Bangingbernie 165 Melden Geschrieben 20. Juni 2014 First glimpse of Sunken Dragon. Dragon's Teeth arrives with 3 other all-new maps this summer.
renesweb74 357 Melden Geschrieben 8. Juli 2014 Battlefield 4 Update - now - 1,03 GB - denke mal alle Dateien für Dragons Teeth
Trymission 8 Melden Geschrieben 8. Juli 2014 Battlefield 4 Update - now - 1,03 GB - denke mal alle Dateien für Dragons Teeth Ergänzung: Ja, erste Inhalte aus "Dragon's Teeth". Außerdem ist "Phantom-Adept" jetzt verfügbar: http://gamerspress.de/news,id354,battlefield-4-patch-erschienen-dragons-teeth-phantom-adept.html
evoVII 178 Melden Geschrieben 8. Juli 2014 Man kann nun auch über Rang 120 kommen - schätze mal es geht jetzt bis 130
evoVII 178 Melden Geschrieben 9. Juli 2014 PC Game Update Jul 8 Patch Notes COMMANDER APP: -Various bug fixes GENERAL: -Fix for an issue where players were able to duplicate Battle Pickups by repeatedly picking up a kit -Fix for an issue where field upgrades would stop working after one round when players had reached the max field upgrade level -Fix for a crash that could occur when a player left a round -Added a 15 seconds warm-up timer for all Official games -Created a user interface for tweaking the joystick dead zone on PC because the lack of it was preventing some players to use their joysticks -Fix for an issue that prevented players to issue squad order around capture points during the sandstorm on Gulf of Oman -Option added for double tap forward to sprint (when on foot) GRAPHICAL: -Fix for an issue where the player would get a water splash effect on the screen after crashing an EOD/MAV/SUAV into the water -Fix for an issue where Mantle users would receive a low frame rate when running the default Mantle multi-GPU settings MODES: -Added a competitive Obliteration game mode SERVERS: -Fix for an issue where server administrators couldn’t ban players that had clan tags USER INTERFACE: -Added total team experience points to the end of round screen for the Capture the Flag game mode -Added user interface options for tweaking the ADS aiming sensitivity -Fix for an issue where the kill card wasn’t displayed in some cases in Hardcore mode -Dog tags are rearranged in the kill cards so the right one is not obstructed VEHICLES: -Fix for an issue where the flag would occasionally float in mid-air when players got out of vehicles while carrying the flag -Removed the boost button press to turn off boost for vehicles, boost should be turned off by releasing the accelerator, this makes it consistent with soldier sprint and helps using vehicle boost easier (for joystick) -Adjusted the PWC physics so it drives/controls more nicely in all water levels -Option added for double tap forward to boost (when driving a vehicle) WEAPONS: -Fix for an issue where a weapon would flail wildly after a player would die -Removed the 2nd set of shell that are visible in the speed loader when reloading the M412 revolver -Fix for the Hawk Shotgun missing “pump action” animation in 3rd person while crouching -Fix for RPG-7 rocket remaining visible in the launcher after the last shot is fired while zoomed in -Fixed the bipod animations for MTAR-21 -Foregrip in 3rd person now has hand in the correct position on M416/M417 -Fix for a broken animation when switching to AWS as main weapon
Trymission 8 Melden Geschrieben 9. Juli 2014 Entwickler starten das "Battlefest": http://www.gamerspress.de/news.php?id=357 Ein ganzer Monat voller Spiel, Spaß und mehr (Wettbewerbe, Ingame-Gegenstände, doppelte EP und so weiter)
Trymission 8 Melden Geschrieben 10. Juli 2014 Patchnotizen des Updates vom 8. Juli mussten aktualisiert werden. Einige Fehler haben sich eingeschlichen, der Killcard-Bug im HC-Modus ist zum Beispiel doch nicht behoben worden: http://www.gamerspress.de/news,id364,battlefield-4-patchnotizen-aktualisiert-bugs-doch-nicht-behoben.html
evoVII 178 Melden Geschrieben 23. Juli 2014 FINAL STAND erst in 3-5 Monaten: http://www.videogamer.com/ps4/battlefield_4_final_stand/news/battlefield_4_final_stand_dlc_to_release_between_october-december.html
evoVII 178 Melden Geschrieben 2. August 2014 Die Jagd nach dem dritten Passwort ist beendet. Etwas mehr als drei Wochen hat die Spielergemeinde von Battlefield 4 gerätselt. Jetzt ist das Passwort zum Auftrag Phantom-Adeptbekannt. Es ist eine Zahlenkombination und sie lautet: 24344241893. Nun könnt ihr zumPhantom-Adept werden, bis es in einigen Monaten weitergeht mit Phase 4 des Phantom-Programms. Auftrag: Phantom-Adept. Passwort: "24344241893" Erziele 200 Abschüsse mit LMGs Erziele 50 Abschüsse mit Sprengsätzen Erziele 25 Roadkills http://www.gamerspress.de/content,11,battlefield-4-phantom-adept-suche-nach-dem-passwort.html
Trymission 8 Melden Geschrieben 7. August 2014 Battlefield 4 eine Woche gratis spielbar: http://www.gamerspress.de/news,id427,battlefield-4-woche-kostenlos-spielbar.html
Trymission 8 Melden Geschrieben 7. August 2014 DAS Update, welches alle Probleme beheben soll, erscheint im September: http://www.gamerspress.de/news,id428,battlefield-4-grosser-patch-september-ende-aller-probleme.html
latebrake 6 Melden Geschrieben 26. August 2014 (bearbeitet) Möglicherweise sammelt man bei DICE Vorschläge um ein MAP-Pack mit "alten" BF-Karten in BF4 zu veröffentlichen... BF4 - Entwickler Umfrage für mögliche Map-Remakes Website von David Sirlands Twitter Account Bearbeitet 26. August 2014 von latebrake
Trymission 8 Melden Geschrieben 6. September 2014 An diesem Wochenende Stresstest DES großen, coolen, mega, über Herbst-Updates auf der CTE: http://www.gamerspress.de/news,id528,battlefield-4-testphase-herbst-patches-diesem-wochenende.html