Alvias 514 Melden Teilen Geschrieben 8. Februar 2013 Wo habt ihr denn die ganze Kohle her, um so viel zu bauen? x: Ich hab sämtliche Grants angenommen(und erfüllt) und dödel jetzt bei so knapp $1k rum, bekomme jeden Tag ungefähr $100 gutgeschrieben. Meinen Gefangenen geht's soweit zwar allen Klasse, und ich hab auch noch ein bisschen Platz, aber bis auf doppelte Geschwindigkeit und zugucken bleibt mir nicht wirklich was zu tun x: Aber ist ja auch noch die Alpha. Da kommt hoffentlich noch einiges. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 8. Februar 2013 Alle 4 Wochen kommt ein Update. Probier mal den Mod aus den ich verlinkt habe. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Black__Jack 2654 Melden Teilen Geschrieben 9. Februar 2013 Genau, erstmal den Mod und am besten Zäune dein Gebiet ein (sein ja auch umsonst und sieht cool aus ) und mach aussen rum alles voll mit den Arbeitsräumen, das gibt mir immer genug Kohle Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Panzerfan 36 Melden Teilen Geschrieben 9. Februar 2013 aussen rum alles voll mit den Arbeitsräumen, das gibt mir immer genug Kohle wie funktionieren die eigentlich genau? müssen dort gefangene irgendwas machen Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 9. Februar 2013 Am Anfang hilfts auch eifnach irgendwo Workplace zu klatschen. Die Tun am Anfang nicht viel außer 2$ pro Feld zu generieren. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 24. Februar 2013 Vor ein paar tagen kam übrigens Alpha 7 raus = Name-in-the-game / Face-in-the-game The community database of personalised Names and Faces has been imported into the game You can view the full database from the main menu option "Names in the game" Around 30% of all randomly generated prisoners will now include a custom name and bio taken from this database You can manually transfer any prisoner from this list into your jail - they will arrive in the 8am delivery = Only Guards can open doors All locked doors must now be opened by Guards using their keys. Prisoners and staff must wait to be let in. The exception is the doors on each jail Cell, which open automatically when the prisoner should be let out Office doors are never locked - anyone can pass through at any time You can right click on any door to open it manually Doors can be blocked open but will gradually push blocking objects aside until they close = Alarm buttons Under 'Emergencies' there are two new "alarm" buttons: LOCKDOWN immediately closes and locks all the doors in the prison Guards will not open doors for anyone. However they will unlock doors on their way if you move them somewhere BANGUP instructs all prisoners to return immediately to their cell (confusingly, this was called Lockdown in alpha6) Prisoners will obviously ignore this alarm if they are misbehaving = Game Options menu From the main menu you can now access an 'Options' menu to control the application settings Under GRAPHICS You can control the screen resolution, fullscreen/windowed setting and filtering mode - Multisampling uses fullscreen anti-aliasing (4xMSAA) to improve the sprite render quality - Supersampling renders everything at double resolution then downscales to your screen Both improve the game visuals at the cost of reduced performance There are also options for Sound, Game etc - You can now press F11 at any time to toggle fullscreen - You can press ctrl-p at any time to save a screenshot - The game will no longer crash on launch if your previous save game was corrupted. We have disabled autoload of previous saved games for now, until we can fix some loading issues. (The game now launches with a new empty sandbox) - Prisoners can now be re-categorised (Max/normal/Min) from their rap sheet - All research times have been halved - Fixed: Building lots of fences whilst paused caused endless delivery of empty boxes - Fixed: Prisoners were no longer bothering to run around the yard whilst exercising - Fixed: The main build toolbar was sometimes scaled wrongly at certain resolutions, leading to an annoying scrollbar in the lists of objects/rooms etc - Performance improvements: Fixed a major performance bug in the renderer, causing occasional extreme frame lag Many parts of the render system have been optimised - some visual glitches may occur in entity animations Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 27. April 2013 Seit ein paar Tagen ist die Alpha 9 ist draußen: Endlich mal ein paar Sinnvolle Änderungen: Central to the new version is the concept of Prisoner Employment, and we've been planning this feature for a long time. Prisoners can now perform a variety of jobs around the prison, saving you money on staff and raising money for you by selling goods manufactured by your work force. Prisoners can work in the kitchen, they can clean the prison, and they can work in the laundry and the workshop, both of which are new in Alpha9. They can also take visits from family members in the new visitation rooms. All prisoners now have family members and other external associations who will visit if you provide a visitation room. Not only that, but you can give them something to talk about by setting up a workshop for stamping license plates, or work in the laundry or canteen. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
McWayne 15 Melden Teilen Geschrieben 27. April 2013 Es wird besser und besser Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cpl.Basti 1488 Melden Teilen Geschrieben 6. Oktober 2015 (bearbeitet) Ist jetzt übrigens aus Early Access raus, und verdient mit einer sehr guten Wertung auf Gamestar! http://www.gamestar.de/spiele/prison-architect/test/prison_architect,47602,3237338.html Bearbeitet 6. Oktober 2015 von Cpl.Basti Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Muniman793 28 Melden Teilen Geschrieben 6. Oktober 2015 Escape Mode ist schon sehr lustig aber teilweise noch nicht ganz balanced. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...