LOOSER Kampfmeerschwein 2 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 @Germanfragger Gehe einfach mal unter Optionen auf "Input". Da kannst du jeweils die Empfindlichkeit für normal und anvisiert einstellen... Vielleicht hilfts ja Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Germanfragger 235 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 noch net gesehen ne unschärfe oder ungenauigkeit beim drehen währe ne idee! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Kiwi ( NZ ) 4 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 News Update aus dem TWI Forum: Hello and welcome to the latest beta information update. For those of you from the US, we hoped you enjoyed your Holiday Weekend! We spent ours hard at work for you! "Now what exactly is Tripwire doing" is the question we are starting to see pop up frequently now. And I shall answer! Working on the game! What? That wasn't enough details? I guess we can spill the dark dirty secrets. All the teams at Tripwire are working through our bug list based on priority of the bugs. That priority is helped to be set by you the testers based on your reports and observations of you playing. The QA team is working to get reproductions of some of the more "awful" reports that testers have put in without an actual reproduction. Beyond that they are helping to sort the crash dump files we are getting in as well as testing the fixes as they roll in. These have included "making it so only Germans can win Firefight". Of course that wasn't what he intended... or so he says.... The previously mentioned Code team is busy working on the priority bugs and looking into the crash dumps as they come in. As a heads up, our top two are people running out of memory (Trying to run the game on high and ultra settings with only 2 gigs of ram or a 32 bit OS. You don't want to do this.) as well as a condition where users joining a map after it had started would not get set up properly on the clients. Level Designers are busy tweaking the maps based on the information coming back from the beta. Where spawn protection need it is being added. Time and manpower is being adjusted. General level bugs are being squashed. Ways to win TE-GrainElevator in 30 seconds are also being fixed Art is busy optimizing effects. This will be important for many of you who enjoy 64 player servers! Code is also working on a few optimizations, so we expect to see some frame increases across the board. Just remember, Ultra means Ultra. If it doesn’t run well for you (especially in a 64 player server), knock your settings back. There are few machines on this planet that can run with every setting on Ultra. We are working with our hardware partners to find other areas we can improve in as well, and we’ll continue to improve this as we can over the life of the game. We are working to get a new build together for the testers, but are not ready to commit to a time when it will be released (you remember the last time we did that right? Thought so.) Last thing I want to say is thank you to all those who have opted to help us create a better game by providing invaluable feedback and resources. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Germanfragger 235 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 Toll der neue patch hat den serverbrowser bei mir weider zerschossen Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
BlackBrain111 20 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 Was hätte ich für Nachteile wenn ich Red Orchestra über steam kaufe?So ohne UK Version oder Sonstiges. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
SirGutz 913 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 Weniger Marmelade die aus den Soldaten rausfließt und keine wegfliegenden Gimiks aus dem der Soldat besteht(Arme/Beine etc), böse Symbole sind ebenfalls nicht vorhanden Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
LOOSER Kampfmeerschwein 2 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 Naja, Hakenkreuze habe ich bisher überhaupt keine gesehen und der Gore ist auch recht unscheinbar... Einmal war ein Russe direkt auf einer Granate gelegen die hochging. Da war dann etwas Brei im Raum aber ansonsten sieht man da nicht viel. Also ich persönlich käme auch recht gut mit der geschnittenen klar. Nicht so wie bei L4D Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
SirGutz 913 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 guck mal aufs koppelschloss oder die Brusttasche sind aber wirklich richtig winzig Zur Zeit hat man ja noch keine Map wo die Deutschen ein HQ oder so haben bzw irgendwo anders ihre Flagge gehisst hatten wie die Russen bei Fallen Fighters. Wenns iwann nach Deutschland geht würds bestimmt etwas anders aussehen mit den den Fahnen und den Portraits dort wo der Ösis abgebildet ist Ob man Gore braucht oder nicht ist jeden selbst überlassen wird aber wahrscheinlich kein schöner Anblick wenn Flammenwerfer kommen sollten bzw combined forces aus Tanks und Infs wenn se mit He auseinander geruppt werden Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Hero-of-War 46 Melden Teilen Geschrieben 8. September 2011 Die Performance ist - zumindest bei mir - ziemlich bescheiden, haben das andere auch, oder woran kann das liegen :/ i5 2500k hd5850 vapor-x 4gb ddr3 1333mhz Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Kiwi ( NZ ) 4 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 Die Performance ist - zumindest bei mir - ziemlich bescheiden, haben das andere auch, oder woran kann das liegen :/ i5 2500k hd5850 vapor-x 4gb ddr3 1333mhz Ein paar Seiten zuvor hab ich eine Link gegeben der die RoEngine.ini behandelt. Damit läßt sich die Grafikkarte anders ansteuern als es die Ingameoptionen erlauben. Verschiebe deine .INI in ein Backupfolder, und versuche dich an den beiden Varianten, welches für dich die beste Performance bringt. Reminder: VideoSettings Ingame are not disabled, soll heissen du kannst weiterhin die Regler und Tick_boxes bedienen. Was heisst für dich eigentlich bescheiden, bei welcher Monitorauflösung ? Meine 4890 performed in Ultra (Shadow Low) bei 1900x1200 mit 35-60 fps. