Project Reality: Preload der Version 0.91 gestartet
Gestern war es noch eine Liste von Änderungen, heute ist es bereits ein ausgewachsener Release. Die Rede ist von Project Reality (PR), die heute Nacht eine Vorabversion der Ausgabe 0.91 ihrer Realismus-Mod als Download zur Verfügung gestellt haben. Die Installationsdatei ist mit einem Passwort versehen, das morgen Abend um 23:17 Uhr Sommerzeit (21:17 UTC) über eine spezielle Seite veröffentlicht wird. Ob der ungewöhnliche Termin einen bestimmten Hintergrund hat, geht aus dem Forenbeitrag nicht hervor.
Download Project Reality v0.909 to v0.917 Patch (373 MB) Download Project Reality v0.917 Full Part 1 of 2 (1.79 GB) Download Project Reality v0.917 Full Part 2 of 2 (1.64 GB)
Torrent, Torrent und nochmal Torrent
Wer Project Reality v0.909 bereits installiert hat, benötigt nur den 373MB großen Patch auf v0.917. Neueinsteiger müssen die Vollversion herunterladen.Sowohl der Patch als auch der neue Full Client, der angesichts der Größe von beinahe vier Gigabyte in zwei Teilen vorliegt, wurden als Torrent veröffentlicht. Zum Download empfehlen wir µTorrent. Serverfiles gibt es auch weiterhin nur auf Anfrage bei den Entwicklern. Das passende Formular für einen Antrag findet sich im PR-Forum.
Fehlerbeseitigung im Fokus
Die neue Version selbst enthält vor allem eins: die Behebung von Fehlern. Wie der Liste der Änderungen zu entnehmen ist, die einen Tag vor den Dateien im PR-Forum veröffentlicht wurde, gibt es Anpassungen in allen Bereichen. Nachjustiert wurden Maps, Waffen, Fahrzeuge, Effekte und Sound. Besonderes Interesse dürfte zudem auf den Einträgen im Bereich Python liegen, bedeuten sie doch Eingriffe ins Gameplay. So wurde die maximale Zahl der TOWs pro Team von drei auf zwei abgesenkt, dazu gibt es kleinere Anpassungen bei den Außenposten. Die gesamte Liste findet ihr auf Seite 2. [SEITENWECHSEL]
Changelog Project Reality v0.91
- AI
- Updated botnames.
- Various fixes to AI vehicles to be more inline with MP vehicles.
- Common
- Fixed various ACV's issues.
- Fixed spectator camera vehicle (prbot) crashing dedicated servers.
- Updated camera on ladders/ropes.
- Effects
- Updated various shellejection effects.
- Updated various muzzle effects.
- Localization
- Small updates to various languages.
- Small updates to flag names.
- Maps
- Updated Beirut, fixing IDF voices, fixing ticket bleed at docks when IDF cap out Russia, fixing ladder count to help with server crashes, reducing view distance to help with lag, and fixing some minor issues.
- Updated Dragon Fly, reducing view distance to help with lag.
- Updated Fallujah West, reducing view distance to help with lag, changing initial ticket values, and fixing various issues.
- Updated Gaza Beach, reducing view distance to help with lag, changing initial ticket values, and some various issues.
- Updated Iron Ridge, reducing undergrowth view distance to help with lag, changing initial ticket values.
- Updated Kashan Desert, updating AerialHeightMap for Co-Operative.
- Updated Korengal, giving US more of a chance, and fixing some minor issues.
- Updated Lashkar Valley, reducing view distance to help with lag, and fixing some minor issues.
- Updated Muttrah City, updating GPO.
- Updated Operation Archer, adding some kits to Taliban main base, and fixing some minor issues.
- Updated Operation Barracuda, updating AIPathFinding for Co-Operative.
- Updated Qwai River, reducing view distance to help with lag.
- Updated Siege at Ochamchira, reducing view distance to help with lag.
- Updated Silent Eagle, fixing out of bounds timer, reducing view distance to help with lag, and fixing some minor issues.
- Menu/Hud
- Updated Chinese fonts used in the menu.
- Fixed TOW/HJ8/Leopard 2A6 hud so some players with older graphics cards don't crash upon entry.
- Fixed Leopard 2A6 and Merkava HUDs having several graphic issues.
- Updated TOW and ZIS3 huds so they don't overlay chat text.
- Updated various vehicle crosshair textures.
- Fixes to some inaccuracies with various vehicle huds.
- Added rangefinder to GLTD.
- Updated various vehicle and weapon icons.
- Small fixes to the main menu.
- Kits
- Added non-zoom PKM to Russian alternative automatic rifleman kit.
- Replaced pipebomb IED with artillery IED on unconventional faction engineer kit.
- Replaced 1187 shotgun with Remington 870 shotgun.
- Replaced Taliban scout SKS with a PPSH.
- Replaced militia medic's AKS47 with a Simonov.
- Replaced molotov with smoke grenade on the Militia alternative warrior
- Slightly lowered kit geometry draw radius in an attempt to fix lag issues, however it is still much bigger than the original draw radius.
- Updated HAMAS kit primary weapons.
