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BlaZZ0r

Killing Floor

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Läuft das auf nem AMD PHenmo II X4 850, ner G-Force 650 GTX und 8 gig Ram einigermaßen ansehnlich?

Jemand mit nem ähnlichen Rechner der berichten kann? Und wenn ich das Spiel aus nem Keyshop kaufe, ist es dann uncut?

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Also ich habs mit ner deutschen IP gekauft und ist bisher uncut. Zu den Systemspecs kann ich nicht viel sagen, habe einen I7 und ne GTX 660 2gig und auf hoch läuft das top bei mir.

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R.esti ... Nachher ein Ründle übern Bf-g ts dabei? Die anderen sind hiermit auch gefragt ^_^

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Also ich habs mit ner deutschen IP gekauft und ist bisher uncut.

Oh das hät ich an deiner Stelle lieber nicht gemacht.

 

 

NOTE: It is quite likely that there are some regions where we may be required to make cuts in the future, particularly in the gore system, to comply with local ratings boards, once we get the game into its full release status. Regions most likely at risk of this are Germany (via USK) and Australia (via OFLC). Japan is another possibility (via CERO), but is an unknown quantity to us. To be quite clear: this means that, if you are buying from a region which regularly forces cuts on to games for gore, you may get reduced gore when we go to the full release version of the game.

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R.esti ... Nachher ein Ründle übern Bf-g ts dabei? Die anderen sind hiermit auch gefragt ^_^

 

Schreibt mich dann mal an wenn ich anfangt Resti müsste mich in der liste haben!

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Höre viel negatives über das Spiel, wenig Inhalt etc. Wirds wirklich so schnell langweilig?

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Die meißten Leute die sich über den earlyaccess von KF2 aufregen sind zu meißt solche, die Bf3/4/5 auch nur wegen den blinkenden Punktezahlen und Waffenatachments spielen, merkt man auch zumeist an dem Spielverhalten der Teammitglieder. Ja der Zeit hat KF nur 3 Maps, 4 Perks und ne Hand voll Waffen, liegt aber wirklich nur daran das es halt earlyaccess ist. In irgend einem Dev diaryvideo haben sie doch mal gesagt gehabt das sie Waffenfanatiker sind und einen heiden Spaß daran haben Waffen für ihre Spiele zu basteln.

 

Zu dem Thema mit den Call of Betafield Kiddies, ich bin bis jetzt echt erstaunt das sich der Zeit die Wage halbwegs hält. Von ca 15 Spielen waren ungefär in 8 diese CoB Kiddies und in den restlichen 7 waren Leute, denen man anmerkte das sie den ersten Teil auch schon gespielt und die wichtigkeit des Teamplays verstanden haben.

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Also ich habs mit ner deutschen IP gekauft und ist bisher uncut.

Oh das hät ich an deiner Stelle lieber nicht gemacht.

 

 

NOTE: It is quite likely that there are some regions where we may be required to make cuts in the future, particularly in the gore system, to comply with local ratings boards, once we get the game into its full release status. Regions most likely at risk of this are Germany (via USK) and Australia (via OFLC). Japan is another possibility (via CERO), but is an unknown quantity to us. To be quite clear: this means that, if you are buying from a region which regularly forces cuts on to games for gore, you may get reduced gore when we go to the full release version of the game.

 

 

Mitm nen Proxy war mir das zu riskant bzgl. Ban :S Meine Hoffnungen beruhen darauf das man später vllt ne ini editieren kann :)

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Brauchtest doch keinen Proxy. Wir haben doch auch nette Österreicher hier etc. Oder Keyshop :P

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Greenmangaming auch möglich oder ist dass dann auch cut?

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SWEET

 

 

posted by [TW]Yoshiro @ 06:05PM on April 29, 2015
Interface:
  • Fixed healer screen not updating

Server browser:
  • Fixed max player count not showing on server browser 
  • Added refresh indicator for server browser 
  • Party leader can now bring their party with them when joining a passworded server 
  • Fixed players not being able to join a server when using the Russian language

Gameplay:
  • Adjusted door health and weld integrity values 
  • Fixed single-load guns sometimes not hitting zeds after reloading 
  • Fixed toggling Steam UI unpausing a paused, standalone game

Perks:
  • Fixed medic with healing surge being unable to heal after level up 
  • Fixed commando not receiving large mags bonus for current weapon 
  • Fixed medic combatant skill giving armor every time the player switches to it 
  • Fixed bug that allowed players at a skill unlock tier (5, 10, etc.) to change skills any time during game

Level design:
  • Fixed Hans getting stuck in firing range on Outpost 
  • Fixed zeds being unable to navigate off new helipad 
  • Fixed some minor art-related issues

Localization:
  • Updated localization 
  • Removed references to flashlights in SCAR, AK-12, and Bullpup descriptions

GFX:
  • Fixed some third-person artifacting related to muzzle flashes 
  • Fixed issues with flamethrower charring online

Audio:
  • Fixed un-ending clot grab sounds 
  • Fixed silent battle chatter for German and Russian (now uses English audio) 
  • Fixed persistent muffled audio bug

Input:
  • Fixed issue with rebinding clicks with multiple commands (like fire/spectate next) 
  • Fixed caps lock being un-bindable 
  • Fixed voice chat binding blocking input

Security: 
  • Fixed several exploits

Dedicated server:
  • Added servername and numplayers to window title 
  • Fixed "-autoupdate" command (this will make the server check for a newer version and shut down if it detects one)

Crashes
  • Additional gameplay crash fixes (we are still investigating and working on many of the launch crashes)
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