Heightmap Editor 1.1 released!
MadBull veröffentlichte vor kurzem im englischen BF42.com.de Forum, dass er die Version 1.1 seines Heightmap Editors für Battlefield 1942 fertiggestellt hat. Mit dem Editor könnt ihr die Oberfläche der BF42 Maps beliebig verändern. Die neue Version macht es jetzt, dank des neuen Objekt Plazieres, sogar möglich direkt Objekte einzufügen. Hier alle weiteren Erneuerungen:
Features:
Added Initial Object Placement Tools Program can now use object .sm model files to display accurate static objects on terrain (no textures) Improved UI for ease of editing Holding shift key while using any tool slows the speed of editing New Object Icons created by PieDude - Thanks! New .msi installer program
Bugfixes:
Fixed another bug where clickable area of objects didn't match displayed area Fixed double initialization for hardware graphics cards Terrain display was off by -1 in the x direction Use quaternions to avoid gimbal lock on rotations Fixed object rotations
Changes:
New object.con file parser Increased max height of camera, decreased min height of camera Made objects that have no model slightly smaller WaterLevel can now be set to a decimal value and viewed as a decimal value
Lies das readme. . dort steht eas du zuerst machen musst. .