DeTo.PS 6 Melden Teilen Geschrieben 21. März 2009 @Hawk Na und? Das ist eine irreguläre Truppe..die nehmen was sie kriegen können. Und wenn ihr Anführer nunmal in irgendwelchen Outoor-Shops die Ausrüstung einkauft, das durchaus möglich . Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Diewuchtbrumme 0 Melden Teilen Geschrieben 23. März 2009 Habe eine frage! Welches Game soll ich mir dann zu erst holen, arma 2 oder OPF:DR ?? Ich setze werd auf diese Oberflächlichen dinge.. Grafik 3D Sicht das die games geil werden weiß man auch so.. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Hova 4 Melden Teilen Geschrieben 23. März 2009 Wow, also ob das beide Spiele haben werden ... Ich weiß ja nicht . Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
DeTo.PS 6 Melden Teilen Geschrieben 23. März 2009 Grafik 3D Sicht Ka was du mit 3D Sicht genau meinst . aber wenns nach Grafik geht... finde ich beide Games ganz gut, werden beide grafische Features haben welche das andere Game nicht hat. OPF2 soll angeblich dynamisch verschmutzende Fahrzeuge bekommen, genauso wie in den diversen Codemasters Rennspielen. Der Grafikstil erinnert mich aber mehr an Battlefield 2, also etwas zu bunt und comicartig..aber nur leicht . Arma2 dagegen hat einen sehr realistischen Grafikstil (abgesehen vom Bloom-Himmel), auch die Vegetation wird extremst realistisch und ich denke das Arma in diesem Bereich neue Referenz wird. Auch das Herbsetting von Arma macht was her. Ansonsten bekommt es halt lustige Spielerein wie Parallax Mapping, Normal Mapping, Specular Maps etc. Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
MasterOhh 9 Melden Teilen Geschrieben 23. März 2009 Da ArmA2 ein paar Monate vor OFP:DR rauskommt erübrigt sich die Frage fast schon oder? Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 27. März 2009 (bearbeitet) Die Waffenkammer wurde um Pistolen, Gewehre und um die Maschinengewehre erweitert Ein paar Beispiele verlinke ich gleich mal Bilder sind Links zu den Kategorien. Hab noch was gefunden: While browsing the different Arma 2 related websites we found the 505games website was updated with what it seems the final packshot for Arma 2 and also we can see the game has been rated mature (18+). Quote : In ArmA 2, you're part of an elite squad of American soldiers sent behind enemy lines to restore peace to Chernarus, a Soviet country ripped apart by civil war as warring rival factions fight to take control of the troubled state. In an epic story full of plot twists and turns, it becomes clear that the troubles plaguing Chernarus are deeper than anyone thought and the battle intensifies to extreme levels. Building upon the foundations laid by its predecessor, ArmA II features refined graphics; unscripted AI opponents that ensure no skirmish ever plays out in the same way; 225sq km of game play area including more than 50 different towns and villages, alongside lush forests and wind-swept beaches; 136 different vehicles variants including helicopters, tracked armoured vehicles, boats and even bicycles and 81 weapon variants. Features: * Singleplayer mode with emphasis on resource management and RPG elements, the player commands a squad through a story full of twists and surprises * Cooperative multiplayer and team-based large scale multiplayer over entire map for 50 live players * Built-in mission editor allowing player to expand the game beyond original content * Complex weapons simulation based on technologies used in military training and real-world data: - ballistics - deflection - material penetration - glowing tracer rounds * Autonomous AI providing them ability to react dynamically depending on player's action: AI-controlled soldiers and vehicles maneuver, flank, take cover and surprise player in many ways * AI where squads navigate in realistic fashion, soldiers can find proper cover with millimeter precision, lean from cover and return fire * Advanced dynamic conversation system, integrating preset conversations and dynamic queries about the game environment * Gestures and combat communication of units: Soldiers shout and use same communication means as in real combat situations * Comprehensive library of over 60 fully simulated modern firearms * Over 60 playable vehicles Quelle: ArmAholic.com Bearbeitet 27. März 2009 von Cyborg11 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
