Zum Inhalt springen
SergejFaehrlich

Extrem Thread - Gänseblümchen-Edition

Empfohlene Beiträge

huh? Irgendwie verstörend

Eher traurig.

Verstörend is eher so:

http://imgur.com/gallery/3wFqOdf

Kann man in der neuen Forenversion als "Normalo" überhaupt irgend etwas einbinden? ...

Bearbeitet von Sergio
Wutbürger

egal mit welcher URL ich es probiert hab ging es nicht. -_-

Und gehe ich mit meinem Cursor über Poows Bild, so zweigt er mir unten links im Browser auch nur eine Gallery URL an. -_- ²

Bearbeitet von Sergio

"It took me 5 hours to make this level, it took me 9 hours to beat this level. Here is the hardest Super Mario Maker level ever made and completed."

:gehtsnoch: 

Bearbeitet von pnshr
  • Gefällt mir! 2

Die Stelle an der der GTR abgehoben ist und in die Menschenmenge einschlug müsste eine andere sein. 

Hatte eigentlich schon genug Gründe, da niemals hin zu reisen, aber bin für jedes zusätzliche Argument dankbar :ugly:

• Gefällt mir! 3

(Truth Frequency Radio) A drive by shooter in Santa Barbara County murdered seven people last night during a premeditated rampage in Isla Vista, California. More victims are being treated at a hospital for gunshot wounds or traumatic injuries. "The sheriff's office has obtained and is currently analyzing written and video evidence that suggests this was a premeditated mass murder," Hoover said.

The shooter is believed to be Elliot Rodger, who detailed his intentions on Youtube prior to the events taking place. In the following video, Elliot Rodger makes several chilling statements about being rejected his entire life by women. "Ever since I've hit puberty I've been forced to endure an existence of loneliness, rejection and unfulfilled desires. All because girls have never been attracted to me. Girls gave their affection and love and sex to other men but never to me. I'm 22 years old and I'm still a virgin. I've never even kissed a girl. I've been through college for two and a half years and I'm still a virgin"

In the video, Elliot Rodger states that he will walk into the most popular sorority on campus and murder several of the students. He goes on to say that after this, he will drive around campus shooting indiscriminately. Most of the video's on his channel are filmed a BMW which matches up with statements made by the Santa Barbara Sheriff's office and eye witness testimony that the shooter was in a BMW. The first video, posted February 10, 2014 begins with a shot of the BMW steering wheel and pans up to a sunset in Santa Barbara. However, the video does not show his face.

o_O