HomerJR 0 Melden Geschrieben 23. September 2005 Rainhard Fendrich & Wolfgang Ambros - Heut bin i wieda fett wie ein Radierer Wenn ich auf'd Nacht beim Wein sitz Mich systhematisch einspritz Dann is des zowar ned gsund Doch ich hob meinen Grund Mei Frau is schiarch zum Fiarchtn I pocks ned bei da Niachtn Doch kumm i ogstrad z'Haus Mocht mia des goarnix aus Donn bin i furchboar liab zu ihr Und sing scho in da Eingangstür Heit bin i wieda fett wie ein Radierer Du brauchst di ned versteckn trau di virra Kumm hear und loss di oschaun Meine Seu Du kummst ma direkt sche vor in mein Ö, jo in mein Ö Du wirst mit jedem Viertal imma schena Zwa Viertal no und du bist Mrs. Vienna I sauf mi täglich oa in ana Tour Des is dei ollerbeste Schönheitskur Dann kumm i mit an Fetzn z'Haus Und sing schon laut im Stiegenhaus Heit bin i wieda fett wie ein Radierer Du brauchst di ned versteckn trau di virra Kumm hear und loss di oschaun Meine Seu Du kummst ma direkt sche vor in mein Ö, jo in mein Ö Du wirst mit jedem Viertal imma schena Zwa Viertal no und du bist Mrs. Vienna I sauf mi täglich oa in ana Tour Des is dei ollerbeste Schönheitskur
Burner 1635 Melden Geschrieben 23. September 2005 Ill Nino-I Am Loco kann man dich für ska-p begeistern? ska-p - el hombre resaka baila ska
Knoppers 0 Melden Geschrieben 23. September 2005 Ill Nino-I Am Loco kann man dich für ska-p begeistern? ska-p - el hombre resaka baila ska Ja Ska-p ist cool!!! B) SKA-P-Mis colegas
Burner 1635 Melden Geschrieben 23. September 2005 Ill Nino-I Am Loco kann man dich für ska-p begeistern? ska-p - el hombre resaka baila ska Ja Ska-p ist cool!!! B) SKA-P-Mis colegas okay bin ruhig. ton steine scherben-warum geht es mir so dreckig