Zum Inhalt springen

Archiviert

Dieses Thema ist jetzt archiviert und für weitere Antworten gesperrt.

TanteEmma

Schreibt was über den Post eins drüber!

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

hat jemanden zu geheimen KGB Sachen angestiftet :shifty:

Geschrieben

:trollface:<Es geht wieder los!!! :somuchwin::somuchwin::somuchwin::somuchwin::somuchwin::awesome:

It's time to sell out / Last edited: 28 May 12

Hahaa! This is totally a new page!

God that last panel. I hate it so much. I drew it like 6 times and it's still bad. But you don't care right?

Anyways. I have been thinking, and I will now return to blastwave once again. Mostly the old stuff, but I'm probably doing some of these silly spinoff pages from time to time.

I am planning on updating (roughly) once a month.

But, I have a deal for you. I am in dire need of cash due to alcoholism (I am kidding of course). If you give me money, I will update more than once a month. If you give me 150 euros, I will update twice a month! And so on.

Also if you give lots of money (10 euros and up) I can draw you quick custom doodles as an extra. (remember to provide e-mail)

You can send money directly to morriperkele@gmail.com or press this button

Anyways... any help would be greatly appreciated.

Also kriegen wird er/sie zwar nichts aber immerhin kommt was

Geschrieben

Was soll das sein, tldr :omfg:

Geschrieben

weiß nicht, dass ich in Wirklichkeit Farin Urlaub bin

Geschrieben

ist in Wirklichkeit Farin Urlaub

Geschrieben

Ist in wirklichkeit Putin....

Geschrieben

Liegt richtig :awesome:

Geschrieben

Soll wissen, ich war bis jetzt zu stolz und zu faul das auf dem neuen rechner zu installieren...ich versuchs heut abend an sonsten morgen, sei nicht traurig -_-

Geschrieben

ist ein querim

Geschrieben

Hat es durch seine reichen journalistischen Fähigkeiten bis zur Redaktion geschafft.

Geschrieben

Spricht ironie, fließend :derb: