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Panzerfan

World of Tanks [OT]

Empfohlene Beiträge

ich fang diesem ma da an was ich in der beta nie gemacht hab ami meds un russ heavys war in der beta hauptsächlich bei deutsche heavys un sonst so deutsche meds deutsche arty un deutsche tds dazu noch russ meds

Jetz nochmal auf Deutsch bitte :blink:

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Den PIIIa habe ich jetzt auch überwunden, allerdings fehlen mir im Augenblick die Credits für einen richtigen PIII. Außerdem will ich zuerst die fast 400K für die SU85 ansammeln. Die Su 85B mit der 85mm macht zwar auch Spaß, aber die Panzerung hält halt einfach viel zu wenig aus.

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*auch wieder haben will*

war immer schön, wenn man fast jeden Panzer mit 1-2 Schuß zerlegen konnte.

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alter verwalter, die kanone is ja fast so lang wie der komplette panzer.... ober die damit was kompensieren wollen :D?

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ach ja die schöne bl10

object704+bl10=cheating XD

aber ich will erstmal die s51 und dann gehts bei den td's auch wieder weiter

hab ja eh ne su85b für zwischendurch^^

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Hetzer bockt übelst, wieviel an dem abprallt ist nicht mehr normal und so winzig, wie der ist, kann man den im kleinsten Gestrüp unterbringen. Den hab ich gern gespielt :)

Hat sonst noch jemand Performanceeinbrüche, oder bin nur ich das? Vor allem beim Zoomen gehen die FPS von 40 auf knapp 15 runter, das ist aber nicht immer der Fall, scheint bisher nur auf Campinovka vorzukommen :kritisch:

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Hetzer bockt übelst, wieviel an dem abprallt ist nicht mehr normal und so winzig, wie der ist, kann man den im kleinsten Gestrüp unterbringen. Den hab ich gern gespielt :)

Hat sonst noch jemand Performanceeinbrüche, oder bin nur ich das? Vor allem beim Zoomen gehen die FPS von 40 auf knapp 15 runter, das ist aber nicht immer der Fall, scheint bisher nur auf Campinovka vorzukommen :kritisch:

² Aber obs von der Map anbhängig ist kann ich nicht sagen. Aber das wollten die soweit ich weiß auch mitm nächsten Patch fixen.

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Die wollen scheinbar viel mitm nächsten Patch fixen. Da wäre einmal das, dann sollen die Ghosttanks entschärft werden (wers glaubt <_< , dann soll es ein paar buffs und nerfs geben soviel ich das irgendwo richtig verstanden habe...das Spiel befindet sich immer noch in der Beta, nur scheint das keiner den Leuten gesagt zu haben :lol:

Ach ja hätte ich beinahe vergessen, kommen im nächsten Patch auch die Franzmänner oder die Ami TDs? Hab dazu nämlich nix gefunden.

Bearbeitet von Rupert_The_Bear
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Wieder was neues an der Entwicklungsfront :daumenhoch:

In Development

20 January 2011, 14:40

Notice! Below are projected dates subject to change.

Last updated March 30, 2011

Preliminary patch notes of major v.0.6.4 update:

• Added new vehicles: premium heavy Lowe and KV-5, intermediate KV-13 and Pz38NA, tier 8 SPGs: Object 261, GW-E serie, T-92.

• Full redesign of Maus collision model using “skirt” type of armor.

• Fixed hit boxes for IS-7, JagdPanther.

• Added new maps – Mountain Pass and Prairies.

• Visual redesign of Pagorki map.

• Gameplay redesign of Komarin map: reduced number of bushes near the bridges, added extra buildings on the central island for cover.

• Added extra checkpoints on tank models for more accurate visibility checks.

• Changed effect for credit and gold first aid kits, repair kits and fire extinguishers:

Credit repair kit will fix 1 chosen damaged module until the end of battle. Gold will repair all currently damaged modules until the end of battle.

You can put both repair kits on the same tank together.

First aid kits work similar to repair kits.

Credit fire extinguisher will extinguish fire immediately after you manually activate it – by pressing its button ingame.

