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SirGutz

WoT-News-Thread

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Die Umschulungen waren noch nie für erspielbare Credits reduziert und wenn man 1Mille für 30Tage als "machbar" bezeichnet oder was auch immer die Kackcamo ohne den Einsatz von Gold kostet hat es verdient von den Vodkaholics verarscht zu werden...

Edit:

Kosten "Multicolor"

für 30 Tage -> 420k :trollface:

für 7 Tage -> 210k :facepalm:

Perma -> 350 Gold => 140k

Kosten "Two Tone"

für 30 Tage -> 210k

für 7 Tage -> 105k

Perma -> 175 Gold => 70k

Bearbeitet von Buggy McDermit
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Ich meine das auch, habs ja auch vor ner ganzen Weile mal genutzt.

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Während der nächsten Tage, werdet ihr den Bonuscode zur Aktivierung eures Premiumkontos einsetzen können. Nutzt diesen in der Zeit zwischen dem 12. April um 02:00 Uhr und dem 17. April um 01:59 Uhr.

Code: HAPPYBDAY

Achtung, damit wollen sie euch nur noch schneller zu hightier Tanks locken, die ihr nur mit noch mehr Premium unterhalten könnt :P

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Fett, die nicht-Gold Schulung der Besatzung kostet nur 20k Credits :rolleyes: da werde ich gleich mal zuschlagen...

@Poow

Lies im Forum, dann weißt du das es bei etlichen Noobs so abläuft und ich nicht der einzige bin der sich über die ganzen Trottel High-Tier Fahrer aufregt.

2x Credits geht angeblich technisch nicht...Aussage von offizieller Stelle im Forum. Nur komisch das der Multiplikator auf den Testservern einwandfrei funktioniert...

-50% auf Reparaturkosten oder

-50% auf Munitionskosten gab es komischerweise auch noch nie mhh warum wohl :kritisch:

-20% auf Tier8 (muß ja nicht immer 50% sein) oder auf Ketten, Kanonen, Radios

Gäbe soviele andere Möglichkeiten für die Specials.

Aber lacht nur und regt euch dann wieder hier auf warum soviele Deppen in eurem Team sind, die quasi garkeine Ahnung haben. Ist ja in jedem guten Spiel so, das man problemlos High-Level wird und keine Ahnung hat wie das Spiel funktioniert :ugly:

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Deppen kommen doch genau so weit indem sie einfach nur länger spielen. Ich hab genug Deppen gesehen :)

Aber ich nehme gerne so Aktionen mit, auch wenn die Deppen die bekommen. Sollen sie die Deppen ausnehmen von der Aktion?

@ Repkosten weniger/Crediteinkommen (bei allen) höher.

Die Testserver sind ein eigenes Build, die werden einfach keine API für sowas haben.

Zudem gab es letztes Jahr mindestens 2 mal ein Special bei dem der PzIV und einige andere doppeltes Einkommen hatten.

Wenn die Rep kosten u.a sinken, haben die Deppen deiner Argumentation nach auch mehr Geld um hightiers zu kaufen, mit denen sie dann rumnooben können. Du kannst es drehen wie du willst, das wird nichts. :P

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... warum soviele Deppen in eurem Team sind, die quasi garkeine Ahnung haben. Ist ja in jedem guten Spiel so, das man problemlos High-Level wird und keine Ahnung hat wie das Spiel funktioniert

So True!

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Aus dem RU-Forum:

IS-4 verliert seine derzeitig beste Kanone, also die S-70 130mm als Tier 10 und bekommt die M-62T 122mm

LdPfv.jpg

Option 1. KV-3 was absent in the hangar at the time of replacement, but was pumped:

If the engine has been studied "in-2IS" in tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 6, it will be opened in the study tree KV-3 as a heavy tank level 7, the same applies to the radio station "10RK";

If the tower has been studied, "KV-3 'in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 6, the tower will be open," KV-3' in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 7;

If the suspension has been studied, "KV-3 bis 'in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 6, the suspension will be open," KV-3 bis' in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 7;