DeTo.PS 6 Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 *ich brauch nen neuen PC* Aber wenn ArmaII wirklich alles einhält was es verspricht... gute Grafik, spannende Kampagne, realistische Waffen etc...dann wird das ein Kracher. Und ich muss sagen die PR-Strategie ist auch gut....jedesmal wenn ich ein Update sehe möchte ich es sofort zocken ... auch wenn es etwas schade ist, dass man alles schon vorher weiß Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Wanja 4 Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 Gibt es nen festen Releasetermin oder nur "2009"? Ist gekaupft, freu mich schon tierisch drauf =D Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 (bearbeitet) Aber wenn ArmaII wirklich alles einhält was es verspricht... gute Grafik, spannende Kampagne, realistische Waffen etc...dann wird das ein Kracher. Dito. Vertraue BIS aber darin Und ich muss sagen die PR-Strategie ist auch gut....jedesmal wenn ich ein Update sehe möchte ich es sofort zocken ... auch wenn es etwas schade ist, dass man alles schon vorher weiß Musst ja kein Update anschauen Neue Waffenkategorien: Scharfschützengewehre (7) und Spezialwaffen Scharfschützengewehre: Sniper Rifles Sniper rifles enable snipers to attack targets at long range; some of them use high caliber ammunition and are capable of destroying vehicles or light targets. These rifles are commonly fitted with powerful optical sights. CZ 550 Scoped CZ 550 is an improved Mauser 98-type hunting rifle. It features solid head lugs, fixed ejector, claw extractor, single-set trigger, square bridge dovetailed receiver and classic-styled walnut stock. This weapon uses 9.3x62 mm cartridges and features an additional optical scope. DMR The Designated Marksman Rifle is a semi-automatic, gas-operated rifle. It is a modified and accuracy-increased version of the M14 rifle and is used extensively by the US Marine Corps. This weapon uses 7.62x51 NATO cartridges and is highly prized for its power, light weight and rapid, but accurate fire. KSVK The KSVK is a large-caliber anti-materiel sniper rifle developed in Russia. The main use of this weapon is counter-sniping and penetrating brick walls as well as lightly armored vehicles. The KSVK uses 12.7mm ammunition and is equipped with standard Russian side-mounted scope rail. M107 The M107 is a long-range, shoulder fired, semi-automatic sniper rifle, manufactured by Benelli Armi S.P.A. It is highly prized for its manageable recoil. The M107 uses 12.7x99 mm cartridges and its effective range is around 1.800 m. M24 The M-24 sniper weapon system is a 7.62 mm, bolt-action repeating rifle based on the Remington 700 (like the USMC M40). The barrel is designed to be free-floating, further improving its already superior accuracy. It is used with an M3A 10X magnifying scope. The M24 is accurate to about 800 meters but an experienced marksman can hit a target 1200 meters away. Mk12 SPR This weapon, used by Special Forces snipers of both the US Army and US Navy, is a heavily modified precision version of the M4 Carbine. SPR initially stood for 'Special Purpose Receiver' (an M4 SOPMOD accessory), but since the weapon became a complete system, this has been changed to 'Special Purpose Rifle.' This type was classified by the Navy as the Mk 12 and the Army now also uses this designation. This sharpshooter rifle features a scope capable of up to 10x magnification. SVD Dragunov The SVD was designed as a sharpshooter's rifle, rather than a sniper rifle. In fact the main role of the SVD in the Soviet Army was to increase the effective range of an infantry squad's fire to 600 meters by providing precision fire support. The SVD is a lightweight and accurate rifle, capable of semi-auto fire and equipped with a 4x24 PSO-1 scope. The SVD is extremely reliable in all conditions. Spezialwaffen: Special Purpose Weapons These guns were designed, developed or modified to provide maximum performance for special warfare. Subsonic ammunition or integrated silencers are a few of the features which make them different. MP5 The MP5 is a German submachine gun famous for its great reliability and excellent accuracy in its class. It is the weapon of choice within the international community of military and law-enforcement special forces. The MP5SD features a very efficient internal sound suppressor and even its trigger mechanism is designed to be silent making it the perfect weapon for quick, stealth actions and close quarter battles. PP-19 