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 Die Performance ist - zumindest bei mir - ziemlich bescheiden, haben das andere auch, oder woran kann das liegen :/ i5 2500k hd5850 vapor-x 4gb ddr3 1333mhz mach mal die schatten auf mittel und den haken bei "smooth fps rate" (oder so ähnlich) raus Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Kiwi ( NZ ) 4 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 Die Performance ist - zumindest bei mir - ziemlich bescheiden, haben das andere auch, oder woran kann das liegen :/ i5 2500k hd5850 vapor-x 4gb ddr3 1333mhz mach mal die schatten auf mittel und den haken bei "smooth fps rate" (oder so ähnlich) raus Smooth FPS ist: limit auf 60fps. Welchen Vorteil soll es bringen 80fps darstellen zu können, um somit seiner Graka keine Verschnaufspause zu gönnen. Bin zwar technisch nicht so bewandert, aber denke mir eher das die Performance, Texturen nachladen zu können, dadurch veringert wird. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 Die Performance ist - zumindest bei mir - ziemlich bescheiden, haben das andere auch, oder woran kann das liegen :/ i5 2500k hd5850 vapor-x 4gb ddr3 1333mhz mach mal die schatten auf mittel und den haken bei "smooth fps rate" (oder so ähnlich) raus Smooth FPS ist: limit auf 60fps. Welchen Vorteil soll es bringen 80fps darstellen zu können, um somit seiner Graka keine Verschnaufspause zu gönnen. Bin zwar technisch nicht so bewandert, aber denke mir eher das die Performance, Texturen nachladen zu können, dadurch veringert wird. bei mir läufts ohne den kram besser als mit, also kommts weg Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Kiwi ( NZ ) 4 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 Beta Update 2 vom 8.Sep.2011 And now the changelog: -New maps (Commissar's House, Station, Spartanovka, Pavlov's House) -Client Performance Optimizations -Client and Server crash fixes -Improvements to hit detection -Punkbuster Anti-Cheat can now be used by servers and is on by default -Added enable PunkBuster setting and PunkBuster disabled warning in Server Browser -Removed the ability to swap teams from the class select menu. Instead, there is now a button to open the team select menu. This will reduce some confusing 'Role is taken' messages. -Adjustments to weapon unlocks for each class. Veteran marksman now unlock semi auto sniper rifles, veteran anti-tank now unlock satchels, and more. -RO1 players will now get automatic bayonet upgrades for the Kar98 and Mosin rifle without needing to level these weapons first. -Mid-game map voting will now immediately change maps if enough players vote. -Fixed some reloading issues for weapons with stripper clips (G41, Kar98, etc) -Fixed problems with enemy spotted from inside a tank -Fixed occasionally seeing your dead self with no head or arms -Fixed an exploit with cover allowing super speedy firing for rifles -Fixed getting stuck inside geometry in some places when mantling -Fixed glitchy camera view when rotating into a wall while prone -Fixed an issue with map boundaries during Firefight sudden death -Several spawning bugs squashed -Fixed some issues with player progression -Added sorting by column to the Server Browser -Fixed server crashing due to Steamworks not being properly cleaned up -Fixed server crashing when using PunkBuster UCON system -Fixed Ranked vs. Unranked issues. It really works this time. Really Really -Fixed some Spawning and Role Selection issues -Fixed VOIP notifications not appearing and often crossing Public/Team channels Video Settings menu refinement -Added ability to cancel changes -Exposed Ultra texture quality settings to only machines that have enough memory -New Occlusion Culling Graphical Setting - higher setting will have less object "pop-in" but be slow (original default in previous beta), normal setting will run better but have a bit more object "pop-in" (New default). Will provide significantly better frame rates on normal setting. -The maximum video setting a system will be assigned on startup is high. -Added MaxAnisotropy of 16 to Ultra texture settings -Added 'stat perfdump' console command to get better information about poor performance people are seeing. -Memory Optimization for 32 bit machines. -Fixed exploit of glowing characters on low shadow settings -Ping now shows in the scoreboard -Fixed binoculars not working properly when a non-standard ironsights FOV was set on rifles -Modified network relevancy checking to reduce characters popping in -Added the ability to enable and disable VAC for servers on the commandline (overrides what is in the ini files). To enable VAC add the switch -VACSECURED to your commandline. To disable VAC add -NOVAC to your commandline. -Added the ability to override the automatically calculated Steam query port. Use SteamPort=<OverridePortNumbe> on your commandline. Note: Has not been heavily tested, use at your own risk -Fixed an issue with AI swapping positions while a player was dead and waiting to take over positions in a tank. This made it appear that some positions were "coming back to life" -Fixed some vehicle AI bugs -Fixed not being able to kill the hull MGer or tank gunner in the Panzer IV if they were a human player -Created an intelligent system to grab bullet from partial clips before moving on to whole clips. This prevents you from ending up with all of your clips having just a few rounds missing. -Fixed getting bullet whizzed by guys that are not even facing you (I.e. shooting away from you). Also fixed double replication of some hit impacts/bullet whizzes. -Refined speedhack detection to have less false positives Viel Spass beim saugen und zocken Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 9. September 2011 (bearbeitet) fakk yeah 1,2 GB... aber gleich 4 neue maps sind das dann alle von der vollversion? oder kommen da noch paar mehr und bajonett für ro1-besitzer, yeah Bearbeitet 9. September 2011 von pnshr Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...