JaNeK 819 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 (bearbeitet) Wann? Heute?! Bearbeitet 20. Juni 2012 von JaNeK
hawKKK 1005 Autor Melden Geschrieben 20. Juni 2012 joa...moped ist wieder da, lag im busch. und ich hab mir mal als zierliche frau die FAL genommen. also net schießen, wenn ihr ne biatsch im lager seht! Ähhh, ja, nächste mal fragen vielleicht.
Alvias 514 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 Wann? Heute?! Im Video, das Poow gepostet hat. Minute 14.55 bei mir allerdings.
Lappihuan 17 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 (bearbeitet) Hat jemand den Link zum 1.7.1.5 Update? auf der Seite ist der nirgens Bearbeitet 20. Juni 2012 von Lappihuan
Th3Z0n3 481 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 Ist noch nicht raus der Patch. Das ist ein "anstehender" Patch.
Lappihuan 17 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 Wurde ja auch noch nicht releast. CZ Server laufen schon auf der Version
Poow 893 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 (bearbeitet) CZ Server laufen schon auf der Version Auf denen testet Rocket wohl immer die Versionen bevor sie live gehen. €: Ist live: http://dayzmod.com/downloads.php Changelog: * [NEW] Infected raycast for line-of-sight less often (improves performance) * [FIXED] Infected can see through terrain ( https://dev-heaven.net/issues/33787 ) * [FIXED] Raycasting being taken from wrong body position (ensured it is from eye level) * [FIXED] Infected sometimes spawn close to a player (previous check once, now up to ten times) * [NEW] Infected bodies will despawn after 5 minutes of their death (improves performance) * [FIXED] Sometimes infected will stand still after loosing line-of-sight ( https://dev-heaven.net/issues/33715 ) * [FIXED] Can dupe tent's by right clicking (forgot to close the window) * [FIXED] Poor performance caused by infected search behavior (MAJOR performance increase during closed testing) * [FIXED] Audibility is far to high (completely rebalanced, in line with how it was in previous updates) * [FIXED] Can dupe food during cooking if click really fast (now you cannot) * [FIXED] Trying to pick up a hatchet would create fake ammo (now will not) * [FIXED] Hatchet takes up too much room (can now be transferred between toolbelt and primary slot through gear action) * [REVERT] Hatchet now collected as an Item (toolbelt) and can be equipped to primary (gear action) * [NEW] Flashlights can now be packed to toolbelt also (gear action) * [NEW] New players will spawn with flashlight added to their toolbelt not backpack * [FIXED] Infected sometimes not inspecting thrown items (they will walk to the location of a noise, 20-40m away) * [FIXED] Unlimited Infected spawning (now has a cooldown enabled so it won't spawn too many at once) * [FIXED] Melee weapon sounds non-existent/terrible (now has placeholder sounds) Bearbeitet 20. Juni 2012 von Poow
Cyborg11 186 Melden Geschrieben 20. Juni 2012 Braucht ihr jetzt noch einen Motor für den Ural? Ich schmeiß den Motor sonst weg ._.