- Materials
- Updated 14.5mm vs airplane material to be the same vs helicopters.
- Updated .50cal/14.5mm vs various APC material.
- Updated 7.62mm vs Jeep/Truck armour damage to a more realistic value.
- Fixed .50cal vs BTR60/M113 armour to be stronger.
- Fixed Kashan Desert village houses and Afghan shed being too easily destroyable on certain parts.
- Lowered bomb vs APC/Tank armour damage.
- Python
- Enemies close to mapper placed rally points will expire them.
- Forward Outposts can't be deployed too close to the edge of the map.
- Lowered maximum number of TOWs per team from 3 to 2.
- Medic kit requires 2 players in the squad to be requestable, instead of 4.
- Rally Points rearm automatically 10 min after expiring. Skirmish gamemode it's still 2 min.
- Losing a Forward Outpost will add a slow ticket bleed to the team on CnC.
- The team has 5 min to rebuild a destroyed Forward Outpost before the bleed starts on CnC.
- Forward Outposts must be deployed closer to the center of the map to inflict higher ticket bleed on the enemy on CnC.
- Decreased tickets from 300 to 200 on Vehicle Warfare.
- Changed font on game mode server text messages.
- Soldiers
- Updated textures on US Army woodland camo.
- Updated textures on Canadian woodland soldier's gloves to be camo'd.
- Sounds
- Fixed BMP-3 reload sounds
- Fixed some ambient sound distances and volumes.
- Lowered audible distance of incoming Artillery/Mortars to fix some issues.
- Statics
- Fixed some lampposts not drawing past ~50m (on Al Basrah and Karbala).
- Fixed roadmarkers to have no collision (on Silent Eagle)
- Fixed all containers to draw at longer ranges.
- Fixed river rocks to draw at longer ranges (on Siege at Ochamchira).
- Vehicles
- Fixed Apache camera issue.
- Fixed BRDM2 periscope, water engine, seat icons, rate of fire, and suspension.
- Fixed BTR-80A HEAT ammo not being selectable with "2".
- Fixed CH-47 flare reload bug, ramp not opening/closing on dedicated servers, position icons and pilot FOV.
- Fixed G-Wagon gunner having selection icons.
- Fixed Gary and Big Red (insurgent bomb trucks) hitpoints, and number of bombs really dropped.
- Fixed HMMWV CROWS missing gunner delay, and gunner having selection icons.
- Fixed HMMWV support missing entry point at the back.
- Fixed insurgent technicals suspension.
- Fixed LAV-3 being very quiet, and it turning to the right when driving.
- Fixed LAV-25 coaxial, antennas, and textures.
- Fixed Leopard 2A6 ammo box, and driver having selection icons.
- Fixed Lynx and Huey exit points.
- Fixed M113 engine, and wreck.
- Fixed M1A2 SP version floating cupola
- Fixed Merkava driver camera switch input key, cupola stabilization, SP version turret, and .50cal ammo box.
- Fixed T-72 driver having selection icons.
- Fixed Type-95 and Tunguska engines, and gun firing offset.
- Fixed VN-3 passenger cameras having rotation, water engine, reduced flippage, engine sounds, exit position, kit request, and added a small supply drop.
- Fixed Warrior firing sound.
- Fixed T-90 crew being able to be killed by molotovs, and cupola camera.
- Fixed Z-10 using wrong rockets.
- Fixed UAZ windshield.
- Updated limit of supply crates deployed, maximum 10 per individual truck/heli, and 16 for APC/Jeep.
- Weapons
- Fixed AK-74M GP-25 ammo counts.
- Fixed AR-15 series textures.
- Fixed Baghira pistol sights.
- Fixed C7A2 reticule.
- Fixed C9A2 reticule.
- Fixed G3A3 sounds.
- Fixed Galil SAR recoil.
- Fixed Incendiary grenade issues.
- Fixed Kord HMG grip.
- Fixed M1014 floating bolt.
- Fixed M14 bipod texture.
- Fixed M16A1 series animations
- Fixed M16A4 ironsight carry handle proportions.
- Fixed MG3 Elcan deployed floating hands, ammobox, and rate of fire.
- Fixed Negev Mepro undeployed blocking view when moving while zoomed.
- Fixed QBB95 LMG texture.
- Fixed RPG-7 Tandem Warhead animation clipping and texture, and max speed.
- Fixed ZiS-3 exit points.
- Updated Claymore mag count to 2, and detonation delay.
- Updated Deployable MG nests to have 4x zoom.
- Updated M4 aimpoint position to improve peripheral vision.
- Updated second stage slow-transitional zoom on all applicable weapons, reducing lag/jerkiness when zooming with these weapons.
- Updated stationary weapon overheat settings and mag counts.
- Updated zoom factors to correctly calculated values.
- Updated zoom running animation on iron sighted/reflex sighted weapons.
ich bin kein fan von der neuen version aber gut das sie wenigstens was fixen
Solange ich jedesmal die Texturen umstellen muss, und somit neue Shader generieren, lass ichs mal
Ich finde, die sollten, bevor sie dann bald wieder einen neue Version bringen, die aktuelle lediglich von Grundauf überarbeiten.
