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Cyborg11

ArmA 2

Empfohlene Beiträge

ACE 2 zum Beispiel :D Kommt aber erst noch ;)

Im Moment wäre wohl SLX das Richtige für dich :)

Außerdem ist es modular aufgebaut. Erklärungen zu den einzelnen Addons findest du hier.

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ACE 2 zum Beispiel :D Kommt aber erst noch ;)

Laut DevHeaven kommt die auch noch nicht so früh. War die genialste Mod damals für ArmA 1. Das Warten wird sich aber auf jeden Fall lohnen :innocent:

SLX kann ich auch empfehlen. Mit der fings damals bei ArmA 1 auch an, bis dann ACE kam. Wobei ich eigentlich dachte, dass die SLX Mod eingstellt wurde. Soll nicht heißen, dass ich was gegen die Weiterentwicklung der Mod hätte.

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SLX ist echt nicht schlecht... Und endlich schießt die KI mit ihren ihren RPGs mal wieder auf Hubschrauber :daumenhoch:

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interessiert mich nicht, schon wieder werden die ammis als THE BEST behandelt... kotzt mich langsam voll an...

Ääähm...

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interessiert mich nicht, schon wieder werden die ammis als THE BEST behandelt... kotzt mich langsam voll an...

komischerweise spielen nur russen oder franzosen auf russischen oder französischen servern die red missionen im arma 2 mp

deutsche server seh ich immer nur mit blueforce rumrennen

naja ich warte auf project 85 :P

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Das stimmt nicht. Hab erst gestern mit den Russen gegen Amis auf einem deutschen Server gespielt.

Was mich mehr nervt sind die super Admins. Hab eben 3 Stunden eine Mission gespielt in der man die kleine Insel (Utes?) einnehmen soll und mitten drin kommen 3 Admins und starten den Server neu :dash2:

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Das stimmt nicht. Hab erst gestern mit den Russen gegen Amis auf einem deutschen Server gespielt.

gut kann sein hab schon ne weile nicht mehr gespielt weil ich von den gut besuchten servern meist direkt beim connecten wieder runtergehauen werd

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Aber stimmt schon das diese Server selten sind. Hatte wohl den Tag Glück einen gefunden zu haben.

Wollte eben mal wieder mit dem Widerstand spielen und was ist? Nach ca 2km Fußmarsch, unterwegs passende Bewaffnung gefunden und treffen mit den "Kameraden" würde ich postwendend gekickt.

Ich hasse diese unterbelichteten Admins. Wenn sie nicht wollen das man auf deren Server spielt sollen sie VERDAMMT NOCH MAL EIN PASSWORD DRAUF MACHEN :dash2::evil:

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Patch 1.04 ist da! :daumenhoch:

Downloads: (134 MB)

Version 1.04 Highlights

Mouse controls: Improved mouse handling and responsivness

Stability: Fixed CTD caused by Voice Over Net when many players were speaking simultaneously and other stability problems

Sound: Fixed speed of sould simulation and other improvements

Multiplayer: fixed scoring, multiple mission parameters added and various other MP-related improvements

Change Log

Engine

New: Added mouse smoothing to game options.

New: Enabled multiple parameters for MP missions.

New: Mouse filtering strenght adjustable using mouseSmoothing=NNNN in user config.

New: Command line argument -cpuCount=NNN to override cpu count detection.

Improved: Mouse smoothing disabled for fast movement.

Improved: Mouse smoothing can be disabled in user profile file using line mouseSmoothing=0;

Improved: Audio volume settings.

Fixed: Soldier were walking on non-existant heaps of debris from destroyed buildings.

Fixed: Autocoordination caused rudder oscillation in high speed flight.

Fixed: Crashes in VoN when many players were speaking simultaneously.

Fixed: Immortal freezed soldiers occured in MP.

Fixed: Broken kill scoring in MP (two points for unit kill).

Fixed: Input key actions are no longer active while chat mode.

Fixed: Diag_log used with long text argument caused crash.

Fixed: Mouse scrolling in diary.

Fixed: Enemy kills made by player using stolen enemy vehicle are no longer considered as friendly kills.

Fixed: Switching to Utes from Chernarus caused Utes to contain infinite landscape.

Fixed: Time of day synchronized on client after connection to server.

Fixed: Speed of sound simulation.

Fixed: Fire from rifle distort sound.

Fixed: Crash by malformed input to a diag_log scripting function.

Fixed: Dark muzzle flash in some of the weapon optics.

Fixed: MP: Ships and boats used excessive bandwidth and CPU power.

Fixed: Players are no longer forced to reconnect after MP Load on server.

Fixed: Bike rider can be no longer healed.

Fixed: Sometimes crew of a near vehicle was visible through the vehicle.

Missions

Improved: Communication menu updated to work with the new menu systems.

Fixed: Some persistent RE calls added for better JIP compatibility in campaign.

Fixed: Music was sometimes not playing properly due to faulty playMusic RE command call.

Fixed: Scene area cleared from exploding destroyed vehicles during various scenes.

Fixed: Possible appearance of immortal non-player characters in campaign.

Fixed: (First to Fight) MP: Logos shown on client every time after JIP.

Fixed: (First to Fight) MP: Skeet shooting not working for clients after JIP.

Fixed: (First to Fight) Players not boarded in the chopper if they got in the towing tractor.

Fixed: (Into the Storm) MP: Bad position of client players during converation.

Fixed: (Into the Storm) Some voice-subtitles difference in the first dialog.

Fixed: (Into the Storm) MP: No callsign for HQ entity on clients.

Fixed: (One Week Later) MP: Clients not sitting on bikes after leaving the AAV.

Fixed: (One Week Later) MP: Player is no longer the co-pilot in the Osprey.

Fixed: (Manhattan) Escort chopper often shot down.

Fixed: (Manhattan) Palyer stuck in the animation after first scene.

Fixed: (Badlands) Prizrak no longer initiates conversation if Cooper is in a vehicle.

Fixed: (Badlands) Non-fucntional ending in campaign scenario.

Fixed: (Missing in Action) Redundant random sentences from Razor.

Modules

Improved: Ambient Civilians module caused lag in MP due to window lights.

Fixed: Undefined variables in Ambient Civilians module.

Fixed: High Command could behave strange when someone added his own display event handler.

Fixed: Wrong positions of objects/logics.

Fixed: Performance problems related to Animals module in MP.

Data

Improved: Some of the vehicle HUDs now contain missing info.

Fixed: Alignment issues on several wrapper UI screens.

Quelle: http://community.bistudio.com/wiki/Arma_2:_Patch_v1.04

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