Matty 1199 Melden Geschrieben 30. August 2014 Gibt es irgendwo einen Keyhshop wo man Elite Dangerous günstiger her kriegt? 60€ ist mir noch zu viel.
Skywalker077 34 Melden Geschrieben 2. September 2014 Gibt es irgendwo einen Keyhshop wo man Elite Dangerous günstiger her kriegt? 60€ ist mir noch zu viel. Du zahlst wie alle anderen auch 60 Euro. Ansonsten warten. Ich ärger mich etwas über die 60 Euro, aber auch nur, weil ich Sie bisher nicht ausgekostet habe. 1
Poow 893 Melden Geschrieben 12. September 2014 Neuer Newsletter. TL;DR: - Preis zum Release wird: €49.99 - Man kann ab Release mehrere Schiffe besitzen und sie an großen Basen unterstellen. - Zum 30. jährigen von Elite wirds jetzt 10 Tage neue Ankündigungen und Schnickschnack geben. - Vorbesteller/aktuelle Betatester bekommen ein Special Edition und folgendes zum Release: As well as a digital download copy of the game, the pack will contain: - An additional Eagle fighter ship docked in a secondary location - Exclusive pack of ship paint jobs - A day one ship decal - A digital players guide - A digital concept art book - Plus additional in-game benefits and other digital goodies to be announced over the coming weekshttp://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=cbbe7b15e6
Poow 893 Melden Geschrieben 16. September 2014 1.05 wird gerade ausgerollt: Changelog: Event scenarios added New black markets added Phase transition timing telemetry added When a wake times out, don't release the (already released earlier) island hook, and so don't lose your current island and drop out of your session When sending a naked SEQ, remember it incase we need to resend - fixes some random disconnections Fix a bug in LetterSchedulingRecord - was not taking Level into account if Urgency was 1.0 Fix calculation of available space for fragmenting letters When forking authority use the 'object appears in new session' mechanism to broadcast forkage. Fix for null machine being removed from session Adding a new set of mirrored hardpoint doors to fix UV issues WRT to paintjobs Removing a random bunch of emmissive polys in one of the hardpoint openings Added three skins for the Pirate NPC's Cobra Mk III art updates Ensure that m_lettersReservedForLater is cleared when a machine disconnects When counting repeated ACKs, count the ACKs actually sent in response to a repeated SEQ number Verify coordinates before sending a ClaimIsland or UpdateIsland call Protect server against invalid data in UpdateIsland http://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=41122
Poow 893 Melden Geschrieben 19. September 2014 (bearbeitet) Beta 2.0 kommt am 30. September. Neuer Newsletter, nette Sachen dabei: http://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=e676783725&e=16557db0c1 Elite ranks Faction reputation System Maps Around 500 star systems in Beta 2 Exploration Asp Explorer ship greater variety for modifying all types of ship more in-game information on upgrades more weapon types (inc. Mines) gradual wear and tear cargo hatch disruptor Outposts Occelus starport supercruise ‘wakes’ and visible AI in supercruise live GalNet ‘newsfeed’ optional simulator tutorials (including docking and supercruise) rock, ice and metal variants in planetary rings lighting improvements SLI/Crossfire support Bearbeitet 19. September 2014 von Poow 1
oOduffyOo 195 Melden Geschrieben 21. September 2014 BETA 2 sieht ja schonmal gut aus. Besonders den Cargo Hatch Disruptor find ich sehr interessant
Poow 893 Melden Geschrieben 25. September 2014 Stream ab 1:09:00.. hui schaut die Beta 2 schick aus http://www.twitch.tv/egx/b/571962295 1
oOduffyOo 195 Melden Geschrieben 25. September 2014 Oh man das hilft nicht grad noch die naechsten 5 tage rum zubekommen
Skywalker077 34 Melden Geschrieben 25. September 2014 Ich bin gespannt. Die bisherige Beta war meiner Meinung nach zu ernüchternd
Skywalker077 34 Melden Geschrieben 27. September 2014 Gibt es mittlerweile ein Statemant ob die bisherigen Erfolge wieder gelöscht werden zwischen der Beta bzw. wenn das Spiel released wird?