Buggy McDermit 165 Melden Geschrieben 16. März 2012 (bearbeitet) "Le Märze Speziale Numbero Trie" Das Dritte Special startet am Freitag, den 16. März um 06:30 Uhr deutscher Zeit und endet am Montag, den 19. März um 06:00 Uhr. Werft einen Blick auf die angebotenen Boni: * dreifache Erfahrungspunkte für den ersten Sieg des Tages * bis zu 58% Nachlass auf die Goldmunition * 50% Nachlass auf die folgenden Fahrzeuge: M41, M12, SU-8, Su14, Hummel, GW Panther * 50% Nachlass auf die folgenden Premium-Panzer: Matilda, Churchill * 50% Nachlass auf die Erweiterung der Kaserne * 50% Nachlass auf die zu 100% ausgebildete Besatzung beim Kauf eines neuen Panzers * 50% Nachlass auf die Umschulung der Besatzung * 50% Nachlass auf die Ausbildug der Besatzung Die Quella: http://worldoftanks.eu/news/1619-drittes-marz-special/ "Zweites Probieren de la Aktualisierung 7.2" Nun hat der zweite Test für die selbe Version am Donnerstag, den 15. März begonnen. Am 20. März 2012 soll der 2. Test beendet werden. Übersicht üba deee Änderunnngen von die ersten 7.2 Testversion zu dieser: * Die Eigenschaften der amerikanischen Jagdpanzer wurden entsprechend den Testergebnissen angepasst * Die Eigenschaften der folgenden amerikanischen Panzer wurden ebenfalls entsprechend den Testergebnissen neubalanciert: T34, T30, M103 und T110E5 * Für M18 Hellcat und T25/2 wurde die Möglichkeit des Wendens auf der Stelle hinzugefügt * Entfernung des Moduls „Verbesserte Lüftung“ beim amerikanischen Jagdpanzer T25/2 * Berichtigung von Unkorrektheiten bei der Panzerung des M103 (Frontpanzerung) und des T110E5 (Frontpanzerung und Geschützpanzerung) * Verbesserung der Darstellung des Namens des Panzers Löwe * Tippfehler in der System-Meldung über Ablauf der Tarnfarbe berichtigt * Haltbarkeit des mittleren Teils der Kettenlaufwerke der folgenden Panzer reduziert: AMX 13 90, AMX M4 1945, BDR G1B * Berichtigung der Divisionsnamen im Menüfilter der Auswahl von Panzer-Kompanien * Einfrieren des Clients bei Verkauf aller Panzer behoben * Neuer Tooltip in der Personalakte von Besatzungsmitgliedern hinzugefügt: Anzeige der Anzahl der zu erlernenden Fähigkeiten und Prozentanzeige der verbleibenden Erfahrung * Verbesserungen des 3D-Modells des zerstörten Jagdpanzers T28 Prototype * Entfernung des Moduls „Verbesserte Lüftung“ beim Jagdpanzer FCM 36Pak40 * Das Verschwimmen der Effekte von Treffern auf Schnee wurde ausgebessert * Das Verschwinden vieler Effekte bei 100+ Metern Abstand wurde korrigiert * Die Anzeige der Textzeilen im Tooltip zum Panzermodell der Panzerübersicht in der Garage wurde korrigiert * Das Schadensmodell des Kettenlaufwerks des VK4502A ist verbessert worden * Der zu starke Einfluss von Wind auf den Auspuffeffekt von Panzern ist korrigiert worden * Die Möglichkeit, Textbereiche in Dialogfenstern hervorzuheben, ist korrigiert worden * Die Premium-Artillerie LeFH 18 B2 wird von Tier 2 auf 4 hochgestuft * Die Beschreibung des Perks „Letzter Notruf“ ist verbessert worden * Einige Fehler im Schadensmodell des Jagdpanzers T95 sind behoben worden * Einige Fehler in der Ausbildung sind behoben worden * Das Modell des Kettenlaufwerks des Pz V Panther ist verbesser worden * Die Animation der Pluszeichen in den Slots der Besatzungsmitglieder in der Garage ist berichtigt worden * In einigen Fällen hat das angezeigte Quadrat beim Befehl „Vorsicht bei den Koordinaten“ nicht mit der tatsächlichen Größe des Quadrats auf der Mini-Karte übereingestimmt. Dies ist nun korrigiert worden. * Die Darstellung von Einschusslöchern bei Schüssen ohne Durchschlag mit hochexplosiver Munition ist entfernt worden * Ein seltener Crash bedingt durch die Einführung von neuen Archiven beim 7.1.1-Update ist behoben worden * Die inkorrekte Darstellung der Eigenschaften einiger Panzermodule im Interface ist korrigiert worden * Der Preis des V-2K Motors ist auf 23050 reduziert worden * Im Modus der Post-Effekte nach Spielerabschuss wird nun der Nickname des Spielers wie vorgesehen in der Befehlsliste hervorgehoben * Probleme mit unzerstörbaren Objekten auf einigen Karten sind behoben worden * Die Bewegung des Fadenkreuzes bei Benutzung der Variante „Kreuz II“ ist verbessert worden * Die Größe des Eingabefeldes im Allgemeinen Chat ist nun berichtigt worden * Der Buchstabe „D“ wird in den Beschriftungen der Tabs der Garage nicht länger abgeschnitten * Der Text im Zug-Fenster überschneidet sich nicht mehr mit dem Scrollbalken * Der Zugang zum Menü für das Reset von Fähigkeiten der Besatzung bei blockiertem Panzer ist berichtigt worden * Der Fehler, dass man beim Verkauf von Panzern die Ausrüstung für Gold ausbauen konnte, wenn kein Gold auf dem eigenen Konto lag, tritt nicht mehr auf * Elitestatus für den T95 nach Erforschen aller Module ist korrigiert worden * Die Namen einiger Panzer wurden im Ladebildschirm der Spielkarten durch das Menü abgeschnitten, was nun nicht mehr vorkommt * Die Körnung und die manchmal verschwommene Darstellung von Nachrichten im Kampf-Chat ist behoben worden * Es ist nun möglich die Antisotrope Filterung beliebig oft in den Grafikeinstellungen umzustellen * Panzermarker im Kampf können nun farblich nach Team differenziert werden * Panzermarker sind nun im Modus „Alternativer Farbraum“ besser erkennbar * Panzermarker von Teamkillern sind verbessert worden * Panzermarker: Das Hervorheben von Teammitgliedern im Zug ist verbessert worden * Panzermarker: Die Nicknames von zerstörten Panzern werden nun ausgegraut * Die Errungenschaften-Anzeige in der Spielerstatistik wurde berichtigt * Beim Drücken der TAB-Taste wird nun wieder die Team-Tabelle angezeigt * Die Position des Auspuffs für die M18 Hellcat ist verbessert worden * Das Schadensmodell des Kettenlaufwerkes des ISU-152 ist verbessert worden * Besatzungsmitglieder erhalten keine außerordentlichen Dienstgrade mehr bei Ab- und Neuanlernen von Fähigkeiten * Die Großschreibung der Namen von Jagdpanzern und SFL’s im Tooltip in der Garage ist berichtigt worden * „Nicht Wiederverwendbare Ausrüstung“ in „Komplizierte Ausrüstung“ umbenannt * Forschungs-Taste für Panzer mit Elite-Status wiedereingeführt * Die Beschreibung der Halonen-Medaille ist ausgebessert worden * Die Anzeige des Voice Chats im Trainingsmodus ist berichtigt worden * Unbenutzte Geschoss-Typen aus dem Markt entfernt * Preise der folgenden Geschütze verändert: 5cm KwK 38 L/42, 5cm KwK 39 L/60 und 5cm PaK 39 L/60 * Das Aussehen des zweiten Geschützturms des T32 ist verändert worden * Der Nationsfilter im Kasernenmenü hat nun richtigermaßen seinen Scrollbalken * Entfernung von unbenutzten Dateien und Ordnern Die Quella: http://worldoftanks.eu/news/1616-zweiter-t...aktualisierung/ Bearbeitet 16. März 2012 von Buggy McDermit
Buggy McDermit 165 Melden Geschrieben 16. März 2012 Hatte mit nem Kollegen während des Tages irgendwie so einen Sprachanfall der hat sich ins Internet mitgeschleppt
SirGutz 913 Autor Melden Geschrieben 18. März 2012 (bearbeitet) Paar Bilder vom medium G1R vermutlich stock-Turm Top-Turm Ja Klasse der eine AMX40 Turm der vermutlich keine großen Guns aufnehmen kann und der andere ist der Top Turm vom G1BDR Dann könnte der ja auch ne 90mm einbauen Bearbeitet 18. März 2012 von SirGutz
Buggy McDermit 165 Melden Geschrieben 19. März 2012 Neue Frage- und Antwortrunde: How will the is4 be changed with its move to tier 10 besides hp? At its current state it’s about on par with the e-75 and I don't think it’s really up to speed for tier 10 with just more hp. According to statistics, it’s doing better than its tier 9 counterparts. We will specify the changes after 7.2 and tune them on the 7.3 Common Test. Will there be a change to how Camo paint is implemented in the game? It would be much more prudent to have the ability to buy several paints for a tank and switch them when desired rather than permanently losing your current paint scheme when buying a new one. This is a question being discussed at this time. We can say that the system won’t change in 7.2 for sure. If we decide to change the system, you will be informed. Is KV-3 repair bill going to be higher or is it still the same when it moves to Tier 7? Since it will go to Tier 7, it will receive all characteristics of Tier 7. Slight buff, price increase, income decrease and higher repair bills. Would you ever consider adding double credits for your first victory of the day to go along with the double xp? It was considered, but we have chosen not to implement this. Is there any new information on World of Battleships? We will not be discussing any of our sister games in YAWR discussions. Keep your eyes on worldofbattleships.com for future developments. It would be great if "Accelerate Crew Training" would give a more significant bonus, instead of a +10% bonus. 