pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 10. Februar 2014 (bearbeitet) das premium-battlepack mit second assault dogtags kam vorhin Bearbeitet 10. Februar 2014 von pnshr Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 11. Februar 2014 die ganzen unlocks für second assault sind ab sofort im BL Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 12. Februar 2014 Morgen Vormittag gibt´s überraschend ein Client- und Serverupdate. Changelog kommt erst noch... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
evoVII 178 Melden Teilen Geschrieben 13. Februar 2014 We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on PC. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated. Feb 13 PC Game Update Notes -General stability improvements -Fix for an issue where spawning into, or switching to, a gunner seat in an IFV/MBT sometimes could cause the game to crash -Fix for missing sound in Team/Squad Deathmatch -Fix for an issue in the Defuse game mode, where a bomb carrier would be permanently spotted -Decreased the rate at which the kill card would incorrectly display 0 health, while the enemy was clearly alive -Fixed an invisible wall that was incorrectly positioned in one of the fallen concrete pipes on Zavod 311 -Fix for an issue where bullet impact sounds weren’t properly matching the actual number of impacts -Fix for an issue where the “Draw” message would not display on-screen once a Conquest round ended with both teams having the same amount of tickets -Fix for an issue where long IDs wouldn’t scroll on dog tags -Fix for missing grass physics in terrain Mantle -Fix for a crash that would occur when activating full screen in portrait mode -Fix for stuttering that could appear during video sequences on multi-GPU PCs -Fix for a memory system leak that could cause stalls, which would result in frames taking longer to process -Reduced the amount of stalls that occurred when running with high graphics setting that require more GPU memory than is currently available -Fixed screenshots on multi-GPU PCs http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2979150493838365687/ Keine Balance-Änderungen :/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Terpo 63 Melden Teilen Geschrieben 13. Februar 2014 Endlich auch mal ne News posten Second Assault kommt für alle Premium Spieler am 18.Februar raus. Alle anderen dürfen am 04.März das Schlachtfeld betreten. Quelle: Battlelog Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Schilli 17 Melden Teilen Geschrieben 14. Februar 2014 https://gameone.de/news/2014/2/details-zu-battlefield-4-naval-strike-aufgetaucht Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
GunNYHIGHway 168 Melden Teilen Geschrieben 18. Februar 2014 https://www.origin.com/de-de/store/buy/battlefield-4/pc-download/addon/battlefield-4-handgun-shortcut-kit-ANW.html#details 1 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
der_sebbl 17 Melden Teilen Geschrieben 22. Februar 2014 Keine Ahnung, ob dass hier rein gehört, aber es is (mal wieder) DoubleXP Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
renesweb74 357 Melden Teilen Geschrieben 22. Februar 2014 Naval Strike Ende März für Premium verfügbar @EA_DLChttps://twitter.com/EA_DLC/status/437298253420187648 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
renesweb74 357 Melden Teilen Geschrieben 25. Februar 2014 (bearbeitet) Battlelog Update 25 Februar: ANNOUNCEMENTS: - Look forward to more details on Platoons coming today FEATURES & IMPROVEMENTS: - Awards and Assignments will now show the "amount completed" out of "total amount" for each category - Some Awards (Medals and Ribbons) are now placed in more accurate categories - Capture the Flag total score is now shown on the Stats -> Details page (Air Superiority will be re-added later) - The progress bar for Kit Unlocks (if it's unlockable) will now be shown in the details box even after it's been unlocked - Various other tweaks and improvements FIXES: - Fixed an issue where Weapon Battlepacks from Second Assault weapons didn't show up properly - Fixed an issue where the total amount of kills for Soldier Equipment wasn't shown on Stats -> Vehicles (the remaining values will still be empty for now) - Fixed an issue where some texts for e.g. Specializations under Unlocks -> Kits didn't properly line-break - The "view all players" button in Battle Reports should now be working again - All unlockable accessories via progression or Battlepacks will now be shown in Unlocks -> Weapons, even if you have unlocked all the accessories available - Fixed an issue where the details box (right column) wouldn't always scroll with the page on the Dog Tags page - Fixed an issue where the medals and ribbon counter in the overview wasn't shown if it had been awarded just once - Fixed an issue where the Service Star progress bar for Stats -> Vehicles didn't display properly in Firefox - Fixed an issue where some Battlepack items in Loadout were marked as being unlocked by expansion packs - You can now click the small bullets in the Premium tile on Home to change tile content, and not go to the Premium page - Chat windows are now hidden properly when setting BattleScreen to display in full-screen mode - Progress bar for medals will no longer show after you've earned 100 of the same Medal (as this is the cap) - Many other minor issues fixed Bearbeitet 25. Februar 2014 von renesweb74 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
PFLO 167 Melden Teilen Geschrieben 25. Februar 2014 Gibt auch einen neuen PC-Patch, per Origin! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
pnshr 1433 Melden Teilen Geschrieben 25. Februar 2014 (bearbeitet) jo, knapp unter 400mb € changelog: Änderungshinweise 25. Februar 2014: • Der sogenannte ''Sound-Loop-Crash'' konnte identifiziert und behoben werden • Ein Fehler am Schützen-Platz von Fahrzeugen wurde behoben, die Geschütze sollten jetzt wieder wie gewohnt feuern und funktionieren • Das fehlerhafte Darstellen von Kopftreffern (zB bei Explosionen oder Selbstmorden) konnte behoben werden Bearbeitet 25. Februar 2014 von pnshr Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Schuetto 2 Melden Teilen Geschrieben 25. Februar 2014 400MB für 3 Changes? da kann man für die Anpassung an der mAA ja sicher mindestens 1,5GB veranschlagen... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Akaorcram 52 Melden Teilen Geschrieben 25. Februar 2014 http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/2955063421960978816/ platoons Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Akaorcram 52 Melden Teilen Geschrieben 26. Februar 2014 http://mp1st.com/2014/02/25/dice-testing-possible-battlefield-4-netcode-fixes/#.Uw4hhYXfRaQ netcode fix inc Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...