In the event that has been investigated 107 mm gun "ZIS-6" in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 6, this tool will be opened in the study tree T-150, which would entail and the discovery of the gun in a tree research tanks KV -3 as a heavy tank level 7;

Should have been investigated 100 mm guns, "D-10T" and 122mm "D2-5T 'in the tree research tanks KV-3 as a heavy tank level 6, these tools will be opened in the study tree KV-3 as a heavy tank level 7;

The accumulated experience in the retained tank KV-3 is transferred to the KV-3 as a heavy tank level 7;

All modules of the KV-3 tank, existing players in the warehouse and did not fit in the tanks (the tower, running), sold for a nominal purchase price, the credits received from their sale to the player's account. Modules from the tank KV-3 sixth level is not suitable to the tank KV-3 seventh level - to be sold;

All fit in the tanks of tank modules from KB-3 (radios, engines, tools) stored on the stock player, the same applies to all existing players in these shells implements;

Any member of the crew in the barracks or on the player's technique, which has specialized in the KV-3 as a heavy tank level 6, receives a specialization in the KV-3 as a heavy tank level 7 without any changes or penalties;

Player stats on the tank KV-3 goes to the tank T-150 with no losses and fines, all the achievements are saved;

The player offers the T-150 of the sixth level, and study design of this tank will be open KV-3 seventh level.

Option 2. KV-3 was present in a hangar at the time of replacement. This is the same as provided in option 1, as well as the following:

KV-3 as a tank level 6 is replaced by the KV-3 as a tank level 7 with preservation of the installed modules: guns, radios and engines, as well as receive top-end tower and top-end chassis are subject to availability on a tank KV-3 sixth level;

Ammunition loaded on the KV-3, the player is transferred to the warehouse;

Consumables (fire extinguishers, first aid kit, etc.) installed on the tank KV-3 Player of the sixth level, stored in a tank KV-3 seventh level;

Equipment (Reinforced drive pickup, ballistic hit, etc.) installed in the tank, the KV-3 players of the sixth level, taken from him and transferred to the warehouse without any cost to the player;

The crew received a new profession (paragraph 9 of Option 1), who was on the tank KV-3 sixth level, goes to the KV-3 seventh level of the player;

Camouflage installed on the tank, the KV-3 sixth level is transferred to the KV-3 seventh level and T-150. Term of use camouflage on both machines (AC-3 and T-150), is equal to the period of use on the KV-3 as a heavy tank level 6 at the time of the change;

A player gets one free slot for a tank in his hangar;

A player receives a T-150 6 level in the stock configuration without any additional modules or supplies, but with 100% of the crew with an appropriate specialization, with no additional skills.

Replacement of KV in the tank KV-1 and KV-2

There is a division of KV tanks (level 5) on the KV-1 (5 levels) and the new KV-2 (level 6).

Option 1. KV was absent in the hangar at the time of replacement, but has been studied:

The accumulated undistributed experience on KV tank is transferred to the KV-2;

All crew members in the barracks or on the player's technique, with a specialization in KV, are specialized in the KV-1 without any changes or penalties;

Player stats on the tank goes to KV KV-1 with no loss or penalty, all the achievements are saved;

If the suspension has been investigated the KV-2 tank KV study tree, then the suspension will be opened in the 1941 sample study tree KV-1;

If the engine has been studied "in-2K" in the study tree KV tanks, the engines will be opened "M-17F" and "B-2K" in tree research tanks KV-1 will open the engine "In-2K" in tree research tanks KV-2;

If you have studied the 76 mm cannon "C-54" in the study tree KV tanks, it will be open 57 mm cannon "413" in the study tree tank KV-1;

If the tower has been studied, "KV-2" in the study tree KV tanks, the tower will be open "project CTZ" sample in the 1942 study tree KV-1 tank, and will be opened KV-2 in the study tree KV-1;

If you have studied the 152 mm gun, "M-10" in the study tree KV tanks, it will open 152 mm gun, "M-10" in the study tree KV-2 tank;