50% would be better, since you're taking all the experience away from the tank. Let’s take a closer look at how the system works: XP crew gets is equal to the amount of XP you receive including modifiers. For example you receive 1000 XP. All your crew* receives +1000XP. You receive 1000 XP x 2 for the first victory = +2000 XP to each crew member. You receive 1000 XP and have 'improved crew training' enabled - each crew member receives 1000 XP besides the most unskilled one, which receive 2000 XP instead. You receive 1000 XP x 2 and have 'improved crew training' enabled - each crew member receives 2000 XP besides the most unskilled one, which receive 4000 XP instead. So the 'improved crew training' grants x2 XP boost to the most unskilled tanker. *wounded crew members do not receive any or receive less XP (depending on the battle situation) Just a few questions regarding some confusing descriptions written in the preview of the new 7.2 crew skills: 1) Commander (Eagle Eye) says that it grants a higher maximum view range, does this allow a player to render enemy tanks beyond the 500m hard limit? Also it claims to be "more" effective if the vehicle's optics are damaged, is this supposed to mean it compensates for a vehicle's optics being knocked out, or that it actually provides an even larger bonus if optics are damaged? The latter seems counter-intuitive. 2)Driver (Cruise Master) says that it doesn't reduce dispersion from "rotation of vehicle" does this mean turret rotation or turning the actual tank? 3)Driver (Ramming Master) says that it doesn't apply to friendly vehicles (thank god) or immobile vehicles, does this mean that if a player with this skill rams a "parked" enemy he receives no bonus, or does it mean that if the player with this skill is "parked" and rammed by an enemy he doesn't receive the damage reduction? If either of these turn out to be true, this skill seems to reward opponents who sit still, and penalize the person with the skill for doing the same... 4)Loader (Hunch)*this is a very big question* When reloading a shell of a different type, there is a chance the shell will be instantly loaded. Instant loading cannot occur more than once before a full reload cycle has completed. Can someone please clarify some specifics on how this works, there is currently a relatively large debate among players... Does it let you "sometimes" switch ammo from one type to another after you are already fully loaded without a delay? Or if you "queue" a different ammo type for your next load does it sometimes load instantly? If the latter is true it seems fairly game-breaking as far as perks go, as large-bore guns could theoretically "double-fire" AP followed by Gold/HE occasionally. Additionally, this is the only "perk" that specifically states that effectiveness is "summed" meaning added together and NOT averaged... does this mean that having two crew members trained with this perk is somehow more advantageous? Can you get "2" instant reloads instead of just 1, despite the description saying otherwise? Or does it mean that multiple (Hunch) perks provides a larger % chance to have the instant reload? 