Bizon The Bizon is a unique submachine gun with its distinctive 64 round helical magazine. It is based heavily on the AKS74U and functions much the same way but the use of the smaller 9x18mm round trades penetration and range for magazine capacity and control. VSS Vintorez The VSS Vintorez (in English: Thread Cutter) is a suppressed sniper rifle made in Russia. It can be stripped down and transported in a relatively small briefcase and because of this it was mainly used for undercover operations by Spetsnaz. This weapon has a built-in suppression system making it a great infiltration and sniping weapon. The only drawback is the relatively small effective range of about 400m. @Wanja: Amazon hats Releasedatum auf Ende April/Anfang Mai gesetzt. Könnte sogar realistisch sein. Bearbeitet 28. März 2009 von Cyborg11 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 Ach komm renderwaffen hab ich von OFP 2 schon genug gesehen, jetzt sollen die nich bei ArmA 2 auch damit anfangen :C Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 Ach komm renderwaffen hab ich von OFP 2 schon genug gesehen, jetzt sollen die nich bei ArmA 2 auch damit anfangen :C Sollen sie die Waffen lieber geheim halten? o.O Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
DeTo.PS 6 Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 Ach ich finds jetzt net so schlimm.. BIS liefert wenigstens noch ein paar Infos dazu und nicht nur son Schmarrn wie "woot 5000 Polys für ne Handgranate!!11elf" Die Polys haben sie dafür dann bei den Panzern einsparen müssen . Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Krockeschinski 1765 Melden Teilen Geschrieben 28. März 2009 Sollen sie die Waffen lieber geheim halten? o.O Ne aber ingame wärs mir lieber, von mir aus in nem video Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Cyborg11 186 Autor Melden Teilen Geschrieben 31. März 2009 (bearbeitet) Hab vergessen, die restlichen Waffenkategorien zu posten Naja, mittlerweilen gibs schon alle: Waffenkammer Handguns Pistols serve mainly as defensive weapons, but silenced variants may provide a tactical advantage in attack. Weiterlesen... Assault Rifles Assault rifles are the most versatile personal weapons, combine stopping power with high fire rate and a variety of mounted equipment, e.g. grenade launchers, silencers or optical sights. Weiterlesen... Machineguns Machineguns are effective against enemy troops and light vehicles; they are perfect for suppressing the enemy due to their fire rate and ammo capacity. Machineguns are heavy and prevent soldiers from carrying man-portable launchers. Weiterlesen... Sniper Rifles Sniper rifles enable snipers to attack targets at long range; some of them use high caliber ammunition and are capable of destroying vehicles or light targets. These rifles are commonly fitted with powerful optical sights. Weiterlesen... Special Purpose Weapons These guns were designed, developed or modified to provide maximum performance for special warfare. Subsonic ammunition or integrated silencers are a few of the features which make them different. Weiterlesen... Shotguns Shotguns are effective at close range, which makes them the weapon of choice for close-combat battles. Weiterlesen... AT/AA Launchers There are a variety of rocket launchers capable of destroying a heavily armored combat vehicle for a reasonable price. Weiterlesen... Mounted Weapons There are a variety of mounted machineguns, grenade launchers and other weapons to set up as permanent defenses. Weiterlesen... Static Launchers Mounted anti-tank and anti-air launchers are among the most advanced defenses. Static launchers use guided rockets of a higher caliber. Weiterlesen... Artillery Howitzers and mortars provide decisive long-range support to advancing troops. Many artillery pieces are capable of firing special ammunition, such as flares or laser-guided rounds, or even to lay down a smokescreen. Weiterlesen ... Bearbeitet 31. März 2009 von Cyborg11 Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...
Panzerfan 36 Melden Teilen Geschrieben 31. März 2009 ich kauf mir wahrscheinlich ArmAII wegen dem Xm8 *sabber* und weil man auch mit zivilisten quatschen kann und btw. habt ihr gelesen das es in den bregen nen BIgfoot geben wird (werd ihn womöglich suchen und schiessen und den kopf übermeinem kamin aufhängen) Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen More sharing options...