doz3r 0 Melden Geschrieben 15. Juni 2004 diese aermacchi S-211 kommt doch ziemlich nah drann oder? vielleicht ist es auch irgendein nachfolger der S-211?
doz3r 0 Melden Geschrieben 15. Juni 2004 einen tipp hätt ich noch: ein jet der freece tricolore! falls es der auch cniht iss bin ich ratlos...
Mugen MTX-3 0 Melden Geschrieben 16. Juni 2004 sorry aber ihr habts alle falsch soll ich es sagen was es ist??
Firehand 0 Melden Geschrieben 16. Juni 2004 Jep, bringt ja nichts, wenn wir ewig auf den einem Ding rumeiern. Stell dann gleich ein neues.
Mugen MTX-3 0 Melden Geschrieben 16. Juni 2004 das ist der KTX-2 Indigenous Trainer hier was über ihrn : The KTX-2 Indigenous Trainer program is a three-phase project started in 1990. Its aim is to produce indigenous trainers that can be used as supersonic light fighters by the year 2005. The project was suspended at the end of 1995, shortly after the first design phase concluded when the Ministry of Finance and Economy (MFE) declared that it could no longer invest any further funds in the program, which would require a total of 1.3 trillion won. The primary contractor, Samsung Aerospace, is teamed with Lockheed-Martin as a partner. The KTX-2 program was originally planned to start as soon as the assembly of the F-16s was completed.
Schaaf 9 Autor Melden Geschrieben 16. Juni 2004 F 16 das glaub ich weniger vielleicht eine MIG oder ein türkischer jet?