Zum Inhalt springen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.

800gNudeln

"Nacht-Topic"

Empfohlene Beiträge

Gute Nacht, und hier mal eine Szene die nicht in der End-Version von Leben des Brian enthalten war.

ottoshocked.jpg

Kommentar von PythoNet:

My favorite deleted scene from "Life of Brian" is a controversial scene starring Eric Idle as Otto, leader of the Judean People's Front crack suicide squad. A religious madman, he is a daft, Hitleresque fool. The irony of a Jewish Hitler was too good for the Pythons to resist! The scene was deleted from the final film, supposedly because it held up the flow of the film. A pity as it's quite funny, and certainly offensive in some interesting ways. It's available on the Criterion Life of Brian DVD, along with many other deleted scenes and goodies, so buy it ...

nacht.............................................geh nicht ins bett

aber irgendwie stell ich mir jetzt schon die frage ob ich zum bund gehen soll?antworten bitte per pm!

Nacht Leutz.

Heut is mein Teufel Concept E Magnum gekommen, einfach hammer das Ding, vor allem der Subwoofer is fett ! B)

Gast
Dieses Thema wurde nun für weitere Antworten gesperrt.