Bleackheart 0 Melden Geschrieben 29. August 2007 sex pistols-Good save the queen und nachher The clash- withemann in hamersmith palace
ogragla 262 Melden Geschrieben 30. August 2007 Georg Danzer - Ruaf mi ned an herrliche Scheibe Ruaf mi net o, weu du waast do genau, dass i nimmer mehr wüh und a nimmer ko, bitte ruaf net o Ruaf mi net o, weu i hear nur dei Stimm und dann schlof i net ei bis i wieda die bleden Tablett'n nimm Weit host mi brocht i steh auf in da Nocht und dann geh i spazier'n Ganz ohne Grund i hob net amoi an Hund zum Äusserln fian Und wonn i donn ham kumm is ollas wia's woa und mei Polster riacht immer no noch deine Hoar hearst i werd a Noar ...
GrummelMonster 0 Melden Geschrieben 30. August 2007 Justice - D.A.N.C.E Weiß wer wie das Album heißt?
DarkZero 9 Melden Geschrieben 30. August 2007 Mit der Klinge fahre ich langsam Meinen Unterarm hinauf Dann ein Schnitt, klein und flach Und die Welt um mich blüht auf Schmerz schärft alle meine Sinne Jede Faser ist gestimmt Und ich hör den Körper singen Wenn der Schmerz die Last mir nimmt Tiefer, noch ein bißchen tiefer schneid Ich in den weißen Arm Aus der Wunde sickert lautlos Dunkles Blut - und mir wird warm... Subway to Sally - Narben