Zum Inhalt springen
Cyborg11

ArmA 2

Empfohlene Beiträge

War ja auch in ArmA1 schon so :whistling:

Glückwunsch, dein Werk hat es in die Gamestar Video Rubrik geschafft :)

Ich habs erst gestern auf der Gamestar-DVD gesehen. Glückwunsch! :respekt:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Alles mit seiner Zeit :D

Werde mich demnächst vllt. mal über den M113 machen :puuuh:

Oder vllt. doch eher den KA-50? :unsure:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

@Cyborg11:

Mal eine Frage zu Deinem LittleBirdy: Der kleine Punkt im HUD der anzeigt wo die MGs hinzielen ist meist (je nach Hintergrund) kaum zu erkennen. Für die FFARs gibt gleich gar keinen Anhaltspunkt, da kann man nur nach Gefühl zielen.

Ist es möglich da ein Fadenkreuz einzufügen welches sich im Kampf, bzw. während des Fliegens leichter ablesen lässt?

Ich finde der Heli würde dann gleich nochmal so viel Spass machen.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? :)

VERSION 1.03 HIGHLIGHTS

—————————————————

* Major AI tweaking and balancing (especially AI infantry aural detection sensitivity lowered significantly)

* Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)

* Numerous fixes and improvements in the Harvest Red campaign

CHANGELOG:

———-

Engine

——

* New: Functions getPosATL and setPosATL to allow controlling position relative to terrain.

* New: command line option -showScriptErrors introduced to show errors in scripts on-screen

* New: Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.

* New: More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)

* New: Mission name (with * indicated unsaved work) displayed in the mission editor

* New: Keyboard shortcuts in the mission editor

* Improved: Better airplane HUD visibility both night and day

* Optimization: Reduced frame stutter near map borders.

* Fixed: Rainbow could be visible even with sun below horizon.

* Fixed: 3D Editor – civilian and resistance units did not work correctly

* Fixed: Sea surface was not rendered in NE area out of map.

* Fixed: Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.

* Fixed: Grenade could sometimes destroy a building just by impact

* Fixed: Radio messages sometimes echoed

* Fixed: Team switch did not work when player died

* Fixed: Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.

* Fixed: Prevent killed AI units reporting who killed them.

* Fixed: After respawn in MP, player’s tasks, diary content and skills are transferred to the new entity

* Fixed: Leaning ‘limits’ did not work with TrackIR

* Fixed: MP client frozen in Receiving… screen sometimes

* Fixed: Problems with saving and loading games in cooperative campaign

Missions

———

* Fixes and improvements in most of the campaign missions (Into the Storm, Harvest Red, Bitter Chill, Manhattan, Badlands, Dogs of War)

* Improved: autosave logic to not save when it was not not safe

* Improved: Eye for an Eye in Scenarios

Data

———

* Fixed: various minor problems on buildings

* Fixed: rocks destruction effect changed

* Fixed: penetrability of some vegetation

* Fixed: collision geometry of A_BuildingWIP

* Fixed: react FSM core conversations

* Fixed: cargo animations in LAV25

* Fixed: indicators in Ka52 when using NVG

* Fixed: cargo animations in BTR

* Fixed: Warfare keypoint on Chernarus

Quelle: http://www.caveofdistraction.com/2009/07/3...hlights-leaked/
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? :)

Ich denke das würde gut passen!

Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar.

Mal sehen was der neue Patch dann effektiv bringt. Insbesondere die analoge Schubkontrolle für die Flieger wird mir Spass machen. Dann macht endlich mein Joystick Sinn.

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? :)

Ich denke das würde gut passen!

Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar.

Weiß aber nicht, ob ich ein Fadenkreuz für die FFAR's hin bekomme. Muss ich mal schauen :D

Gibt es sonst noch irgendwelche Verbesserungsvorschläge für 1.2?

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? :)

VERSION 1.03 HIGHLIGHTS

—————————————————

* Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)

yay, hoffe die habens gebacken gekriegt

Bearbeitet von Striker-Smith
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Wäre das neue Fadenkreuz der F35B/Harrier bei der GAU richtig? :)

Ich denke das würde gut passen!

Ich meine es muss ja nix spezielles sein, nur klar sichtbar.

Weiß aber nicht, ob ich ein Fadenkreuz für die FFAR's hin bekomme. Muss ich mal schauen :D

Gibt es sonst noch irgendwelche Verbesserungsvorschläge für 1.2?

Abgesehen vom Fadenkreuz gefällt mir der LB so wie er ist!

Wegen den FFAR's: Naja, wenn das so kompliziert ist kann man nix machen, aber eine Fadenkreuz für die Miniguns wär' auch schon Gold wert. :daumenhoch:

Bearbeitet von Keldysh
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Naja, ob das Fadenkreuz vorhanden ist, bestimmt die Waffe aber an sich. Müsste ich halt ändern. Das Problem dabei ist, ich hab für die Little Birds BI Waffen benutzt. Das heißt, wenn ich die Waffen ändern würde, würde ich alle ändern müssen :/

Changelog 1.2:

- Added NAPA Reskin - Thanks to SniperScream for this!

