Keldysh 554 Melden Teilen Geschrieben 31. Juli 2009 War ja auch in ArmA1 schon so Glückwunsch, dein Werk hat es in die Gamestar Video Rubrik geschafft Ich habs erst gestern auf der Gamestar-DVD gesehen. Glückwunsch! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Panzerfan 36 Melden Teilen Geschrieben 1. August 2009 erst mal :clapping: kannst ja auch versuchen den M2 Bradely aus ArmA1 für ArmA2 umwandeln Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 1. August 2009 Alles mit seiner Zeit Werde mich demnächst vllt. mal über den M113 machen Oder vllt. doch eher den KA-50? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Keldysh 554 Melden Teilen Geschrieben 1. August 2009 @Cyborg11: Mal eine Frage zu Deinem LittleBirdy: Der kleine Punkt im HUD der anzeigt wo die MGs hinzielen ist meist (je nach Hintergrund) kaum zu erkennen. Für die FFARs gibt gleich gar keinen Anhaltspunkt, da kann man nur nach Gefühl zielen. Ist es möglich da ein Fadenkreuz einzufügen welches sich im Kampf, bzw. während des Fliegens leichter ablesen lässt? Ich finde der Heli würde dann gleich nochmal so viel Spass machen. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? VERSION 1.03 HIGHLIGHTS ————————————————— * Major AI tweaking and balancing (especially AI infantry aural detection sensitivity lowered significantly) * Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues) * Numerous fixes and improvements in the Harvest Red campaign CHANGELOG: ———- Engine —— * New: Functions getPosATL and setPosATL to allow controlling position relative to terrain. * New: command line option -showScriptErrors introduced to show errors in scripts on-screen * New: Direct analogue throttle and brake for airplanes now available. * New: More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size) * New: Mission name (with * indicated unsaved work) displayed in the mission editor * New: Keyboard shortcuts in the mission editor * Improved: Better airplane HUD visibility both night and day * Optimization: Reduced frame stutter near map borders. * Fixed: Rainbow could be visible even with sun below horizon. * Fixed: 3D Editor – civilian and resistance units did not work correctly * Fixed: Sea surface was not rendered in NE area out of map. * Fixed: Terrain surface was sometimes using wrong parallax map. * Fixed: Grenade could sometimes destroy a building just by impact * Fixed: Radio messages sometimes echoed * Fixed: Team switch did not work when player died * Fixed: Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear. * Fixed: Prevent killed AI units reporting who killed them. * Fixed: After respawn in MP, player’s tasks, diary content and skills are transferred to the new entity * Fixed: Leaning ‘limits’ did not work with TrackIR * Fixed: MP client frozen in Receiving… screen sometimes * Fixed: Problems with saving and loading games in cooperative campaign Missions ——— * Fixes and improvements in most of the campaign missions (Into the Storm, Harvest Red, Bitter Chill, Manhattan, Badlands, Dogs of War) * Improved: autosave logic to not save when it was not not safe * Improved: Eye for an Eye in Scenarios Data ——— * Fixed: various minor problems on buildings * Fixed: rocks destruction effect changed * Fixed: penetrability of some vegetation * Fixed: collision geometry of A_BuildingWIP * Fixed: react FSM core conversations * Fixed: cargo animations in LAV25 * Fixed: indicators in Ka52 when using NVG * Fixed: cargo animations in BTR * Fixed: Warfare keypoint on Chernarus Quelle: http://www.caveofdistraction.com/2009/07/3...hlights-leaked/ Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Gabber4Life 7 Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 scheint diesmal ja ein größerer Patch zu werden, ist schon bekannt wann der released wird? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 When it's done! Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Keldysh 554 Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? Ich denke das würde gut passen! Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar. Mal sehen was der neue Patch dann effektiv bringt. Insbesondere die analoge Schubkontrolle für die Flieger wird mir Spass machen. Dann macht endlich mein Joystick Sinn. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? Ich denke das würde gut passen! Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar. Weiß aber nicht, ob ich ein Fadenkreuz für die FFAR's hin bekomme. Muss ich mal schauen Gibt es sonst noch irgendwelche Verbesserungsvorschläge für 1.2? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Striker 75 Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 (bearbeitet) Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? VERSION 1.03 HIGHLIGHTS ————————————————— * Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues) yay, hoffe die habens gebacken gekriegt Bearbeitet 2. August 2009 von Striker-Smith Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Keldysh 554 Melden Teilen Geschrieben 2. August 2009 (bearbeitet) Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? Ich denke das würde gut passen! Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar. Weiß aber nicht, ob ich ein Fadenkreuz für die FFAR's hin bekomme. Muss ich mal schauen Gibt es sonst noch irgendwelche Verbesserungsvorschläge für 1.2? Abgesehen vom Fadenkreuz gefällt mir der LB so wie er ist! Wegen den FFAR's: Naja, wenn das so kompliziert ist kann man nix machen, aber eine Fadenkreuz für die Miniguns wär' auch schon Gold wert. Bearbeitet 3. August 2009 von Keldysh Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 3. August 2009 (bearbeitet) Naja, ob das Fadenkreuz vorhanden ist, bestimmt die Waffe aber an sich. Müsste ich halt ändern. Das Problem dabei ist, ich hab für die Little Birds BI Waffen benutzt. Das heißt, wenn ich die Waffen ändern würde, würde ich alle ändern müssen :/ Changelog 1.2: - Added NAPA Reskin - Thanks to SniperScream for this! - Signed the Addons - Better Crosshair Achja ... noch ne ganz interessante Meldung Jungs! Patch 1.03 for ArmA2 is less than one week away, according to a statement made by Bohemia Interactive's Community Manager Placebo at the BI Forums today. The promised release comes with a disclaimer though: "Fingers crossed it'll be less than a week away, less than a few days away, but you know how sometimes unexpected things crop up so right now we can't say 'oh it will absolutely be within 2 days' or something like that, as if it slips we get lynched again." Previously Placebo and Bohemia Interactive's CEO Marek Spanel have stated that Patch 1.03 will contain the following bug fixes: • Improved airplane HUD visibility • Direct analogue throttle and brake for airplanes now available • Optimization: Reduced frame stutter near map borders • Sea surface was not rendered in NE area out of map • Terrain surface was sometimes using wrong parallax map • Grenade can destroy a building just by impact • Radio echo elimination • Team switch did not work when player died • More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size) • Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear • Prevent killed units reporting who killed them According to recent updates in the Biki, the developers have also been working on fixes for the First Aid module and better documentation for the editor while working on the 1.03 patch. There will also be a fix for the dreaded "Receiving" bug in MP and numerous campaign fixes. Quelle: OFPEC.com @ 30.07.2009 Da diese News vom Freitag ist, könnte es bedeuten, dass wir noch diese Woche mit dem 1.03 Patch rechnen können! Bearbeitet 3. August 2009 von Cyborg11 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 3. August 2009 Soooo ... Little Birds sind nun in der Version 2.0 erhältlich! Readme: Little Birds for ArmA2 v2.0 made by Cyborg11 Installation: ============= - To Update from 1.0/1.1: -- Delete your old "@LittleBirds" folder -- Then Extract the "@LittleBirds" folder to your ArmA2 root folder - New Installation: -- Extract the "@LittleBirds" folder to your ArmA2 root folder To use the Little Birds you have to edit your Shortcut: -mod=@LittleBirds If you got several mods running it should look like this: -mod=@LitteBirds;@Test Changelog: ========== v1.1 -> v2.0: - Added NAPA Reskin (Thanks to Jehzus) - Better Crosshair for MG and FFAR - Created Server Key and signed the Addons - Changed the Zoom from the Little Birds v1.0 -> v1.1: - AH-6 can now fire from both MG's - Created new factions for the LB's (US Army (BLUFOR) and RACS (Resistance)) - The LB's are using the new sound engine now Where to find the Little Birds in the Editor? ============================================= - BLUFOR -> US Army -> Air - Resistance -> RACS -> Air - Resistance -> Guerilla -> Air - Empty -> Air Classnames: =========== - AH-6 US Army (AH6) - AH-6 RACS (AH6_RACS) - AH-6 NAPA (AH6_NAPA) - MH-6 US Army (MH6) - MH-6 RACS (MH6_RACS) - MH-6 NAPA (MH6_NAPA) Known Issues: ============= - Error in ArmA2.rpt: "Old style material 50 used in ReportStack not available" Don't worry about it, the LB's are working fine with this error message. Can't fix it now without any Tools for ArmA2. Credits: ======== - Thanks to BIS for the Littlebirds - Thanks to JehZus for making the Logo and the NAPA Reskin - Thanks to Sudden Death for the script to simulate the second machinegun Downloads: Rapidshare (v2.0) Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Keldysh 554 Melden Teilen Geschrieben 3. August 2009 (bearbeitet) Da möchte ich schon mal DANKE sagen. Muss ich gleich mal ausprobieren. edit: Getestet und für gut befunden! Bearbeitet 3. August 2009 von Keldysh Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Gast Melden Teilen Geschrieben 4. August 2009 So ein WiP von mir Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...