If you have studied the 107 mm gun "ZIS-6" in the study tree KV tanks, it will open 107 mm gun "ZIS-6" in the tree research tanks KV-2;

If you have studied in KV-1C in the study tree KV tanks, it will be open KV-1C tree research tanks KV-1;

If you have studied in KV-3 tank KV study tree, it will open the T-150 in the study tree KV-1 tank;

If the ACS has been studied in the C-51 study tree KV tanks, it will be opened SPG C-51 in tree research tanks KV-2;

All modules of the KV tank (running, towers), available to players in the warehouse and did not fit in the tanks, sold for a nominal purchase price, the credits received from their sale to the player's account;

All modules of the KV tanks, which are suitable to the other tanks are stored on the stock player, the same applies to all existing players shells to the guns;

When KV was an elite, the KV-1 will also be an elite.

Option 2. KV was present in a hangar at the time of replacement:

KV heavy tank as a Level 5 is replaced by the KV-1 heavy tank as a level 5;

Ammunition loaded on the KV, the player is transferred to the warehouse;

Supplies that are installed on the tank KV players remain on the tank KV-1;

Additional equipment installed on the tank KV player is removed from it and transferred to the warehouse without any cost to the player;

If a tree research tanks KV tower opened KV-2, the player receives the sixth level of the USSR TT KV-2 in its hangar at no additional modules or consumables, as well as free a slot for him;

The player gets a new crew to complete the TT KV-2 level of the sixth with 100% ownership of a specialty;

Camouflage installed on the tank KV heavy tank as a level 5, is transferred to the KV-1 heavy tank as a new Level 5 of the USSR, as well as KV-2 as TT the sixth level. Term of use camouflage on both machines (KV-1 and KV-2) is equal to the period of use on KV as a heavy tank level 5 at the time of the change.

Modules are mounted on KV, which are not suited to other tanks (sea, towers), sold for a nominal purchase price, loans received from their sale to the player's account.

The modules that were installed on the tank and the KV approach to the other tanks are transferred to the warehouse.

A player gets one free slot for a tank in his hangar;

Changing the IP-4 IP-8

A shift up one level of the tank IS-4 (level 9 to 10 level) with the addition in its place a new heavy tank IS-8 (9 levels), he IP-4 is moved to a neighboring branch. Thus, the first branch of the Soviet heavy tanks at 8-10 level is as follows: IS-3 (Level 8) -> IS-8 (Level 9) -> IS-7 (10 levels). The second branch of the Soviet heavy tanks at 8-10 level is as follows: KV-4 (Level 8) -> ST-1 (Level 9) -> IS-4 (level 10).

Option 1. Tank IS-4 was absent in the hangar at the time of replacement, but has been studied:

All sink modules tank IS-4 in the study tree tank IS-8 are changed to the corresponding sink modules tank IS-8 in the study tree;

If the engine has been studied, "B-12" in the study tree tank IS-4, in the study tree tank IS-8 engine will be open "V-12-6";

If you have studied the radio station "12RT" and "P113" in the study tree tank IS-4, they will also be open on tree research tanks EC-8;

If the tower has been studied "Ob.701 number 5" in the study tree tank IS-4, the tower will be opened 'T-10M "in tree research tanks EC-8;

If the chassis has been studied "IP-4M" in the study tree tank IS-4, the suspension will be opened 'T-10M "in tree research tanks EC-8;

In the case of the investigated 122 mm gun "BL-9" in the study tree tank IS-4, this tool will be opened in the study tree IS-8;

If you have studied the 130 mm gun "S-70" in the study tree tank IS-4, it will open 122 mm gun "M62-T2" in the tree research tanks IS-8 and IS-4;

The accumulated experience of the tank retained IP-4 is transferred to the tank IS-8;

All modules from the tank IS-4, available to players in the warehouse and did not fit in the tanks (the tower, running), sold for a nominal purchase price, the credits received from their sale to the player's account;

All fit in the tanks from the tank modules IS-4 (radios, engines, tools) stored on the stock player, the same applies to all existing players in these shells implements;

Any member of the crew in the barracks or on the player's technique, which has specialized in the tank IS-4 as a heavy tank level 9, gets a specialization in the tank IS-4 as a heavy tank at level 10 without any changes or penalties;

Player stats on the tank IS-4 passes to the tank IS-8 without any losses or penalties, advances remain.

