 von complex Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 6. Juni 2009 ach DER ist das... ich war von dem video damals schon ziemlich angetan Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 6. Juni 2009 Find ich gut das der mit der idee karriere gemacht hat, fand die videos von dem früher auch ziemlich genial Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Twist 0 Melden Teilen Geschrieben 8. Juli 2009 ****ING FINALLY! http://au.pc.ign.com/articles/100/1001659p1.html US, July 7, 2009 - Earlier today, boards around the Web caught on fire with the reveal of a teaser trailer that implied a new MechWarrior game was in the making. While the speculation about the next chapter in the franchise has been flying around, we actually know what this mystery game is, what the footage entails, and how it will rock your computer. This Thursday at 12:01 AM PDT, we'll have an interview with Jordan Weisman of Smith and Tinker and Russ Bullock, president of Piranha Games, to address the rumors and explain just what the future holds. We'll even have a few extras to keep you talking for months to come. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 8. Juli 2009 Fapping at the speed of light! *fapfapfapfap* Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 8. Juli 2009 Soll wohl auf der unreal engine 3 laufen.. da bin ich mal gespannt ob die es mit der engine hinkriegen große areale und ne anständige simulation zu basteln Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 9. Juli 2009 http://ve3d.ign.com/videos/play/55192/PC/M...ler/Flash-Video its.. Beautifull Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 9. Juli 2009 (bearbeitet) zzzomg Bearbeitet 9. Juli 2009 von pnshr Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
TanteEmma 1436 Melden Teilen Geschrieben 9. Juli 2009 (bearbeitet) Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) today announced that, after almost 15 years and 30 million games sold, EALA is bringing the award-winning Tiberium series to an epic conclusion with Command & Conquer™ 4. Shipping in 2010, Command & Conquer 4 will introduce a multitude of innovations to the to the classic fast and fluid Command & Conquer gameplay while retaining the core compulsions that fans have come to love over the series’ history. Introducing new class-based gameplay, mobile bases and persistent player progression throughout all game modes, Command & Conquer 4 offers players new, innovative and compelling strategic depth. “Command & Conquer is a powerful franchise with an amazing 15-year legacy. We are thrilled to bring the dramatic Tiberium saga to a conclusion in Command & Conquer 4. This game is designed to give fans all the answers they’ve been looking for,” said Mike Glosecki, Lead Producer of Command & Conquer 4 at EA Los Angeles. “With its objective-based multiplayer mode, persistent player progression and all-in-one mobile base, players will experience Command & Conquer like never before.” The story of Command & Conquer 4 takes place after the events of the critically acclaimed Command & Conquer 3: Tiberium Wars™. The year is 2062 and humanity is at the brink of extinction. With only six years left until the mysterious crystalline structure Tiberium renders the earth entirely uninhabitable, the two opposing factions – Global Defense Initiative (GDI) and the Brotherhood of Nod – inevitably find themselves in desperation for the same cause: to stop Tiberium from extinguishing mankind. The unthinkable becomes reality and Nod’s enigmatic leader Kane takes off for GDI headquarters. What is Kane planning in the heart of his enemies’ base? Command & Conquer 4 draws the epic conclusion to the beloved Tiberium universe, where fans will learn the fate of Earth, Nod, Tiberium, GDI and most importantly, Kane’s motivations behind his decade-long plan. In addition to the two campaigns on the epic battles of GDI and Nod, which players will get to conquer alone or in a cooperative mode, Command & Conquer 4 will also feature a new 5v5 objective-based multiplayer mode, promoting teamwork and cooperation and delivering a social real-time-strategy experience never seen before in a Command & Conquer game. Command & Conquer 4 is being developed at EA Los Angeles and will ship to retailers in 2010 for the PC. The game has not yet been rated by the ESRB or PEGI. For more information about the game, please visit www.commandandconquer.com or follow the community and development team on Twitter at http://twitter.com/ea_apoc. The July 24th episode of BattleCast™ PrimeTime will give fans the latest news and exclusive information on Command & Conquer 4. Additionally, Gametrailers TV will exclusively reveal the fist cinematic trailer for Command & Conquer 4 in its July 23rd episode on SPIKE TV. Bearbeitet 9. Juli 2009 von TanteEmma Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
JackONeill 57 Melden Teilen Geschrieben 9. Juli 2009 Freu mich schon drauf, aber bin gespannt wie die das umsetzen wollen mit der mobilen Basis und ihrem Klassen- und Level-System...aber ich denk, die werden sich schon was einfallen lassen. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Dayjay 796 Melden Teilen Geschrieben 6. August 2009 StarCraft 2 offiziell auf 2010 verschoben http://www.computerbase.de/news/software/s...arcraft_2_2010/ Naja, ohne LAN-Modus wirds eh nicht gekauft. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 6. August 2009 starcraft 2 ohne lan modus... wie fail ist das denn bitte o_O Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Dayjay 796 Melden Teilen Geschrieben 6. August 2009 (bearbeitet) Ist aber schon länger bekannt. E: Das mit dem LAN-Modues. Bearbeitet 6. August 2009 von Dayjay Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...