sid6.5 319 Melden Teilen Geschrieben 3. Dezember 2013 (bearbeitet) China Rising CQ_Large Map Layouts Bearbeitet 3. Dezember 2013 von sid6.5 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
sid6.5 319 Melden Teilen Geschrieben 3. Dezember 2013 R13 Changelog: R13 Server Update Notes -Included China Rising maps and game mode -Fixed two common server crashes that were caused by bad, or out-of-date network data being sent from the game client -Fixed a server crash that was caused by placing the vars.teamXfactionOverride in the startup.txt file /source: http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065670188490863/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
renesweb74 357 Melden Teilen Geschrieben 3. Dezember 2013 (bearbeitet) Easter Eggs wieder dabei Bearbeitet 3. Dezember 2013 von renesweb74 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Noob-Elite 4 Melden Teilen Geschrieben 3. Dezember 2013 Nun auch der offizielle Trailer Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Dayjay 796 Melden Teilen Geschrieben 4. Dezember 2013 EA halts Battlefield 4 expansions to 'sort out all the issues' 1 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
sid6.5 319 Melden Teilen Geschrieben 5. Dezember 2013 Ergänzend: http://www.vg247.com/2013/12/04/battlefield-4-expansions-on-hold-until-game-issues-are-resolved/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 5. Dezember 2013 Umfangreiche Vehicle-Stats erschienen: http://symthic.com/bf4-vehicle-stats Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
oe1zi 860 Melden Teilen Geschrieben 6. Dezember 2013 (bearbeitet) R13 Server Update geht grad raus. R13 Server Update Notes -Included China Rising maps and game mode -Fixed two common server crashes that were caused by bad, or out-of-date network data being sent from the game client -Fixed a server crash that was caused by placing the vars.teamXfactionOverride in the startup.txt file EDIT: v2 documents uploaded, fixed a few typos in the presets section Bearbeitet 6. Dezember 2013 von oe1zi Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 6. Dezember 2013 R13 ist doch schon die ganze Woche raus? Zumindest das SUAV soll "gefixt" werden: https://twitter.com/gustavhalling/status/408269081318793216 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 6. Dezember 2013 Da hat einer aber richtig lange Überstunden gemacht..........not We've started rolling out a new server version on all platforms. You might experience some disconnects during this deploy in the upcoming hours. This server update is what will unlock the M1911 3X pistol scope [battlelog.battlefield.com] for all players. R14 Server Update Notes -Unlocks the M1911 scope for all players -Fix for battlepack boost time not being used when playing as Commander -Fix for rank getting capped to 100 when playing as tablet Commander Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Akaorcram 52 Melden Teilen Geschrieben 6. Dezember 2013 Opostrophe said: The handling attributes on the stealth jets are way off target. Because of their differences in size and positions of the wings (visually), their aerodynamic set up when the game shipped were not equivalent enough. Sadly this wasn't recognized until it was too late to change. The J-20 as it is in the live environment right now behaves closest to what our intention is for this vehicle class. I've increased its agility a bit, and then brought the F-35 and Su-50 in line with that, so they all behave more similarly to each other. These changes will be included in a future update. Attack jets have also received a handling update, and in general their agility will decrease. This, combined with a bit more damage on 20mm cannons should give Stealth Jets more of an edge in air-to-air than they have today. There are a lot of other valid concerns in this thread that we agree should be solved, but right now I’m not prepared to give more details than this. http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065670142531957/14/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 9. Dezember 2013 We're rolling out a new PC game update starting at 11AM UTC Dec 9. We're also rolling out the new server version R15[battlelog.battlefield.com]. Between 11-12AM UTC, BF4 multiplayer on PC will be unavailable. Dec 9 PC Game Update Notes -Fixed one of the most frequently occurring client crashes -Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open. -Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round. -Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes -Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters -Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission) -Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike -Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly -Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
P@InKiLLeR 11 Melden Teilen Geschrieben 9. Dezember 2013 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
P@InKiLLeR 11 Melden Teilen Geschrieben 9. Dezember 2013 BATTLELOG WILL BE DOWN FOR MAINTENANCE STARTING 2013-12-10 10:30 (UTC+1) AND RUNNING FOR 3 HOURS. DURING THIS TIME, BATTLELOG WILL BE DOWN. IF YOU'RE ALREADY ON A SERVER, YOU CAN CONTINUE PLAYING.http://battlelog.battlefield.com/bf4/de/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
P@InKiLLeR 11 Melden Teilen Geschrieben 9. Dezember 2013 Patch Notes: Einen der am häufigsten auftretenden Client-Abstürze beseitigt Fehlerhafte Kollisionsabfrage zwischen Containern und Türen gefixt. Durch den Bug konnten Granaten bislang von Türen abprallen, selbst wenn die offen waren. Einen Bug im Spielmodus »Defuse« beseitigt, durch den die Verteidiger eine Runde gewinnen konnten wenn sie zwar alle Angreifer getötet aber die Bombe nicht entschärft haben. Das konnte auftreten, wenn die Bombe in der vorangegangenen Runde entschärft wurde. Diverse Stabilitätsfixes, mit denen die Anzahl der Client-Abstürze weiter verringert wird Flackern des Seiten-Schützen beim Zielen in Angriffsbooten oder Transporthubschraubern behoben Framerate-Einbrüche behoben, die vereinzelt dann auftreten konnten, wenn man auf große Levolution-Objekte schießt, die schon zerstört wurden (wie zum Beispiel die Radarantenne in »Rogue Transmission«) Fehlerhaftes Zielen als Passagier auf dem Dirtbike von »China Rising« behoben Einen Bug beseitigt, durch den der Sound beim Einnehmen einer Flagge nicht richtig abgespielt wurde Einen Bug beseitigt, durch den beim Wechseln einer Runde im Multiplayer oder eines Levels im Singleplayer doppelt abgespeichert wurde. Dieser Fix sollte das Auftreten von beschädigten Spielständen reduzieren. http://www.gamestar.de/spiele/battlefield-4/news/battlefield_4,47443,3030898.html Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...