Option 2. Tank IS-4 was present in a hangar at the time of replacement. This is the same as provided in option 1, as well as the following:

Tank IS-4 ninth as the tank is replaced by a tank level of IS-8 level of the ninth;

Available in the configuration of the tank hangar Player IS-4 is changed to the proper configuration of the tank JS-8 (in accordance with paragraphs 8.3 Option 1). If the tank is installed IS-4 100 mm gun, "D-10T", it is replaced by the 122 mm weapon "BL-9";

Ammunition loaded onto the tank IS-4, the player is transferred to the warehouse;

Supplies that are installed on the tank IS-4, saved on a tank of IP-8;

Additional equipment installed on the tank IS-4, taken from him and transferred to the warehouse without any cost to the player;

In the tank IS-8 player gets a new 100% of the crew with an appropriate specialization, but without the pumped skills;

A player receives a free slot for a tank in his hangar;

If the tank is "IS-4" has been established gun C-70, then the player gets a new IP-4 with a tool set 122 mm, "M62-T2", otherwise it remains an instrument of "D25-T";

The crew of IS-4 ninth level, received a new specialty in accordance with paragraph 11, Option 1, goes to the tank IS-4 tenth level;

Camouflage installed on the tank IS-4 ninth level, is transferred to the tank IS-4 tenth level and the tank IS-8. Term of use camouflage on both machines (IS-4 and IS-8) is equal to the period of use of IP-4 ninth level at the time of the change.

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Die M62-T2 hat ne Pene von 400mm mit Goldmumpeln??? :blink:

Und ne höhere Feuerrate als die S70.

Der wird dann der neue T110 :awesome:

@ Buggy

hast du ma den Link dazu plz?

Bearbeitet von O_ggy
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Die Testserver sind ein eigenes Build, die werden einfach keine API für sowas haben.

Zudem gab es letztes Jahr mindestens 2 mal ein Special bei dem der PzIV und einige andere doppeltes Einkommen hatten.

Und der Multiplikator bei aktiviertem Premium ist nicht im Code implementiert ?

Macht Sinn :whistling:

Wow, das 2x Credits auf PzIV war wann ? Kurz nach dem Release also vor knapp 12Monaten ?! AWESOME !

btw: Quelle wäre hier nett ?

Wenn die Rep kosten u.a sinken, haben die Deppen deiner Argumentation nach auch mehr Geld um hightiers zu kaufen, mit denen sie dann rumnooben können. Du kannst es drehen wie du willst, das wird nichts. :P

Nicht ansatzweise so stark außerdem profitieren dann ALLE Spieler davon und nicht nur die Goldkäufer wie bei den meisten Features im derzeitigen Event. Hat nen Dödel Premium bekommt er 7,5x XP fürs erste Gefecht und das über 6Tage :facepalm: im Forum sprechen einige schon davon vom A-20 zum vergünstigten T-43 zu springen mit dem XP-Multiplikator und XP umwandeln via Gold. Kurz in deren Stats geschaut, jo solche Leute müssen unbedingt Tier7 fahren :kotz:

Nicht zu vergessen die FreeXP die dabei für die Dödel anfallen :fever:

Ich geb dir mal ein Beispiel aus dem Forum was ich oben angesprochen habe wohin das führt.

Dieser Spieler wird sich durch die XP nen IS-4 kaufen laut seiner Aussage im Forum.

Möchtest du den als HighTier im Gefecht in deinem Team haben ?

Die ganzen Lernpanzer hat er kurz angespielt und mit den meisten übelst gefailed und gurkt trotzdem mit nem Tier8 rum.

