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BlaZZ0r

Killing Floor

Empfohlene Beiträge

So hab jetzt ne Beserker auf 11, Kommando 15, Supporter 16 und Medic auf 13. Hab mir mit Kollegen gedacht nach dem wir auf Suicidal alles einigermaßen im Griff haben probieren wird mal Hell on Earth.... Ende des Liedes war wir haben es nicht mal über Welle 3 geschafft :D

 

Hat jemand auf Paris Burning schon mal in dem Gang vom Hotel gecampt ? Herrlich lustig da oben, nen Berserker vorne hinstellen und den Rest inkl. Medic dahinter. Herrliches Gemetzel :D

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So ich habs mir heute auch gekauft. Mal schauen ob meine Kartoffel von PC das schaft.

Habs hier gekauft. Man kommt so unter die magische Grenze von 20€

https://www.instant-gaming.com/en/512-buy-key-steam-killing-floor-2/

 

Aktivierung lief problemlos, nun muss ich es nur noch runterladen. Da ich nur 4Gb Volumen am Tag hab, wird das nun interessant :ugly:

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Ich bin ehrlich gesagt erstaunt wie gut das Spiel läuft. Standard bei mir viele Settings auf Hoch, was total unrealistisch ist, aber ich habs dann trotzdem mal im Singleplayer ausprobiert. Es lief nicht wirklich schlecht, ein Hoch auf die Unreal Engine. Werd aber trotzdem ein bischen rumspielen, da ich der Sache noch überhaupt nicht traue und den Performencegewinn auf den frisch aufgesetzten PC schieb :ugly:

Aber Gott hab ich im Singleplayer versagt. Ich konnt ja wirklich gar nix. ^_^

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Unser RSS-Feed (hall0) hat versagt. Patch ist seit Dienstag drausen.

Wichtigste Neuerungen: Neue Map + Medic Grenades heilen nur noch 1 Mal Kevlar auf, statt durchgehend solange man in der Wolke steht.

 

http://www.tripwireinteractive.com/news/killing-floor-2-early-access-content-patch-01-available-now-on-steam!.aspx

 

Leider noch keine neuen Perks oder Waffen. Allerdings arbeitet TW da wohl schon dran und wird in einigen Wochen einen größeren Content Patch bringen.

Bearbeitet von R.est I.n H.ell
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Wollte es eigentlich Posten hab mich aber dagegen entschieden :ugly:

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Sind die KF1 + KF2-Threads zusammengeführt worden oder war das bisher immer nur ein Thema O_o

 

Wenn ja, irgendwie doof.

 

Wenn nein (auch wenn derzeit 0 Interesse an KF2), warum? Das BFG ist nicht so beliebt, als dass man den Überblick verlieren würde.

Bearbeitet von K98
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War das nicht immer so? Wir haben doch einfach hier die KF 2 news gepostet.

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Heute mal wieder eine Runde gespielt und es läuft auch aufm Laptop super auf Hoch. Unreal Engine ist einfach was geniales.

Leider gibt es immer noch Arschlöcher. Ins game joinen. Welle rückt an. Aus dem Spiel gehen. Die anderen dann dumm da stehen lassen

 

c8252d090844f20c6bba6d8efff5b0f7.gif

 

 

Aber ich mal mal wieder den News fed

 

As work is progressing towards more new content (perks, weapons, maps, etc.), we are also moving forward with changes to existing systems based on player feedback. This ranges through perks, game mechanics and more! But the focus of this post it to give you some insight on how we are looking at the feedback on perks and game mechanics.
 

Perks
All of the existing perks are being examined for potential updates. These updates include moving skills around in the unlock tree, the change of some skills to passive unlocks and the introduction of new skills, to complete redesign/overhauls of perk systems. We are looking at what skills the players like, what they don’t like (or do not understand) and what they are actively using (or not). Currently the Berserker is receiving the most attention (yes, that is the perk being overhauled), and many are in a state of flux as we trial some things in house.

Our perk design doc is going through several iterations as items are discussed, tossed out, trialed, and implemented. Some of these changes may take a while before they are public facing, others may show up in our next update. Given the amount of feedback we've had, across so many topics, we're not just changing single numbers and throwing out daily updates - that would just confuse the feedback even more. We're looking at each system (i.e. a perk) as a whole, figuring out what is driving each bit of feedback and planning out coherent solutions. So it takes a bit longer to plan, code and test.

Systems
Game mechanics and systems can get complicated very quickly. And making changes to those systems can often result in [deep booming mysterious voice] "unintended consequences". Mechanics are also often misunderstood at first, and then, like a light bulb turning on, are understood and exploited to their fullest potential.

We are looking at many systems across the board, but we would like to let the community know about some of the higher ones that are being discussed or actively refined/redesigned. Keep in mind that because we are looking at something does not mean that public facing change will be seen soon.

  • Melee - Getting general refinement and additions
  • Zed Teleport - Revamp this system so that it serves the intended purpose, without breaking the illusion (too much)
  • Zed Spawn Sounds - Looking at ways to deal with the fact that some people love them, others hate them
  • Player Grab - Looking at ways to deal with the fact that some people love it, others hate it
  • Circle Strafing - We need to react to the fact that it is really exploity, non-exciting gameplay
  • Large Zed (and boss) Gameplay - Refining this in general to make it more obviously skill-based and exciting
  • Communications - Increase available options
  • Weapons - Look for ways to improve on the M4/Eviscerator
  • Input - Add more options in the Options menu
  • Gameplay - Looking at the wave intensity peaks (and troughs)
  • Perk - Balance, from skill tree skill movement, to entire overhaul

As these items firm up we’ll be telling you all more about the proposed changes. so we can get the feedback to those as they develop. It is going to be an explosive next few weeks as we churn through some great new content and refinements in preparation for the next update! And as an added bonus, here is a first look at one of the Firebugs weapons: The Caulk N' Burn

http://tripwireinteractive.com/media/2523/Caulk_n_Burn.png

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Also Firer Bug als nächstes Perk? Nice!! Die Doppel Fettflammenpresse sieht auch nett aus :D

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Weiß einer ob die Perks die man sich jetzt erspielt auch in der fertigen Version erhalten bleiben oder muss man wieder bei 0 anfangen?

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Also bleibt nix über.

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