5)All Crew (perks) Many of the "Perk" abilities specifically say that they are only active once trained to 100% and that only the crew member with the highest training in a perk provides the bonus. If a perk only activates at 100% why is there a specific note that only the best-trained crew member applies the bonus? If there are 2 crew with the same perk active at 100%, don't they have the exact same bonus? This seems redundant and confusing. Or are you trying to say that "if 2 crew have the same perk active, and one is killed in battle, the other has a higher bonus and thus the perk remains active"? I'm unsure if this is even the right place for these questions to be looked at by those with developer knowledge, but hopefully someone finds them interesting. Thanks for your time and effort Q&A team! 1) No, it want grant you visibility besides that range, but will help you to find camouflaged enemies, if you already have a 500m visibility range. Yes, it’s supposed to compensate more or less damaged opticts. 2) It includes any type of rotation. For decreasing turret rotation dispersion you can learn ‘Steady Hands’ skill for the gunner. 3) In current version, it won’t work if your vehicle is immobile. 4) If you "queue" a different ammo type for your next load does it sometimes load instantly. Having two crew members trained with this perk is somehow more advantageous since you will have more chance for this perk to work. Also you cannot reload instantly two times in a row. 5) For example, if two loaders will have ‘Do-or-Die’ perk, the bonus will work for only one loader. It means that second loader will just waste XP on that perk without giving any bonus to the performance. The rule covers only crew members with specific similar perks. Though you are right, if we go back to the example with 2 loaders, when one is killed, second will give the ‘Do-or-Die’ perk bonus. When can I have French SPGs? French SPGs are currently planned for an update after version 7.3. What’s up with the critical hits for no damage? I’m getting very angry when I shoot a tank at <50hp and it crits him for 0 dmg and I end up dying because of it. We are currently reworking that system. We will announce more details when testing starts Hello, I have a question, some of the "night time maps" will have street lamps but will we get to use the headlights or taillights at night? If so that would be AWESOME! It won’t be THAT dark, though we will probably enable them. Being the premium tank junkie that I am, I was wondering if you all have a schedule concerning the release of premium vehicles and/or if we could get a rough idea of when new ones are being released? I don't need an exact date, just getting a rough idea of when they are coming. Premium vehicles have the same and sometimes even lower priority in releasing in comparison with regular vehicles. So once we announce new vehicles, some of them might be Premium ones. You will generally see a few every couple releases. Are some new skills are the skills going to be nation based? No, at least not in the first pack of new skills and perks. I heard that different types of tanks (e.g., light, medium, spg etc.) earn XP more by doing different things in battle. Is this true? I’ve been looking but can’t find it written anywhere and want to know what I should be doing with each different type and tier of tank to progress faster and easier through the game. It’s relative. You are receiving more XP, when you are performing well in battle. For SPGs it is dealing large amounts of damage, for light tanks it’s mainly scouting. All tanks get the same XP for all tasks – they just get the bulk of their XP from doing different things. What happens to IS-7 in 7.3? It remains in place, but will receive some rebalancing if needed. What changes will be made to the German tanks in 7.2? There are primarily only balance changes for German tanks in version 7.2. We do not plan to introduce any new tanks to the German tech tree in this update. Will wheeled armored vehicles ever be available? Maybe used as alternative scouts or support vehicles to deploy smoke screens and such? No vehicles of such type are scheduled currently for implementation in the game, though we do plan to add Commander Vehicles for CW, if you are interest in new types of tanks. You can get an idea of how they will look in the following photo: As a real life tanker, I have to be very careful