Sicherlich gibt es noch deutlich schlechtere Spieler, aber hat er den IS-4 spielerisch verdient, KLARES NEIN von mir !

@O_ggy

http://pastebin.com/5QBRhSXF

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/to...on-073-changes/

Bearbeitet von Buggy McDermit
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Glaubst du wirklich die Russen haben das nicht irgendwie hardcoded mit Premium Kontos verknüpft traust du denen sowas wirklich zu? :ugly:

Vielleicht war das damals bei den Events ja noch anders. :confused:

Wow, das 2x Credits auf PzIV war wann ? Kurz nach dem Release also vor knapp 12Monaten ?! AWESOME !

btw: Quelle wäre hier nett ?

Da zitiere ich dich einfach mal :P (war beides ein Aktion mit gleichen Angeboten, original Quelle ist mittlerweile offline)

Get the doubled credit income from the following vehicles:

Panther,

PzKpfw VI Tiger,[...]

&

Get doubled amount of credits from PzKpfw V Panther, PzKpfw VI Tiger, PzKpfw IV, M36 Slugger, M4 Sherman, M4A3E8!

Additional equipment at half-price!

Hat nen Dödel Premium bekommt er 7,5x XP fürs erste Gefecht

Die 50% Bonus gehen afaik auch nur auf die base xp, wären also 5,5x Xp fürs erste und wie gehabt 1,5x für alle anderen.

Ach es gibt auch noch mehr dämliche Spieler, die selbst ohne Premium rumfahren, sind halt nicht alle gemacht für das Spiel. Glaube viele fahren die auch einfach nur als Modellbahnersatz, kommt mir jedenfalls hin und wieder so vor :D

Das Spiel ist prinzipiell eben umsonst, ist doch klar, dass sie mit so Aktionen auch neue "Kunden" locken wollen. Finde ich aber auch legitim. Ne Schranke (min Anzahl Gefechte & Tier) für den Erwerb von premium Schüsseln einzubauen wäre zwar nett, aber wird niemals kommen. Würde ich anstelle von Wargaming auch nicht machen.

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Ok, ist sechs Monate her und nicht knapp 12

http://worldoftanks.eu/news/595-gustav-lin...hrough-special/

Die können auch einfach das Objekt "Premium" ableiten und die Objektvariable "XP-Bonus" darin auf 0 setzen und damit alle Spieler während des Events ne Art Pseudo-Premium geben. Es gäbe etliche Möglichkeiten das zu coden ;)

Und wer sich rühmt in einer Liga mit WoW bei den Einnahmen zu spielen kann jawohl mal paar Tage mehr Credits auf den Markt schmeißen, oder ?

Bei den XP wird erst der PremiumBonus multipliziert und dann der andere Bonus.

Stand mal so im Forum (glaube ich) von Overlord gepostet, da ich aber keine Quelle zur Hand habe und auch keine Lust habe mich durch die Foren zu kämpfen (kann EU, US oder RU gewesen sein) laß ich es als BEHAUPTUNG im Raum stehen.

Rechnung bei verdienten 200XP:

200*1,5 = 300XP (nach Premium)

300XP * 5 = 1500XP (nach 5x)

1500/200 = 7.5

Naja, aber wenn man keinen/kaum Fortschritt macht, dann überdenkt man seine Spielweise eher oder läßt das Spiel ganz bleiben.

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Ich meinte damit eine Server API, die die Credit- Berechnung macht. Vermute mal für Xp haben die da einfach einen Globalen Multiplikator parat.

Die können auch einfach das Objekt "Premium" ableiten und die Objektvariable "XP-Bonus" darin auf 0 setzen und damit alle Spieler während des Events ne Art Pseudo-Premium geben. Es gäbe etliche Möglichkeiten das zu coden ;)

Das musst du denen sagen, nicht mir:

xmjwhckz5l.gif

So genug jetzt, brauchen uns hier nicht auch noch außerhalb von WoT aufregen. :D

:buddies:

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Niemals!!!!1

Dein Eingangspost war einfach ausgemachter Blödsinn :D

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