- Signed the Addons

- Better Crosshair

Achja ... noch ne ganz interessante Meldung Jungs!

Patch 1.03 for ArmA2 is less than one week away, according to a statement made by Bohemia Interactive's Community Manager Placebo at the BI Forums today. The promised release comes with a disclaimer though:

"Fingers crossed it'll be less than a week away, less than a few days away, but you know how sometimes unexpected things crop up so right now we can't say 'oh it will absolutely be within 2 days' or something like that, as if it slips we get lynched again."

Previously Placebo and Bohemia Interactive's CEO Marek Spanel have stated that Patch 1.03 will contain the following bug fixes:

• Improved airplane HUD visibility

• Direct analogue throttle and brake for airplanes now available

• Optimization: Reduced frame stutter near map borders

• Sea surface was not rendered in NE area out of map

• Terrain surface was sometimes using wrong parallax map

• Grenade can destroy a building just by impact

• Radio echo elimination

• Team switch did not work when player died

• More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)

• Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear

• Prevent killed units reporting who killed them

According to recent updates in the Biki, the developers have also been working on fixes for the First Aid module and better documentation for the editor while working on the 1.03 patch. There will also be a fix for the dreaded "Receiving" bug in MP and numerous campaign fixes.

Quelle: OFPEC.com @ 30.07.2009

Da diese News vom Freitag ist, könnte es bedeuten, dass wir noch diese Woche mit dem 1.03 Patch rechnen können! :daumenhoch:

Bearbeitet von Cyborg11
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Soooo ... Little Birds sind nun in der Version 2.0 erhältlich! :daumenhoch:

LittleBirdsLogo.jpg

Readme:

Little Birds for ArmA2 v2.0

made by Cyborg11

Installation:

=============

- To Update from 1.0/1.1:

-- Delete your old "@LittleBirds" folder

-- Then Extract the "@LittleBirds" folder to your ArmA2 root folder

- New Installation:

-- Extract the "@LittleBirds" folder to your ArmA2 root folder

To use the Little Birds you have to edit your Shortcut: -mod=@LittleBirds

If you got several mods running it should look like this: -mod=@LitteBirds;@Test

Changelog:

==========

v1.1 -> v2.0:

- Added NAPA Reskin (Thanks to Jehzus)

- Better Crosshair for MG and FFAR

- Created Server Key and signed the Addons

- Changed the Zoom from the Little Birds

v1.0 -> v1.1:

- AH-6 can now fire from both MG's

- Created new factions for the LB's (US Army (BLUFOR) and RACS (Resistance))

- The LB's are using the new sound engine now

Where to find the Little Birds in the Editor?

=============================================

- BLUFOR -> US Army -> Air

- Resistance -> RACS -> Air

- Resistance -> Guerilla -> Air

- Empty -> Air

Classnames:

===========

- AH-6 US Army (AH6)

- AH-6 RACS (AH6_RACS)

- AH-6 NAPA (AH6_NAPA)

- MH-6 US Army (MH6)

- MH-6 RACS (MH6_RACS)

- MH-6 NAPA (MH6_NAPA)

Known Issues:

=============

- Error in ArmA2.rpt: "Old style material 50 used in ReportStack not available"

Don't worry about it, the LB's are working fine with this error message.

Can't fix it now without any Tools for ArmA2.

Credits:

========

- Thanks to BIS for the Littlebirds

- Thanks to JehZus for making the Logo and the NAPA Reskin

- Thanks to Sudden Death for the script to simulate the second machinegun

Downloads:

Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Da möchte ich schon mal DANKE :flowers: sagen.

Muss ich gleich mal ausprobieren.

edit: Getestet und für gut befunden! :daumenhoch:

Bearbeitet von Keldysh
Link zu diesem Kommentar
Auf anderen Seiten teilen

Erstelle ein Benutzerkonto oder melde Dich an, um zu kommentieren

Du musst ein Benutzerkonto haben, um einen Kommentar verfassen zu können

Benutzerkonto erstellen

Neues Benutzerkonto für unsere Community erstellen. Es ist einfach!

Neues Benutzerkonto erstellen

Anmelden

Du hast bereits ein Benutzerkonto? Melde Dich hier an.

Jetzt anmelden


  • Wer ist Online   0 Benutzer

    • Keine registrierten Benutzer online.
×
×
  • Neu erstellen...

Wichtige Information

Wir haben Cookies auf Deinem Gerät platziert. Das hilft uns diese Webseite zu verbessern. Du kannst die Cookie-Einstellungen anpassen, andernfalls gehen wir davon aus, dass Du damit einverstanden bist, weiterzumachen.