Zum Inhalt springen
Sergeant

Battlefield 2 Patch kommt!

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

sag mal nookie^^ bist du mit absicht so oder einfach zu doof um zu kapieren das es hier um den eventuell bald kommenden bf2 patch geht und nicht um dein dc oder dcon oder was auch immer?

Geschrieben
Battlefield 2 celebrates its three year anniversary

On this day three years ago, Battlefield 2 was released and still remains one of the most played PC FPS titles.

With over 15 million player accounts being created since release, Battlefield 2 is still going strong. On the forums we often see discussions about whether there will ever be another update for the game. Well, today we are happy to announce that we are working on an update for Battlefield 2. We are planning to provide an open beta in the near future and we hope you’ll give us your feedback before final release; so watch out for that.

Keep an eye on www.Battlefield.com for information on what we are working on, release dates and don’t forget to visit our forums.

In the mean time Battlefield Bad Company is released worldwide this week and we expect it will keep you occupied while we work on the update.

-End of Transmission-

Regards,

DICE Live team

Geschrieben

Ich versuche die Situation zu entschärfen!

Geschrieben (bearbeitet)
Gibts fuer Desert Conflict keinen gscheiten Mirror -.-

Da kann man mit 2,5 Mb/s laden und dann kommt da son Mirror mit 200 kb/s

Zockt sowieso keiner und einen Singleplayer haben die glaub ich auch nicht wirklich..

Aber damit ich mal was zum Thema beitrage :D Yeah, bin gespannt was der Patch dann mitbringt. Die Hoffnung stirbt zuletzt.

Bearbeitet von wolfi
Geschrieben
Battlefield 2 celebrates its three year anniversary

On this day three years ago, Battlefield 2 was released and still remains one of the most played PC FPS titles.

With over 15 million player accounts being created since release, Battlefield 2 is still going strong. On the forums we often see discussions about whether there will ever be another update for the game. Well, today we are happy to announce that we are working on an update for Battlefield 2. We are planning to provide an open beta in the near future and we hope you’ll give us your feedback before final release; so watch out for that.

Keep an eye on www.Battlefield.com for information on what we are working on, release dates and don’t forget to visit our forums.

In the mean time Battlefield Bad Company is released worldwide this week and we expect it will keep you occupied while we work on the update.

-End of Transmission-

Regards,

DICE Live team

Fixed !

Damit bestätigt!

Geschrieben
Damit bestätigt!

was bestätigt?

Geschrieben

Der Patch

Geschrieben
:yiiiiha:
Geschrieben

Vielleicht nochmal meinen Post lesen ;) Und um 18.00 Uhr auf der EA Homepage vorbeischauen :P

Geschrieben

das er kommt war ja zu 99% klar, mich interessiert eigentlich viel mehr was er so bringt

Geschrieben

Eben, ganz ruhig...is nur ein Patch.

Abwarten, Tee trinken, Patch ziehen, glücklich sein :)

Geschrieben

Ah! Wie sollen wir diese halbe Stunde überleben!?