Gold fire extinguisher will automatically extinguish fire 0.5 seconds after tank catches fire and will reduce chance of catching fire by 10%.

• Changed damage mechanics for tracks. You can damage tracks if you hit the leading or the rearmost wheel of the tank. It will be much more difficult to detrack it by hitting middle part of the tank.

• Reworked vehicle movement system – stucking at vertical surfaces and map borders is nearly completely eliminated. Reduced chance of stucking in terrain objects.

• Added first version of moving wrecks of destroyed vehicles.

• Fixed bug with SPG Object 212 gun mantlet that was able to absorb shells without losing durability.

• Fixed damage mechanics of certain open-topped SPGs during light collisions with other vehicles.

• Added an option to demount non-demountable equipment (like Rammer or Coated Optics) for 10 Gold.

• Added an option to transfer in-game gold to another player. For additional control of transfer special billing password is being used.

• Added an option to block voice messages from the player in battle and in hangar.

• Added an option to turn-off tank shaking during shooting/moving/stopping/being hit in sniper mode. Default setting is shaking on.

• Added an option to remove tracks prints.

• Added an option to turn off smoke and dust off the tank tracks.

• Added detailed options for voice chat: selection of audio device, voice test and other options.

• Fixed bug with client freeze when joining company/platoon in case of voice ports being blocked.

• Added new tab Clan for Contacts window, including the list of clan members.

• Added visual diplay of “speaking players” in Training Room, Platoon and Company, Map Loading screen.

• Added additional star icon on the tank that did not gain double experience for the current day.

• Minimap remade into flash like the other interface . Added icons for different tank types. Added colored icons of different colours for tanks in player’s platoon.

• Added additional markers above tanks in player’s platoon.

• Added additional statistics window displayed when player’s tank is destroyed.

• Fixed great amount of rendering bugs, improved efficiency of high-quality dynamic shadows.

• Added protection from client-side change of color, brightness and display time for tracer effects diplay.

Planned for v.0.6.4, but currenty in development:

• Reworking visibility/camouflage of all vehicles and guns.

• Lowered memory usage. Fixing Red Textures bug on PC with big amount of RAM (> 2 GB).

• Specific balance weight for 9th tier Medium tanks.

• Fixing discrepancy between sniper and arcade crosshairs in case vehicle is positioned on a slope.

• New post-battle statistics.

ETA - April.

April 12, 2011

Release of World of Tanks.

April - May 2011

The launch of international clan wars beta on global map.

Vehicle Production

Tanks planned to be added in Q2 2011:

* US tank destroyers line.

* German E-series.

Hier, extra für dich Rupert :wub:

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Hetzer bockt übelst, wieviel an dem abprallt ist nicht mehr normal und so winzig, wie der ist, kann man den im kleinsten Gestrüp unterbringen. Den hab ich gern gespielt

Da sag ich nur hetzter 10,5 baby. schöne mini trollgun dann braucht nur noch Prokhorvka zu kommen un ab durch den wald

dann siehst du die erst wenn die dirket vor dir stehen... und die dich net :D .so hab ich schon so einige panzer gegrillt

z.b. eine runde hab ich so Vk 3001 P, T1 Heavy, noch ne Su 5 und nen Su 85 gekillt :D

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Hetzer bockt übelst, wieviel an dem abprallt ist nicht mehr normal und so winzig, wie der ist, kann man den im kleinsten Gestrüp unterbringen. Den hab ich gern gespielt :)

Hat sonst noch jemand Performanceeinbrüche, oder bin nur ich das? Vor allem beim Zoomen gehen die FPS von 40 auf knapp 15 runter, das ist aber nicht immer der Fall, scheint bisher nur auf Campinovka vorzukommen :kritisch:

² Aber obs von der Map anbhängig ist kann ich nicht sagen. Aber das wollten die soweit ich weiß auch mitm nächsten Patch fixen.

Ich sekundiere dies.

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sei froh wenns nur auf 15fps runter geht

bei mir bricht die framerate von 40+ teilsweise ein auf 4fps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

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