kahunasta 0 Melden Teilen Geschrieben 17. Oktober 2012 (bearbeitet) Maxtower - Eurydome Jackbubu - Eurydome CplBast - Eurydome Nikopol - Eurydome Angstman - Eurydome GrmlZ (Thud) - Eurydome Panzerfan - Eurydome FrKmpfSordan - Eurodings Lhugin - Eurydome ChuckiCdN - Eurydome 1DaWallace - Eurydome Chapi - Eurydome SergejFaehrlich - Eurydome Oile - Eurydome Cybi11 - Eurydome Left4Cookie - Eurydome Natriumarm - Eurydome Bearbeitet 17. Oktober 2012 von kahunasta Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 17. Oktober 2012 http://forums.station.sony.com/ps2/index.p...-16-2012.32725/ We'd like to thank all of our EU customers for their continued feedback and let you all know we've found a way to allow existing customers migrating to keep their original SOE accounts. This means you will remain customers of SOE and play on SOE servers. New accounts must be created through ProSiebenSat.1 but they will still be able to play on US servers. There is the possibility that accounts may voluntarily migrate at a later date. We will provide more information as it becomes available. Thanks again for your patience with us and we move forward with this process. Sehr gut, bei dem saftladen hätte ich im leben keinen account aufgemacht Ansonsten noch neuigkeiten zu anstehenden änderungen http://forums.station.sony.com/ps2/index.p...metagame.32909/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Bronko 43 Melden Teilen Geschrieben 17. Oktober 2012 Spawn beacons will no longer cost resources or use up a tool slot Squad leaders who are actively leading a squad and have unlocked the beacon cert will be able to place a beacon on a timer The nearest "hard spawn point" to your squad leader will be available to all squad mates to spawn at regardless of their location on the map Squad vehicles like Sunderers will be available to be spawned at regardless of distance Players will be able to "Instant Action" to their squad leader as long as the instant action timer is available. Finde ich alles sehr gut. Ich hab immer sehr viel Mühe dabei zu meinem Squad zu gelangen. Deswegen habe ich mich einfach immer bei der großen Meute aufgehalten, auch wenn mein Squad ein paar Tausend Meter in andere Richtung lag Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 17. Oktober 2012 Currently to capture a base you 'flip' a point and then wait for your capture tickets to count up, this is a passive process which currently allows people to flip a point and then move to another base, or flip a point and camp somewhere in the base. We're going to make it so that the time to flip the point is the time to capture the base, that way you know if a base is being captured there are players actively there converting the point. As part of this change we'll also be increasing the radius for capture by quite a bit so you don't have to just stand within a 5 foot radius of the point, but can move around within the outpost of facility to a greater degree. das hingegen finde ich total scheisse, nicht wer den kleinen radius um die punkte hält gewinnt, sondern wer am meisten leute um die basis versammeln kann, egal ob die es schaffen sich zur "flagge" vorzuarbeiten.. ich freu mich ja schon auf alle glitcher and getarnten infiltratoren die man nirgens findet.. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
monkeysphere 0 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 (bearbeitet) Einige Punkte sind ohnehin fehlerhaft, namentlich Crossroads Watchtower und Regent Rock eignen sich hervoragend zum XP Farmen, da einer der eroberten Punkte nach kürzester Zeit wieder auf die Farbe der Fraktion wechselt welche vorher in der Stellung saß. Maxtower - Eurydome Jackbubu - Eurydome CplBast - Eurydome Nikopol - Eurydome Angstman - Eurydome GrmlZ (Thud) - Eurydome Panzerfan - Eurydome FrKmpfSordan - Eurodings Lhugin - Eurydome ChuckiCdN - Eurydome 1DaWallace - Eurydome Chapi - Eurydome SergejFaehrlich - Eurydome Oile - Eurydome Cybi11 - Eurydome Left4Cookie - Eurydome groovebox - Eurydome Bearbeitet 18. Oktober 2012 von monkeysphere Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Neues 2GB großes Update drauen -.- Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
MasterOhh 9 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Ist hier eigentlich wer auf Seiten der VS auf Eurydome unterwegs? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Bloß nicht... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
monkeysphere 0 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 PURPLE POWER! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
MasterOhh 9 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Bloß nicht... Besser als im Mainstream NC Blob zu hocken...... Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Bronko 43 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Wer spielt denn schon diesen Alien Abschaum. NC - rock'n'roll baby Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Bloß nicht... Besser als im Mainstream NC Blob zu hocken...... Sagen die deren Sniper einen selbst auf 15487435km headen können, weil sie keinen Bulletdrop haben. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
monkeysphere 0 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Bloß nicht... Besser als im Mainstream NC Blob zu hocken...... Sagen die deren Sniper einen selbst auf 15487435km headen können, weil sie keinen Bulletdrop haben. Wer sich von `nem Sniper umlegen läßt ist meistens selbst schuld. 99% aller Kills dieser Klasse bestehen darin afkler, andere Sniper, Sunderer-Engi-camper und alles außer dem eigentlichen Ziel zu treffen. Die gefährlichen 15487435km header bekommt man meist dann gesetzt wenn man es am wenigsten erwartet und resultieren in Treadnoughts darüber wie OP sniper ohne bulletdrop sind. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Buggy McDermit 165 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Patch-Notes: First a couple known issues we'll hotfix asap: Weapons are not purchasable in the marketplace, but are in the Cert trees The Dalton and Tank Buster, Liberator weapons, are not purchasable from Cert trees Headlines: Infantry and vehicle weapons are unlocked with cert points instead of Auraxium Auraxium rewards were removed from the game Cert points are earned with every 250 experience points instead of 1000 experience points Gameplay implants were removed, will return later as a loadout slot Weapon medals grant cert point rewards Top Player Bugs Resolved: Frame rate shouldn't affect fire rate Infiltrators should not be able to fire while cloaked Ability system improvements to help protect against abilities getting stuck on or off Ammo boxes and mines should be more responsive Fixed an issue where players would get into a semi-dead state Resolved an issue where players would log in or spawn at a location in the middle of the zone Platoons should no longer get in a broken leaderless state Players should no longer spawn at zero health Removed a case where players could get weapons into an unusable state The heal and repair tools now have sticky targeting Weapons: All shotgun damage and range has been reduced TR shotgun rate of fire is a little slower, but it is still the fastest shotgun Projectile drop was slightly increased Vehicles: Damage of Rocket Pods, Lightning 75mm, 40mm Grenade Launchers and Liberator 105mm cannon increased against Main Battle Tanks Flak damage reduced by ~5% Repair tool is now 25% slower on vehicles Liberator health increased by 10% A tuning pass has been done on tank turret controls. They should feel more responsive. Range of Scout Radar on Flash has been reduced Galaxy acquire timer is now 20 minutes instead of 30 Certs: Scout Radar certification is now 4 ranks. Maximum range reduced to 200 meters Galaxy acquire timer certifications now capable of reducing timer to 5 minutes Mineguard certifications are now 4 ranks Misc: Queues for logging in to full servers or zones (no more having to spam the play button or warp button) Client performance optimizations Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
kahunasta 0 Melden Teilen Geschrieben 18. Oktober 2012 Infantry and vehicle weapons are unlocked with cert points instead of Auraxium Auraxium rewards were removed from the game Cert points are earned with every 250 experience points instead of 1000 experience points Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...