when driving but in the game there are no driving related challenges yet. Do you guys plan on coming up with slippery or muddy terrain that can get you stuck or losing control over the tank, or tanks flipping over or falling from dangerous terrain, or tracks getting ripped apart by collision with objects, etc...? When we implement new physics, some of the described situations will cause damage to the vehicle and its suspension. Though we will preserve some arcade elements, so the game play won’t turn into very difficult simulator that won’t appeal to some players. Every time I've asked anyone if 'Accelerating Crew Experience' helps with skills on crew members (not just getting the primary to 100%, which it certainly does help) I've been told it does NOT help. With the new crew skills being introduced, will Accelerating experience help with gaining those skills? Currently it does not seem to help, yet in this Q&A session, you specifically state it should be used toward these means. As far as I remember, accelerating experience just gives additional XP to a crew member. And it does not take into account whether you distribute it on crew member specialization or a skill. So it should work. We can look into this to give you a more firm answer next time. Will the French tree be completed and can you add a couple of good tanks to the German section please. Yes, the French Tank Tree will be completed with TD and SPG branches. Also, we will add second German TD line; we are not giving out information on when at this point. All I want to know is if there would be any possibility for World of tanks to be a game on the console systems too. There are no such plans for foreseeable future. When, if at all, will we be getting any information on the anticipated British tank tree? We probably won’t release any additional information this month, but we may start to trickle out some more previews in the following months. Will the "British" tree include any lend-lease or commonwealth vehicles? (Such as in my Fan-made Commonwealth tree!) It’s still under discussion, but most likely. Are there any plans for any additional premium-exclusive features in the future? There are no plans for the nearest future to add additional features. Do you have any plans to lower (or raise) the price of gold or gold-based upgrades/tanks in the future? (Aside from regular sales) We have no plans to make changes to the prices of gold and gold-based features within World of Tanks at this time.
Poow 893 Melden Geschrieben 19. März 2012 Video zu neuen TDs und Stand der Physik: (scheint nur eine Übersetzung von nem älteren Video zu sein?) "> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="640" height="360" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" /> Im Hintergrund läuft natürlich noch leise ne russische Tonspur. Sicherlich Gehirnwäsche für noch mehr Goldkäufe Wargaming macht monatlich Gewinne im zweistelligen Millionenbetrag: World of Tanks monthly profits hitting "double digit" millions
McWayne 15 Melden Geschrieben 19. März 2012 Die haben es echt gut die Russen. Den ganzen Tag über nur Wodka und nichts tun, nebenbei dick Kohle abkassieren. Irgendwas mache ich in meinem Leben falsch...
Buggy McDermit 165 Melden Geschrieben 20. März 2012 7.2 Vorschau: Neues Wirtschaftssystem im Spiel Jetzt als übersichtliche Tabelle http://worldoftanks.eu/news/1524-72-vorsch...ystem-im-spiel/
Glob 58 Melden Geschrieben 20. März 2012 (bearbeitet) Noin JS-4 + 8% Repkosten *btw: Will den endlich als T 10 und dafür dann noch den JS-8 bekommen Bearbeitet 20. März 2012 von Glob
Buggy McDermit 165 Melden Geschrieben 20. März 2012 (bearbeitet) Das dauert wohl noch etwas, aber das mit den höheren Rep-kosten finde ich auch ungeil, weil ich den OP-4 nach dem 0.7.2 Release kaufen wollte bzw. werde Minus bei Tier7 ist auch irgendwie kacke (Edit: Wollte den T-43 anfangen) und meine M4-Creditmaschine wird auch generft Bearbeitet 20. März 2012 von Buggy McDermit
hall0 1758 Melden Geschrieben 20. März 2012 Nice die Tier9 medums und Tier8 artys werden wirtschaftlicher