Zum Inhalt springen
Poow

Fun Stuff

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Ich glaub ja sogar langsam , dass er im übetragenen Sinne die "Klatsche" ist...

Geschrieben (bearbeitet)

Grade hat ein Spambot im Space Engineer diese wunderbare Nacherzählung verfasst.

Ich mein, broken english as shit, aber wenn man sich n bisschen anstrengd ists ziemlich gut *lol*

This Enterprise is actually going back at a two-week diplomacy mission where by Picard mediated the business long term contract concerning a couple of obstinate functions, demonstrating that when he had been with us during the start of This Phantom Menace, generally there could be absolutely no blockade thereby absolutely no Empire (TAKE IN WHICH, SKYWALKER! CHECKMATE! ) However, he or she is turn into irritable along with irritated, a couple of qualities we may seldom associate with the actual People from france.

Recognising his stress, the actual senior citizen employees conspires to post him on the vacation. He / she resists, however sooner or later the actual put together badgering regarding Troi, Riker along with Crusher suddenly changes his head (to always be sensible, you'll get away from way too if you must experience of which. )

With Riker's insistence, Picard goes to the actual regional satisfaction entire world Risa, planning to go through a number of dull ebooks along with work on his v-neck bronze. Zero more rapidly possesses they beamed because of the surface as compared to he or she is accosted by simply Vash, a female he or she is by no means met, which kisses him as a way regarding hiding via Sovak, the Ferengi who's pursuing the girl. Picard is actually mixed up along with frustrated, however the girl brushes off his or her knowledge along with results in.

At a later date, Picard is hoping to learn to read his e-book along with fending journey nearby prostitutes (sorry, "exotic masseuses") using a adhere, obtaining been recently deceived into Riker into purchasing a small bronze sculpture of which works because the nearby equivalent regarding Tinder (it might presumptively also really do the nearby version regarding Grindr if anyone within the Superstar Make your way whole world has been permitted to always be gay. ) While they curses Riker's meddling, he or she is acknowledged by simply Sovak, which makes an attempt to notify him away from Vash and ultimately receives scared off through the trademarked Picard Death Focus. Viewing this kind of, Vash comes to appreciate him along with skins the hard disk drive (I CLAIMED DISK) within his jean pocket while the girl can.

Na, wer erkennt die Episode? *lol*

Bearbeitet von Cpl. Basti
Geschrieben (bearbeitet)

aaB9tT0.gif

SUPERIOR TACTICS

Bearbeitet von hawKKK
Geschrieben

aaB9tT0.gif

Trotzdem beeindruckend. Wenn ich das versuchen würde... :ugly:

Geschrieben

Scheiße, hast du einen an der Klatsche! :rofl:

Das gab es im Grunde ja alles schon mal. :D

Das Lied mit der Lauchstange ist diese Polka von Loituma, Der Satz den Zeh Rock am Ende sagt ist aus Skyrim Gamerpoop (ab Min. 2:10):

...und soweit ich das beurteilen kann ist der Rüpser am Ende der von Barney Gumble aus "The Simpsons". :ugly:

Ich hab nur zusammen gefügt, was zusammen gehört. :>

Geschrieben

10559888_1009119455784174_24602018878871

:ugly:

Geschrieben

tumblr_lbo9izRWwc1qame3io1_500.jpg

#öko

Geschrieben (bearbeitet)

https://www.youtube.com/watch?v=8lwkr5vTcgw

hDCE892F4.jpg

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xHDkMqjgYOM

Bearbeitet von Matty
  • Gefällt mir! 2
Geschrieben

Das könnte ich jetzt nichtmal, geschweige denn mit 3 Jahren.

deathgrip to the max

Geschrieben

Ist halt aber auch ziemlich gefährlich. Als Vater würde ich das nicht erlauben und schon garnicht filmen.

Wenn sie sich am obersten Punkt hätte nicht mehr halten können...

Inb4 Spießer

Geschrieben

*lol*

IF31DPx.gif

• Gefällt mir! 2
Geschrieben

Ist halt aber auch ziemlich gefährlich. Als Vater würde ich das nicht erlauben und schon garnicht filmen.

Wenn sie sich am obersten Punkt hätte nicht mehr halten können...

Inb4 Spießer

Was gibt's da groß zu erlauben? Was willste machen, "Lass gefälligst los!" rufen wenn die Kleine am höchsten Punkt ist? *lol* Das widd ja nicht grad geplant gewesen sein
Geschrieben

Nicht sicher ob Funstuff oder Extrem.. aber Wtf Arte?! :rofl:

• Gefällt mir! 1
Geschrieben

Der auf dem Skateboard.....