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Blond3r

Elite: Dangerous

Empfohlene Beiträge

Geschrieben

Gibt es irgendwo einen Keyhshop wo man Elite Dangerous günstiger her kriegt? 60€ ist mir noch zu viel.

Geschrieben

Gibt es irgendwo einen Keyhshop wo man Elite Dangerous günstiger her kriegt? 60€ ist mir noch zu viel.

Du zahlst wie alle anderen auch 60 Euro.

 

Ansonsten warten.  Ich ärger mich etwas über die 60 Euro, aber auch nur, weil ich Sie bisher nicht ausgekostet habe.

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Geschrieben

Peek of the Week:

 

 

peek_of_the_week_50.jpg

Und von letzter Woche:

MediumIndOutpost01.jpg

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Geschrieben

Neuer Newsletter.

TL;DR:

- Preis zum Release wird: €49.99

- Man kann ab Release mehrere Schiffe besitzen und sie an großen Basen unterstellen.

- Zum 30. jährigen von Elite wirds jetzt 10 Tage neue Ankündigungen und Schnickschnack geben.

- Vorbesteller/aktuelle Betatester bekommen ein Special Edition und folgendes zum Release:

As well as a digital download copy of the game, the pack will contain:

Freagle_01.jpg

- An additional Eagle fighter ship docked in a secondary location
- Exclusive pack of ship paint jobs
- A day one ship decal
- A digital players guide
- A digital concept art book
- Plus additional in-game benefits and other digital goodies to be announced over the coming weeks

http://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=cbbe7b15e6

Geschrieben

1.05 wird gerade ausgerollt:

 

Changelog:

 

  • Event scenarios added
  • New black markets added
  • Phase transition timing telemetry added
  • When a wake times out, don't release the (already released earlier) island hook, and so don't lose your current island and drop out of your session
  • When sending a naked SEQ, remember it incase we need to resend - fixes some random disconnections
  • Fix a bug in LetterSchedulingRecord - was not taking Level into account if Urgency was 1.0
  • Fix calculation of available space for fragmenting letters
  • When forking authority use the 'object appears in new session' mechanism to broadcast forkage.
  • Fix for null machine being removed from session
  • Adding a new set of mirrored hardpoint doors to fix UV issues WRT to paintjobs
  • Removing a random bunch of emmissive polys in one of the hardpoint openings
  • Added three skins for the Pirate NPC's
  • Cobra Mk III art updates
  • Ensure that m_lettersReservedForLater is cleared when a machine disconnects
  • When counting repeated ACKs, count the ACKs actually sent in response to a repeated SEQ number
  • Verify coordinates before sending a ClaimIsland or UpdateIsland call
  • Protect server against invalid data in UpdateIsland

http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=41122

Geschrieben (bearbeitet)

Beta 2.0 kommt am 30. September.

 

Neuer Newsletter, nette Sachen dabei:

http://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=e676783725&e=16557db0c1

 

 

  • Elite ranks
  • Faction reputation
  • System Maps
  • Around 500 star systems in Beta 2
  • Exploration
  • Asp Explorer ship
  • greater variety for modifying all types of ship
  • more in-game information on upgrades
  • more weapon types (inc. Mines)
  • gradual wear and tear
  • cargo hatch disruptor
  • Outposts
  • Occelus starport
  • supercruise ‘wakes’ and visible AI in supercruise
  • live GalNet ‘newsfeed’
  • optional simulator tutorials (including docking and supercruise)
  • rock, ice and metal variants in planetary rings
  • lighting improvements
  • SLI/Crossfire support
Bearbeitet von Poow
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Geschrieben

BETA 2 sieht ja schonmal gut aus. Besonders den Cargo Hatch Disruptor find ich sehr interessant :D

 

Geschrieben

Oh man das hilft nicht grad noch die naechsten 5 tage rum zubekommen :ugly:

Geschrieben

Ich bin gespannt. Die bisherige Beta war meiner Meinung nach zu ernüchternd

Geschrieben

:awesome:

 

 

 

 

NGUPJ5w.jpg

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Geschrieben

Hier noch mal die Gameplay Szene von Twitch:

 

Geschrieben

Gibt es mittlerweile ein Statemant ob die bisherigen Erfolge wieder gelöscht werden zwischen der Beta bzw. wenn das Spiel released wird?

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