Auf Waldmaps: Keine Sonnenbrillen bei den Amerikanern.
Detailliertere Panzer mit Rucksäcken, Netzten, Rammböcken..
Endlich eine Top-Down-Möglichkeit für Hubschrauber, die solch eine Möglichkeit auch im RL bieten. Und bitte endlich die fire and forget-Möglichkeit.
Die sollen endlich von diesem Standartkram wegkommen.
EIn guter Schritt waren die eigenen Soldatenmodelle.
Jetzt bitte noch die Fortbewegungsmittel und alle sind glücklich.
Ach nein; nicht ganz.
Bitte etwas lebendigere anstatt andauernd neue Maps. Das wäre wirklich wichtig.
Umgebungsgeräusche, mehr Dreck und Chaos (aber bitte nicht so künstlich wie auch Ramiel)
Außerdem: Kämpfen die PR-Soldaten eigentlich nur bei gutem Wetter? Immer scheint die Sonne.
Das finde ich sehr sehr langweilig.
@6(bodycrusher)6: ja aber ich hab auch transparente gläser für meine sonnenbrille
Ich finde du hast 100% Recht!
Wobei ich gerade eine Com Map gesehen habe, wo jemand OP Barracude zur Nacht Map ummapped und Nightvision hat oO
hab pr seit der bc2 beta nicht mehr gezockt und werd wohl auch nichtmehr zurück zu bf2 gehn
Ja. Klar Splitterschutz. Aber nicht mit getönten Gläsern im Dämmerlicht.
Wer sagte denn bitte was von Nachtmaps? Die Fähigkeit "Lesen" ist hier schon vorhanden..oder?
Ich sagte 'gutes Wetter'. Kein Wort über Tag oder Nacht.
Bitte: Haltet die RTW-Regel ein-.
read, think, write
wir brauchen noch etwas mehr manpower !
Die Pr-Devs sollen ihre Zeit lieber auf andere Baustellen verwenden. ^^
Verschiedene Wetterlagen sind soweit ich weiss weniger gut mit der BF2-Engine darzustellen. Ist eben nicht die Frostbite-Engine. Es gibt auch keinen Vanillamap mit besondererm Wetter sowie ich mit jetzt erinnere. Da sollen sie besser bei Sonnenschein bleiben, das sieht dann auch gut aus.
*utorrentstart*
Freu mich drauf.
Nachtmaps und schlechtes wetter sind 2 dinge die in bf2 einfach nicht vernünftig gehen, und, nein, weder der regen auf manchen custom maps, noch die nacht karten aus SF sind wirklich gute lösungen
"Von dem Standardkram weg kommen", ich weiß nicht was du damit meinst. PR ist die Mod, in der man BF2 am wenigsten erkennt (von der Grafik mal abgesehen).
Einfach mal starke bewölkung..oder grauer Himmel. Das geht sehr wohl. Und das sieht sogar super aus.
Und wenn schon das alles nicht, so sollen sie bitte endlich mal anfangen, die Fahrzeuge und anderes ein wenig zu "spezialisieren"..
Der Schutzkäfig für Hmmvv-Schützen auf Ins-Maps zum Beispiel.
Stahlkäfige an der Panzerung des Bradleys (um RPGs vor der Panzerung zur explosion zu bringen)
Der Panzer könnte einen Rammbock oder ebenfalls eine "weghaltevorrichtung" vertragen..so wie sie bsplws. im Irak verwendet werden.
Mit Standart meine ich: Das einzige was sie beispielsweise am Abrams (Optisch) veränder haben war die Textur.
Aber guck mal:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/7/73/20080618161949!Iraq-m1_abrams.jpg
http://www.worldwide-military.com/Army%20Material/EU,US%20Tanks%20plaatjes/Abrams_background.jpg
Du findest Battlepaint näher an BF2 als PR?
Ja das mit diesen ewig immerschlauen Kommentaren hier regt mich auch auf.
Es gibt sehr viele Mods die das mit Nachtsichtgeräten sehr schick umgesetzt haben.
Es IST möglich. Und damit ist die Diskussion beendet.
Ob wir das brauchen, steh auf einem anderen Blatt.
An so einem Humvee wird bereits gearbeitet
Ich hab 100% meines Uploads frei und ihr saugt mit 1MB/sek. also das Maximum.
Ich bin zwar leider nicht zu Hause. Aber am Samstag werde ich mal testen.
Wollen wir hoffen das SP schnell nachzieht.
Anduko
Ich freu mich drauf...
An so einem Humvee wird bereits gearbeitet"
Weis ich.
Und ich meinte eben, dass ich mir solche notwendigen spezialisierungen auch bei anderen Fahrzeugen wünsche..
http://www.youtube.com/watch?v=eL51TRG3Y3s&feature=related
Mir gefällts momentan so wie es ist. Macht echt immer wieder Spass.
CA ist super interessant!
Zeigt auf was alles möglich ist..
P.S Live ID: K89Io9blWX1UfZWv3ajv
P.S.S Программы и игры для Андроид телефона Программы и игры для Андроид телефона Программы и игры для Андроид телефона ac43a64